Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nihat Ons Dec 05, 2007 7:07 pm

V skrev:

Men spillere som AEP, Just, Kek, Ruderknægt, thegrif, Karl XL og Taog (glemmer sikkert flere) burde ikke have lov til at fortsætte på Travian.
Mvh.
"V"
Hvorfor ikke? I tilfælde af snyd, skal de vel ikke straffes anderledes end reglerne forskriver? Skal vi til at lave nye regler, fordi det er dig, der er kommet med noget?

Nihat

Antal indlæg : 3
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 7:10 pm

sheisser skrev:Trebond er vist selv ude om at folk har gået efter ham:

1. Han har været i 5DIR (hans profil er der stadig)
2. Han har haft adgang til deres forum
3. Han er MH, og har kendskab til regler mm.
4. Han har arbejdet sammen med Karl XL som MH
5. Han er meget aktiv på det offentlige hvor han fungerede som orakkel for mange (incl. mig selv)
6. Han afviser at der overhovedet kan være noget i det i sin 1. post herinde
7. Med hans baggrund forsvarer han 5DIR med det samme!

Må indrømme at jeg også har tabt en del respekt for Treb efter hvad jeg læser her. Han laver et stort stykke arbejde for alle Travian spillere på de danske servere, men hans troværdighed er da styrtdykket på lige fod med 5DIRs, efter hans udtalelser her...

1. Ja, det har jeg.. min konto er dog vidergivet.
(Var med til at starte/grundlægge 5D i sin tid da s2 startede.. men fra sammenlægnigen med IR har jeg ikke været i Ledelse eller haft andre poster i Alliancen)

2. Ja det har jeg også..

3. Enig.. Især fordi at jeg også er Mh og supporter, samt har svaret spørgsmål på forum.

4. Har jeg også, ind til Karl stoppede som Mh ..

5. *G* Har da brugt lidt tid der. Wink

6. NEJ! ..

Jeg vil gerne porintere at jeg ALDRIG!!! har sagt om der er noget om sagen her eller ej..!!!

Jeg har KONSTANT porinteret at screenshotet ikke ER BEVIS for at der er brugt scripts/bots på Travian.dk servere..!!!

Og igen: Jeg har aldrig taget stilling til selve sagen.... kun til "bevis" materialet..! Wink

7. Jeg vil gerne se ét sted hvor jeg siger at 5dir er uskyldig/skyldig i denne tråd...!


Sheisser.. så frem du ikke vil risikere at jeg begynder at beskylde dig for at være løgner så vil jeg seriøs håbe at du læser dine egne indlæg igennem og evt. moderee dine udtalelser.. Jeg hader at kalde andre for løgnere, men det du skriver opfatter jeg som et direkte forsøg på bagvaskelse og sprede dårlige rygter osv..

Det er klart at vi ikke kan have en sober debat hvis vi ikke læser hvad hinanden skriver osv..



Spion skrev:Tråden er 14 dage gammel og Trebond forlod (efter mine oplysninger) 5DIR længe før dette. Endnu en gang må man tage hatten af for det gode efterforskningsarbejde.

Hvad ville i iøvrigt mene var en fair straf for regelbruddet og hvem skulle straffes?

Kan sige at jeg fik svar fra Admin d. 9 November 2007 om at emailen på "Trebond" på server2 var ændret...
(Kontrollerede lige emailen efter) ..


Kasperg skrev:ja det er klamt og uværdigt

til alle jer med kæmpe tillid til trebond, han er indblandet.
han har vidst alt hvad der skete, godt nok har han ikke deltaget i tråden, men han har haft adgang til forumet.
og jeg mener det er noget svineri når han er medlem af travian teamet at han samtidig medvirker til snyd.

hvis disse screenshots skulle være redigeret skulle man ændre så mange ting at det ville tage et 1 år.
lig' mærke til bruger registeret:
antal besker lavet:
hvornår beskeden blev skrevet:

der er så mange ting der skulle ændres så det passede perfekt i størrelse, placering osv.

det er også en joke at admins fjerner emnet fra det offenlige forum, da det tydeligvis er en måde at forsøge at gemme det hele væk.
hvis der var problemer med navne, links osv. kunne i bruge cencur..

Koldankel, det er ikke første gang at travian teamet er blevet beskyldt for korruption.
1 MH er muligvis korrupt? JA.. måske er der ikke faste beviser men hvis der er så hårde anklager mod en spiller burde han jo for fanden fyres og en ny burde findes.

jeg har absolut ikke nogen respekt for de involverede spillere eller travian teamet.
jeg bruger så mange penge på guld og så tillader i folk snyder...


*Suk*

Jeg kan så kun sige at jeg INGEN viden har om hvad der foregår i 5DIR da jeg ikke er på deres forum længere..!

Som jeg har skrevet til Sheisser:
" så frem du ikke vil risikere at jeg begynder at beskylde dig for at være løgner så vil jeg seriøs håbe at du læser dine egne indlæg igennem og evt. moderee dine udtalelser.. Jeg hader at kalde andre for løgnere, men det du skriver opfatter jeg som et direkte forsøg på bagvaskelse og sprede dårlige rygter osv.."

Og nej Kasperg.. det vil ikke tage 1 år at gøre det ...

Er lige ved at jeg tilbyder at jeg sætte mig ned og bevise det ved at lave en Fake samtale mellem dig og Sheisser hvor I sidder og praler af jeres brug af bots på en af travian.dk serverne..!

Husk på at ALT på et billede kan Redigres..!


Og igen: Så frem du føler dig snydt så gå da for alt i verden til Admin og få hans vurdering af sagen...!

Så kan I bag efter vurdere om I vil være på Travian eller ej...!


Er total Amatør aktig at I sidder og spreder rygter osv. uden at I gør noget ved det... er blot ren bagvaskelse af visse personer på Traivan osv..


Screenshotet: Sandt/Falsk..?

Husk på at jeg ikke nævner om screenshotter er sandt eller falsk.. jeg nævner blot at det KAN VÆRE billedmanipulation..!

Men okay.. lad os nu antage at det er et rigtig screenshot..!

Det viser:
1. At der har været talt om bots på 5dir's forum.
2. At Karl XL har brugt botten til at finde ud af at det er god til at lave fake angreb.

Det viser ikke:
1. At medlemmer af 5DIR, andre end Karl XL, har brugt Bots..
2. At Karl XL har brugt bots på Travian.dk ..


Der er INTET bevis i screenshottet om at der er blevet brugt bots på danske servere!!

Ja, der vil være indicier fordi at det kan pege på at 5dir's medlemmer BESTEMT har/har haft, adgang til bots..!
Men det er stadig ikke et bevis på at det er reelt er blevet brugt...!

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  tidliger Ons Dec 05, 2007 7:13 pm

det handler jo ikke om at de screenshots er beviser eller ej.. det er jo det i ikke forstår!! i har så travlt med at afvise og dermed beholde jeres uskyld at i ikke ser hvor dumme i lyder.

Fuck nu de screenshots.. Det eneste de bidrager til er en Stor mistanke om snyd. Det der så skal ske er at MH'erne skal undersøge sagen. Læse 1000 igms igennem, se på onlinetider, farmingmønstre, angreb osvosv. I det hele taget en masse tungt arbejde. MEN det er jo det de er der for. På den måde skal der nok findes frem til sandheden..

Det er for mit vekomne ikke KUN 5dir der skal nakkes.. MEN når nu de screenshots viser 5dirs forum og jeg ved at karlXL er i 5dir.. plus at jeg ved at lindhart er KarlXL's ven.. og at jeg endda oven i hatten selv har været ude for nogle mærkelige "tilfældigheder".. der udsprang fra hvad jeg tror er karlxl's værk.. så har jeg ikke meget tilovers for 5dir.

Hvis der er andre alliancer der har brugt værktøjet, så skal de også straffes. MEN 1 ting ad gangen..

derudover så snakker i om at der ikke står nogle steder hvad straffen skal være.. hmmm så må i da finde på noget.. ?? det har i da ikke haft problemer med før.. hvor jeg har set den samme ting blive straffet på forskellige måder.

At styre flere kontoer kan jo straffes både med: 10 % af alt og tømme lagrene eller 25% af alt og tømme lagrene - ved ikke hvordan i er kommet frem til de tal.. men lol da

hvis man kan bruge en bot i over et halvt år og slippe med en advarsel LOL hvor fanden er vi så ? når man kan efter at have logget ind for en ven i mere end 3 dage, blive straffet med ovenstående.

mvh tidligere kendt som pølse

tidliger
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Killemal Ons Dec 05, 2007 7:22 pm

Selvfølgelig bør alt snyd straffes, hvor mange har mon benyttet cropfinder ( Jeg har naturligvis kun hørt om at en sådan findes ).

Killemal
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  tidliger Ons Dec 05, 2007 7:30 pm

hey killemall how goes ? Smile

jeg mener ikke at eksterne sider, som cropfinder (aniweb) er snyd. Derfor er det ikke strafbart at bruge dem!?.

mvh tidligere kendt som pølse

tidliger
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 7:31 pm

tidliger skrev:hey killemall how goes ? Smile

jeg mener ikke at eksterne sider, som cropfinder (aniweb) er snyd. Derfor er det ikke strafbart at bruge dem!?.

mvh tidligere kendt som pølse

jo cropfinder er faktisk at snyde.. prøv evt. at søge efter på travians forum Wink

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  sheisser Ons Dec 05, 2007 7:31 pm

sheisser skrev:
Trebond er vist selv ude om at folk har gået efter ham:

1. Han har været i 5DIR (hans profil er der stadig)
2. Han har haft adgang til deres forum
3. Han er MH, og har kendskab til regler mm.
4. Han har arbejdet sammen med Karl XL som MH
5. Han er meget aktiv på det offentlige hvor han fungerede som orakkel for mange (incl. mig selv)
6. Han afviser at der overhovedet kan være noget i det i sin 1. post herinde
7. Med hans baggrund forsvarer han 5DIR med det samme!

Må indrømme at jeg også har tabt en del respekt for Treb efter hvad jeg læser her. Han laver et stort stykke arbejde for alle Travian spillere på de danske servere, men hans troværdighed er da styrtdykket på lige fod med 5DIRs, efter hans udtalelser her...

6. NEJ! ..

Jeg vil gerne porintere at jeg ALDRIG!!! har sagt om der er noget om sagen her eller ej..!!!

Jeg har KONSTANT porinteret at screenshotet ikke ER BEVIS for at der er brugt scripts/bots på Travian.dk servere..!!!

Og igen: Jeg har aldrig taget stilling til selve sagen.... kun til "bevis" materialet..!

7. Jeg vil gerne se ét sted hvor jeg siger at 5dir er uskyldig/skyldig i denne tråd...!
Jeg har beskåret citaterne lidt

Kald mig løgner hvis du vil Treb... Jeg svarede bare på MIN opfattelse af hvad du skriver, men du er glad for at kløve ord, og i netop denne situation er det nok også fornuftigt nok egentlig. Min OPFATTELSE er at du virker meget defensiv fra din første post, og jeg besvarede bare på hvad der kunne være grunden til at folk begyndte at angribe dig her... Glæder mig helt til at se min samtale med KasperG på dit forum nu. :-)

V skrev: Trebond var i 5DIR da vi skrev i den anden tråd sammen kære ven. Den om Just´s Traivan Beyond mod! Han postede godt nok ikke lige i den tråd (nok klogt), og dvs. han lod stå til imens "de andre" boltrede sig i det.
Er dette sandt, må jeg så hellere spørge?

Sheisserick - NE

sheisser
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 7:35 pm

tidliger skrev:derudover så snakker i om at der ikke står nogle steder hvad straffen skal være.. hmmm så må i da finde på noget.. ?? det har i da ikke haft problemer med før.. hvor jeg har set den samme ting blive straffet på forskellige måder.

At styre flere kontoer kan jo straffes både med: 10 % af alt og tømme lagrene eller 25% af alt og tømme lagrene - ved ikke hvordan i er kommet frem til de tal.. men lol da

hvis man kan bruge en bot i over et halvt år og slippe med en advarsel LOL hvor fanden er vi så ? når man kan efter at have logget ind for en ven i mere end 3 dage, blive straffet med ovenstående.

mvh tidligere kendt som pølse

fint, hvor mange gange dagligt tror du en spiller bliver straffet for eks, multi pushing? hvor meget erfaring tror du så multihunterne har med at give en straf for en "slem" konto (sendt eks 350000 res til en spillers anden konto) og en "knap så slem" konto (sendt eks. 10000 ulovligt) hvor mange gange har vi givet straffe til en hel række spillere som vi har billeder på har brugt en bot?? sandsynligvis NUL

og som jeg har sagt en del gange før, men som du åbenbart ignorere.. så er det Miel der må finde ud af hvad der skal ske her, pga, det der er sket og fremlagt som bevis ikke er sket i travian, ergo. har vi ingen beviser som dem vi plejer at bruge ergo er det en mere speciel sag.. lad være med at tale om den som en standard sag..

kunne sagtens give dem en straf på 50% for den sags skyld.. men ville det være fair, hvad ville du måske mene?? 100%? sletning? eller hvad? så hold dig til hvad der skrives og lad være med at digte det så det passer efter din egen mening!

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 7:45 pm

sheisser skrev:
sheisser skrev:
Trebond er vist selv ude om at folk har gået efter ham:

1. Han har været i 5DIR (hans profil er der stadig)
2. Han har haft adgang til deres forum
3. Han er MH, og har kendskab til regler mm.
4. Han har arbejdet sammen med Karl XL som MH
5. Han er meget aktiv på det offentlige hvor han fungerede som orakkel for mange (incl. mig selv)
6. Han afviser at der overhovedet kan være noget i det i sin 1. post herinde
7. Med hans baggrund forsvarer han 5DIR med det samme!

Må indrømme at jeg også har tabt en del respekt for Treb efter hvad jeg læser her. Han laver et stort stykke arbejde for alle Travian spillere på de danske servere, men hans troværdighed er da styrtdykket på lige fod med 5DIRs, efter hans udtalelser her...

6. NEJ! ..

Jeg vil gerne porintere at jeg ALDRIG!!! har sagt om der er noget om sagen her eller ej..!!!

Jeg har KONSTANT porinteret at screenshotet ikke ER BEVIS for at der er brugt scripts/bots på Travian.dk servere..!!!

Og igen: Jeg har aldrig taget stilling til selve sagen.... kun til "bevis" materialet..!

7. Jeg vil gerne se ét sted hvor jeg siger at 5dir er uskyldig/skyldig i denne tråd...!
Jeg har beskåret citaterne lidt

Kald mig løgner hvis du vil Treb... Jeg svarede bare på MIN opfattelse af hvad du skriver, men du er glad for at kløve ord, og i netop denne situation er det nok også fornuftigt nok egentlig. Min OPFATTELSE er at du virker meget defensiv fra din første post, og jeg besvarede bare på hvad der kunne være grunden til at folk begyndte at angribe dig her... Glæder mig helt til at se min samtale med KasperG på dit forum nu. :-)

V skrev: Trebond var i 5DIR da vi skrev i den anden tråd sammen kære ven. Den om Just´s Traivan Beyond mod! Han postede godt nok ikke lige i den tråd (nok klogt), og dvs. han lod stå til imens "de andre" boltrede sig i det.
Er dette sandt, må jeg så hellere spørge?

Sheisserick - NE

*tsk tsk tsk*

Er klart nok at vi ikke kommer nogle steder når du hele tiden ligger din "opfattelse"/Tolkning ned over mine indlæg.. men igen: Dit syn på mine indlæg er farvet af det situations billede som du har..
Dvs. hvis du er af den klare og faste overbevisning at Trebond, Karl XL samt resten af 5DIR er en stor gang snydere så vil du også ligge den overbevisning som grund for en tolkning af det jeg skriver her og der med få mine indlæg/udtalelser, til at passe med den overbevisning du har..

Er bare ærvelig for den saglige debat her, at du gør det og ikke ser situationen fra andre sider og forsøger at se ud over din egen opfattelse af tingene. På den måde kan vi jo ikke diskutere noget, for uanset om vi siger så vil du altid påsto det du gør/har gjort, og du vil altid kunne isge at: "Ud fra min opfattelse af hva du skriver så..." Og der med fordreje vores indlæg....

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  tidliger Ons Dec 05, 2007 7:45 pm

jeg digter intet, så luk numsen og lad være med at hidse dig op.
jeg pointere bare at i sagtens kan bedømme straffe i andre tilfælde, så kan ikke se hvorfor der skal gøres så meget ud af det nu ? bare fordi tilfældet er noget andet.

De tilfælde jeg snakker om er ikke noget med pushing.. KUN at der har været holdt live i nogle kontoer med password. Derfor burde straffene være ens! (ingen råstofhandler altså !!!)

MH skal bruge tid på at undersøge om der er noget om sagen, hvis ikke der bliver brugt tid på det gør MH ikke deres job. Screenshotsne kan ikke bruges til andet end at vække mistanke..

Jeg gider ikke undersøge nogle steder om cropfinder er ulovligt at bruge.. jeg startede før med at skrive at jeg mente det ikke var, og derfor et spørgsmålstegn tilsidst fordi jeg ikke var sikker.

kan ikke se hvad der er snyd ved at bruge den.. men fair nok.. latterlige regler skal der vel også være.

bliver nødt til at spørge: Er det så også snyd at klikke rundt på kortet og skrive felter ned og så offentliggøre dem? Very Happy fx. i sin profiltekst hvor man skriver at feltet er reseveret?

lol siger jeg bare

mvh tidligere kendt som pølse

ps. mit sidste ord her! Jeg gider ikke diskutere mere for jeg synes ikke der er så meget at snakke om! Hvis MH ikke gider tage sagen seriøst, må der jo findes nogle nye MH'er og jeg melder mig frivilligt hvis det er..

tidliger
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 7:58 pm

dropper også dette forum herinde.. det eneste der sker er mudderkastning

skal da også lige sige at jeg har snakket med Miel, og som jeg egentlig regnede med, kan vi intet gøre så længe det er eksternt.. og slet ikke så længe kilden (billederne) er smidt på et andet forum og ikke sendt til ham (det sidste har han dog ikke skrevet)

bliver nødt til at spørge: Er det så også snyd at klikke rundt på kortet og skrive felter ned og så offentliggøre dem? fx. i sin profiltekst hvor man skriver at feltet er reseveret?

du blander for meget sammen, der er en meget stor forskel på om du bruger et script/bot eller om du selv finder de byer du vil have, kan du ikke se den vil jeg anbefale dig et par briller

//off topic og skrevet af TM som privatperson og ikke som MH
synes den diskution herinde er blevet for latterlig.. hvad er vi kommet frem til. jo meningen med det her forum var som jeg har forstået det, at en spiller (ukendt) ville have sin sag frem i lyset så den blev kendt, det er den så også blevet, forummet skulle så vidt jeg også har kunne læse tage en debat om scrips og bots er tilladt, ALTSÅ IKKE KASTE MUDDER MOD MULTIHUNTERNE!

Jeg kunne godt tænke mig at rejse en debat omkring i hvor udbredt grad scripts og bots i Travian skal være tilladt.

men i stedet er den blevet lavet om til en tråd om nogle spillere som føler sig uretfærdigt behandlede, og som bare skal have et eller andet at brokke sig over, og igen er MH jo de nemmeste.. så tag her sammen, sæt jer ind i det. og stop med alt det forbandede bagvaskelse.. ´kender endnu ingen multihuntere som jeg har opdaget i at fordelagtig gøre en anden alliance, eneste jeg ved er rygter, rygter som åbenbart er opstået fra en samling spillere som der ikke kan komme med saglige argumenter men bare vil have der sker noget i travian, om det er løgn det de fyrer af er åbenbart ligegyldigt.. æd en tudekiks og hold kæft.. eller kom med noget saglig i stedet for det lort mange lukker ud!!

over and out!

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  sheisser Ons Dec 05, 2007 7:59 pm

Treb skrev: Er klart nok at vi ikke kommer nogle steder når du hele tiden ligger din "opfattelse"/Tolkning ned over mine indlæg.. men igen: Dit syn på mine indlæg er farvet af det situations billede som du har..
Du har ret... Jeg er partisk i denne sag, indrømmet! Jeg vil ikke sige hvor vidt der skal straffes eller ej jævnfør reglerne, som TM så korrekt skriver, er det op til Miel at afgøre om det kan godtages som bevis eller ej. Jeg skal gøre mit bedste for at være objektiv, men jeg er kun menneske, og er offer for mine egne fordomme mm. Tro mig, jeg gør hvad jeg kan for at holde mig til de skrevne.

FOLKETS domstol, hvor alle er jury og dommer kan jeg udtale mig om, og den siger at de er skyldige som ind i helvede!
men MIN holdning er at hvis dette ikke har konsekvenser for nogen, er der VIRKELIG noget galt...
Uanset hvad der kommer til at ske videre, har folk jo fået et lille indblik i 5DIRs verden...

Du undlod at svare på dette:

V skrev: Trebond var i 5DIR da vi skrev i den anden tråd sammen kære ven. Den om Just´s Traivan Beyond mod! Han postede godt nok ikke lige i den tråd (nok klogt), og dvs. han lod stå til imens "de andre" boltrede sig i det.
Er dette sandt, må jeg så hellere spørge?

//Sheisserick

sheisser
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 7:59 pm

tidligere kendt som pølse >

Så frem du vil køre sager uden beviser så er jeg bange for at du står i en meget lille chance for at blive Mh ..
Men er selvfølgelig blot min vurdering .. Det er trodsalt noget som Admin afgøre suverent når alt kommer til alt...

Men igen kan jeg kun opfordre folk til at henvende sig til Admin med sine bekymringer og så lade ham undersøge sagen..!

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 8:01 pm

sheisser skrev:
Treb skrev: Er klart nok at vi ikke kommer nogle steder når du hele tiden ligger din "opfattelse"/Tolkning ned over mine indlæg.. men igen: Dit syn på mine indlæg er farvet af det situations billede som du har..
Du har ret... Jeg er partisk i denne sag, indrømmet! Jeg vil ikke sige hvor vidt der skal straffes eller ej jævnfør reglerne, som TM så korrekt skriver, er det op til Miel at afgøre om det kan godtages som bevis eller ej. Jeg skal gøre mit bedste for at være objektiv, men jeg er kun menneske, og er offer for mine egne fordomme mm. Tro mig, jeg gør hvad jeg kan for at holde mig til de skrevne.

FOLKETS domstol, hvor alle er jury og dommer kan jeg udtale mig om, og den siger at de er skyldige som ind i helvede!
men MIN holdning er at hvis dette ikke har konsekvenser for nogen, er der VIRKELIG noget galt...
Uanset hvad der kommer til at ske videre, har folk jo fået et lille indblik i 5DIRs verden...

Du undlod at svare på dette:

V skrev: Trebond var i 5DIR da vi skrev i den anden tråd sammen kære ven. Den om Just´s Traivan Beyond mod! Han postede godt nok ikke lige i den tråd (nok klogt), og dvs. han lod stå til imens "de andre" boltrede sig i det.
Er dette sandt, må jeg så hellere spørge?

//Sheisserick

Vi er alle offer for vores egne fordomme og opfattelse af verden.. er jeg så vel som du så vel som alle andre... og vi kan kun øve os på at se ud over de fordomme og vores egen verdens opfattelse..


Og ang. quoten af V:
Jeg udtaler mig ikke om hvad der har været eller ikke været på 5DIR's forum.. det har jeg nævnf før og det nævner jeg igen..!

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Ordkløveri - suk

Indlæg  sheisser Ons Dec 05, 2007 8:13 pm

Spørgsmålet gik vel også på om du var i 5DIR da den tråd blev lavet? Du kan jo altid poitere at du ikke var inde og læse i den, og derfor ikke havde kendskab til dens indhold...

Jeg spørger dig ikke om detaljer fra tråden, ej heller om du har læst den... kun om det er sandt at du var i 5DIR dengang... that´s all..
Nu er det DIG der ikke læser mine posts korrekt..

//Sheisserick

sheisser
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Killemal Ons Dec 05, 2007 8:21 pm

Hej Pølse,

Det går fino - pokeren har dog været lidt dyr den seneste tid.

Nå, jeg er også ude af dette forum igen.

Hold jer muntre.

Killemall

Killemal
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kasperg Ons Dec 05, 2007 8:22 pm

Trebond det er jo ikke ligefrem du gør alt i din magt for at fjerne anklagerne mod dig.
for mig ser det ud som om du nægter at udtale dig for at det ikke skal give bagslag hvis nogen afsløre din løgn..

kasperg

Kasperg
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Folk der råber efter dommeren

Indlæg  svend tv Ons Dec 05, 2007 8:31 pm

Jeg kan kun ligesom koldankel fortælle at jeg har spildt tid af mit liv jeg aldrig får igen.

Jeg forstår ikke at man råber efter dommeren. Vi kender alle de tåber der står, enten på sidelinien eller på banen, og råber skældsord efter dommeren. Det er nøjagtig den følelse jeg får i maven når jeg læser denne tråd.

At man udstiller 5DIR - fair nok. Men at udstille multihuntere og mods i et forsøg på at sætte dem i et dårligt lys - det synes jeg er lavt. Mods og multihuntere ligger et stort -Frivilligt- arbejde i serverne, og jeg synes ikke det er fair at angribe dem på den måde.

Jeg forstår ikke at multihuntere og mods agter at fortsætte efter at denne side er oprettet. Magen til ustruktureret piveri skal man lede længe efter.

Mvh.
En meget skuffet travianspiller

svend tv
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  En trofa Ons Dec 05, 2007 8:34 pm

Jeg ved ikke om dette holder i travian-retsal, men en ting jeg ved er at hvis der er bedraget så holder det så det skralder i den virkelige verden.

Jeg sidder som leder i en stor virksomhed i Danmark, og har gentagne gange oplevet sager som dette, eller noget der ligner, og alle steder holder dette i sager. Jeg har brugt mange penge på dette spil (skal nok tælles i flere tusindvis). Jeg overvejer faktisk på nuværende tidspunkt at lave et civiltsøgsmål mod Travian for at få mine penge retur, da jeg i den grad føler mig til grin. Jeg mangler ikke pengene, men hvis man ikke bare gør det mindste for at stoppe dette, så kan spillet s.. være lige meget, og så håber jeg at det bliver stoppet for bedrageri. Det er jeg ikke sikker på tyskerene synes om, for det er jo deres lille Guldæg

Jeg vælger at være anonym, på grund at min private stilling, og for ikke at skade mine medspillere/modspillere.

Nu vil folk nok piver over mig, men der skal ske noget nu, enten ved at de begynder og kigge indad (MH,admin og tyskerne)

Held og lykke med spillet, når det en gang bliver renset for korruption

En trofa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 8:34 pm

sheisser skrev:Spørgsmålet gik vel også på om du var i 5DIR da den tråd blev lavet? Du kan jo altid poitere at du ikke var inde og læse i den, og derfor ikke havde kendskab til dens indhold...

Jeg spørger dig ikke om detaljer fra tråden, ej heller om du har læst den... kun om det er sandt at du var i 5DIR dengang... that´s all..
Nu er det DIG der ikke læser mine posts korrekt..

//Sheisserick

Igen jeg porintere: Jeg fortæller intet fra 5DIR's forum..!

Er fuldkommen lige meget om jeg kan afvise at have læst i omtalte tråd så frem de har været en sådan på 5dir's forum...!


Kasperg skrev:Trebond det er jo ikke ligefrem du gør alt i din magt for at fjerne anklagerne mod dig.
for mig ser det ud som om du nægter at udtale dig for at det ikke skal give bagslag hvis nogen afsløre din løgn..

kasperg

Hvis jeg er uskyldig, hvorfor i alverdens skulle jeg så bruge tid på at forsvare mig selv.. ???

Hvis et evt. system kan bevise at jeg snyder så er det lidt lige meget hvad jeg siger eller ikke siger...

Lidt ære har jeg dog at holde på og vil ikke deltage i en nyttesløs mudderkastning så af den grund forsvare jeg ikke mig selv så meget som jeg evt. kunne.. jeg ligger oplysninger ind i sagen og giver mit syn på bevis materialen og så må folk jo have deres mening og Travian Systemt komme med en afgørelse så frem det kommer der til(hvilket jeg håber) ..

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kimo Ons Dec 05, 2007 8:48 pm

Af en der nægter at udtale sig om nogetsomhelst synes jeg alligevel du udtaler dig ret meget Trebond. Din pointe om at det KAN være billedmanipulation må være feset ind hos selv de mest åndsfraværende.

Derudover er der enormt meget ligegyldigt ævl og kævl på dette her forum allerede. Jeg håber at flokken kan blive enige om, at kernen i hele sagen er, at der er fremlagt ret kraftige indicier på alvorlig og organiseret overtrædelse af spillereglerne. MH ikke bare bør, men skal simpelthen tage de her beskyldninger alvorligt og undersøge tingenes reelle tilstand til bunds. Hvis ikke der sker nogen reaktion underminerer I hele spillets troværdighed og snyd må dermed betragtes som en legitim del af spillet.

Kimo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 8:55 pm

Er også derfor at jeg gerne vil have at sagen kommer for Admin og han vurdere sagen samt efterfølgende kommer med en kommentar på forum om sagen samt evt. straf osv.... på den måde kan sagen blive lukket og vi kan alle komme videre(hvis vi da er her endnu efter sagen) ..

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 8:57 pm

Kimo skrev:Af en der nægter at udtale sig om nogetsomhelst synes jeg alligevel du udtaler dig ret meget Trebond. Din pointe om at det KAN være billedmanipulation må være feset ind hos selv de mest åndsfraværende.

Derudover er der enormt meget ligegyldigt ævl og kævl på dette her forum allerede. Jeg håber at flokken kan blive enige om, at kernen i hele sagen er, at der er fremlagt ret kraftige indicier på alvorlig og organiseret overtrædelse af spillereglerne. MH ikke bare bør, men skal simpelthen tage de her beskyldninger alvorligt og undersøge tingenes reelle tilstand til bunds. Hvis ikke der sker nogen reaktion underminerer I hele spillets troværdighed og snyd må dermed betragtes som en legitim del af spillet.

sidste besked fra mig herinde..

da der ikke kommer andet end mudderkastning herinde trækker jeg og en del af de andre staff medlemmer sig ud af dette forum... hvis i vil have sagen undersøgt må i kontakte admin på admin@travian.dk.. synes selv jeg har forsøgt at få noget ud af det her, men det eneste man får ud af det er tilsvininger og spillere som påstår at MH'erne er korupte..

nogen der har yderligere spørgsmål eller beskeder til mig bedes de skrevet til multihunter_3 server 2.

anmelelser omkring dette emne skal ske til miel på admin@travian.dk

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  BOHUNKA Ons Dec 05, 2007 8:59 pm

Så tag den til miel, trebond, du burde da af alle kunne komme igennem med dette.

Dette ville være lækkert så vi kan få en reel afklaring på spillet, for jeg stopper snart hvis der ikke kommer en afklaring.

Jeg vil gerne vedgå at mit spillernavn på S2 er BOHUNKA

Så kom da på med jeres brugernavne i stedet for at være anonyme

BOHUNKA
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 9:00 pm

BOHUNKA skrev:Så tag den til miel, trebond, du burde da af alle kunne komme igennem med dette.

Dette ville være lækkert så vi kan få en reel afklaring på spillet, for jeg stopper snart hvis der ikke kommer en afklaring.

Jeg vil gerne vedgå at mit spillernavn på S2 er BOHUNKA

Så kom da på med jeres brugernavne i stedet for at være anonyme

mener mit brugernavn er klart..

og har taget det til miel.. men han ønsker ikke at foretage sig noget så længe det ikke bliver anmeldt til ham plus at han får tilsendt beviserne/billederne på det. hvilket jeg helt klart kan forstå også..

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 5 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum