Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

2 deltagere

Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Admin Tors Dec 06, 2007 1:37 pm

Ud over at Karl XL er stoppet (i øvrigt af helt andre grunde end at der er beviser for at han snyder) så må vi se i øjnene at der ikke er sket meget i denne sag. Vi må nok acceptere at tingene skal ske "efter bogen", og derfor opfordres alle til at melde diverse 5DIR spillere for brug af bots på baggrund af beviserne der linkes til i dette forum.

Jeg har personligt skrevet til Multihunter som spilles af Lindhardt. Det tog ham ca 30 sekunder at forkaste beviserne med argumentet at det ikke var noget deres eget system havde opfanget, og derfor kunne det ikke bruges til noget. De straffer kun ud fra ting deres eget system kan fange. Jeg mener dog ikke at Lindhardt har lavet en nok tilbundsgående og grundig undersøgelse af anklagerne, og derfor opfordres alle der mener at 5DIR har overtrådt reglerne, og gerne vil have Miel til at se nærmere på det, til at skrive til admin@travian.dk og henvise til beviserne på dette forum.

Skriv i anmeldelsen jeres egen opfattelse af hvilke regler I mener 5DIR har overtrådt, og at I meget gerne vil have at der bliver set nærmere på specifikke spillere i denne forbindelse. Hvis Miel ikke forholder sig til dette, så ved jeg ikke hvordan vi skal opnå retfærdighed.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 4:15 pm

Jeg synes i alle skulle melde mig til Miel, at jeg bruger bot, nu hvor der er så stærke beviser for at det faktisk er brugt ....

Men som jeg skrev i en anden post, er Miel mere end velkommen til at se om jeg har snydt, som den første i rækken og da jeg er på den liste er jeg jo samtidig et oplagt emne, at starte ud med.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  dtrfyghj Tors Dec 06, 2007 8:37 pm

Du kunne jo starte med at melde dig til politiet for hacking og injuriere

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Geden Tors Dec 06, 2007 9:26 pm

Er det ikke injuirer at beskylde nogen for hacking uden at dokumenterer det ?

Geden
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  dtrfyghj Tors Dec 06, 2007 10:29 pm

Der er beviser men modsat hvad der sker på det her forum så vil det blive håndteret af de rigtige myndigheder

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Fåret Fre Dec 07, 2007 1:17 am

Så her på forumet, er det altså bare injurier, uden beviser?

Fåret
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Goon Fre Dec 07, 2007 1:52 pm

@Fåret
Jeg ser ikke brugen af det, gør du?

Og selvom jeg står på den liste, har jeg stadig ingenting at skjule, for jeg har ikke brugt det, så få nu Miel til at kigge mig efter i gemmerne og så lad os komme videre fra dette her mudder.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  fjesing Fre Dec 07, 2007 3:51 pm

Hvorfor skriver du så på jeres forum (ref screenshots) at du har brugt det?

Det er måske den gamle goon, altså ham der var goon før du overtog hans konto?

fjesing
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Fåret Fre Dec 07, 2007 4:48 pm

back @ Goon.

Jeg hentydede til påstanden om hacking, der åbenbart ikke bakkes op med beviser på dette forum, ergo er det kun injurier som dtrfyghj siger, som Geden også så rigtigt skriver

Fåret
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Goon Fre Dec 07, 2007 5:50 pm

Jeg har ikke sagt jeg ikke har kendskab til bot, men siger at jeg ikke har brugt det til at spille på travian.
Problemet er at folk tror at snakke om det er lig at bruge det.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  @ goon Fre Dec 07, 2007 9:41 pm

underligt at du udtaler dig om hvordan det ser ud på din pcer og at du ville lægge screendumps op hvis uploading virkede (?) hvis du ikke har det installeret?

@ goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Goon Lør Dec 08, 2007 3:29 am

Til hvem end der skrev til mig sidst.

Lyder til at i skal have jeres skolepenge tilbage. Men jeg siger det gerne igen for de ordblinde og tunghøre, jeg har stadig ikke brugt det til travian.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  @ goon Lør Dec 08, 2007 1:53 pm

Du har downloaded det, du har installeret det, du har BRUGT det, men ikke til travian? Og det skal vi tro på?
Den er lidt langt ude.. Hvis ikke du har brugt det til travian, hvad har du så brugt det til?

@ goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  razakaze Lør Dec 08, 2007 6:21 pm

jeg spiller selv i NE og er MH på s3, og vil godt understrege at vi MH kun kan bedømme sagerne ud fra de faktiske oplysninger som admin control panel fortæller os.

om folk bruger bots og på den måde snyder kan vi ikke se, og sådanne anklager skal fremføres for miel.
en MH håndtere kun faktiske regel brud og vores job er ikke altid let.

Denne sag er nu lukket

lad venligt være med at tage jeres travian ud i irl

razakaze

Antal indlæg : 3
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Goon Lør Dec 08, 2007 10:04 pm

Til ham der endnu ikke har fundet ud af hvordan man sætter sit bruger navn ind.

Jeg har kigget på hvad sådan en bot kan og så vidt jeg ved er det ikke ensbetyde med at bruge det til Travian.
Sig endelig til, hvis jeg også skal tegne det for dig, så du bedre forstår det, da ord vist ikke er din stærke side.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Mick Sha Søn Dec 09, 2007 7:31 am

Tegn det da endeligt...??? Hvorfor er det ikke muligt at indrømme at I har brugt bots og har/gør det organiseret. Just er den eneste fra 5DIR der har indrømmet at der er brugt scripts - ingen andre... Bortforklaringerne er sløje og ligegyldige. Hvis I skal bevare en vis form for integritet i det her spil bør I melde klart ud. Det er i sidste ende stadigvæk kun et spil, så at indrømme fadæserne bær ikke være verdens sværeste beslutning.

Mick Sha
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Goon Søn Dec 09, 2007 12:28 pm

@Mick Sha
Mener ikke jeg har gjort andet end at melde klart ud, men folk har desværre farvede briller på og kan ikke se at der er andre muligheder.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts Empty Sv: Meld 5DIR spillere for brug af bots og scripts

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum