Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Admin Tirs Dec 04, 2007 6:58 pm

Hej Alle travian spillere,

Jeg har forsøgt at rejse denne debat på det offentlige forum, men uden held. Gentagende gange er mine posts blevet slettet og låst og mine brugere blevet spærret og bannet.

Jeg ønsker at bringe 5DIRs metoder frem i lyset. Jeg har lavet en samlig af beviser for at 5DIR benytter sig af et program som de selv har udviklet, til at gøre livet i Travian en del lettere for dem.

http://travianbot.bravehost.com/ (siden er midlertidig nede)

http://karlxl.tripod.com/ (NY SIDE)

Der er en masse læsning, men det er det værd.

Samtid skal det da bemærkes at Treb som er medlem af 5DIR udemærket har kendt til dette, da han har adgang til 5DIR forummet. Intet har han foretaget sig. Karl XL der er tidligere MultiHunter opfordrer til brug af disse metoder.

Jeg håber en en god diskussion, og debat om emnet her, da mods på det officielle forum åbenbart prøver at beskytte 5DIR imod disse beskyldninger.


Sidst rettet af Tirs Dec 04, 2007 9:41 pm, rettet i alt 3 gange

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Gæst Tirs Dec 04, 2007 8:37 pm

Jeg vil sige at jeg er rystet og jeg er dybt chokeret.
Mest over at det er store og, for min part, indtil nu, respekterede spillere der her er taget i direkte at benytte eller opfordre til at snyde.
Og en tidligere mh tilmed, og allianceleder. Man ved jo ikke om man skal græde eller grine, det er da helt absurt det her.

Overvejer seriøst at stoppe med at spille på danske servere. Det kan simpelthen ikke have sin rigtigthed det her.

Børn burde simpelthen forbydes adgang til internettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Admin Tirs Dec 04, 2007 9:58 pm

OBS!!!!

Vær opmærksomme på at det ikke er tilladt at diskutere den slags her, hverken ingame, på travians officielle forum... eller andre steder.. Der står i reglerne.

Derfor, hvis I poster her, så lad være at bruge jeres ingame nick. Hvis MHs er nazi nok (og det er de) så kan I blive spærret for at deltage i debatten.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty ..

Indlæg  hest Tirs Dec 04, 2007 10:27 pm

amen ved ikke om jeg skal græde eller grine

Men nu har 5DIR altid været sindsyge hurtige til og gå op i hvem der snyder og bliver spærret ... og så er de selv storsnydende personer...

hest
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Intet bevis ..

Indlæg  Trebsen Tirs Dec 04, 2007 10:28 pm

Der er ingen bevis i sagen overhovedet...

Alt er blot teorier hvis ikke:
1. At der ligger en indrømmelse som er givet til en Dansk Juridisk instans som kan erklære det som værende sand ..

2. eller at du har stået over vedkommendes skulder og luret hans skærm af og er set snydet ..


Så beklager men du har intet i det her .. du har et screenshot fra et forum.. som vi andre ikke kan være sikker på at er rigtig, så dette er blot engang slader og grundlag for endnu mere muderkastning.

mvh.
Trebsen ..

Trebsen
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Lindhard Tirs Dec 04, 2007 10:31 pm

Nu er det svært at se nogle beviser på noget der ikke eksistere.
Derudover er man vel lidt en kylling når man ikke tør stå frem med sit eget navn, plus at man er begyndt at spamme travians-servere med personligt nag.

Om 5DIR snyder ikke snyder skal jeg være usagt, dog ved jeg at multihunter-teamet på server2 holder et ekstra øje på alle de store alliancer.

//Lindhardt

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Admin Tirs Dec 04, 2007 10:38 pm

Ja, jeg er også sikker på at det bare er noget de har siddet og fundet på da de skrev den pågældende tråd på vores forum. Sikkert en form for "rollespil".

Synes at er trist at sådan beskyldninger, der bakkes op af så håndfaste beviser, bare fejes af bordet uden så meget som at fortrække en mine.

Som jeg skrev til Lindhardt da jeg anmeldte det - jeg regner ikke med at nogen bliver straffet for dette, da MHs er i lommen på 5DIR Smile Det vil tiden nu vise om er sandt.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  gæst Tirs Dec 04, 2007 10:43 pm

Jeg må sige at beviserne mod dem er temmeligt overvældende. Den læsning er temmeligt chokerende, men det overrasker mig ikke det mindste ... Jeg selv er MEGET erfaren Travian spiller som har spillet i flere år på mange servere og jeg har desværre set det flere gange før. Jeg må så dog tilstå at jeg bliver på den danske server ... for det nytter intet at stoppe her og skifte til en udenlandsk ... for der bliver den brugt lige så flittigt. Jeg fik den selv tilbudt på en COM server for over 1 år siden. For mig er alle som benytter sig af sådan et program tabere lige fra start af ... og skulle de evt ende som nr.1 på server har de for mig tabt alligevel ... for en sejr vundet ved snyd er INTET være ... en god placering opnået ved hårdt arbejde og ærligt spil er en sejr i sig selv.

gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Svage beviser/indicier

Indlæg  Trebond Tirs Dec 04, 2007 11:04 pm

Det som der er af beviser et screenshot af en tråd på et forum... det screenshot kunne en 12 årig med lidt forstand på billed manipulation lave..!

I en dansk ret sag ville sagen her ikke holde en halv dag....!

Der er måske nogle få indicier men beviserne er, efter min mening, bestemt ikke overvældende...!

Desuden bør man lige bemærke at sagen her, formodes, at være startet af folk der er imod 5DIR.. dvs. de har en personlig interesse i at skade 5DIR og der med bestemt ikke er upartisk i denne sag.


Vil dog give Lindhardt ret i at det er både Fejt, barnlig og kyllinge aktig handle måde i det man ikke tør stå frem som den mand er I Travian Verden og underskrive med navns nævnelse..

Folk brænder for en sag så længe de kan køre den anonyme tilværelse men hvis de risikere at få ørene i maskinen så trækker de sig øjelbikkelig og klapper i som en østers.. med mindre de forsætter med at køre den anonyme krus.

Folk vil gerne have andre i fedte fadet, men de er ikke selv mand/kvinde nok til at stå frem ..

Mvh.
Trebond ..

Trebond
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Ang. Navne brug etc ..

Indlæg  Trebond Tirs Dec 04, 2007 11:09 pm

Bør jeg virkelig sige at hvad der tale som forum sider osv. kan TravianTeamet ikke straffe for... ingame og på Travian Forumet sætter TravianTeamet relgerne og kan censorere, straffe osv. som de vil, men her uden for har de ingen indflydelse og at give straffe på baggrund af noget som er diskuteret her vil være at gå LANGT ud over deres beføjelser da de så forsøger at censorere den generele ytringsfrihed på andre forums hvilket TravianTeamet ikke skal blande sig i overhovedet....!

Kan så godt ske at det er nævnt i spillereglerne at konkrete sager ikke må nævnes på forum og irc osv. men i dette tilfælde vil jeg gå så langt til at tolke den regl som Travian forumet og den tilhørende IRC kanal på Travian.dk ..

MVh.
Trebond ..

Trebond
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trav Tirs Dec 04, 2007 11:12 pm

Trebond du er MAX inhabil i denne sag.


Du hverken kan eller bør udtale dig på vegne af et MH team på s2.....


OH My f good jeg er chokeret..


trav-o-bot Shocked

Trav
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Inhabil Tirs Dec 04, 2007 11:18 pm

Lindhardt er også ret inhabil...

Inhabil
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Spiller ikke på s2 længere ..

Indlæg  Trebond Tirs Dec 04, 2007 11:21 pm

Det vil alle på s2 være...!

De vil alle være inhabile.. for de vil enten svinge til enten den ene side eller den anden side.. så ingen vil være total neutrale.. Wink

Desuden: Jeg spiller ikke på server2 længere..

Hvilket I kun har mit ord for med mindre I vil komme og se mailene fra admin jeg stadig har liggende fra Konto vidergivelsen.. hvilket I dog kan kræve er falsk og blot er lavet falsk, eller at vi lige frem har Admin på vores side også.. Wink


Vi laver alle vores små verdensbilleder og de ting vi ser/læser/høre bliver hele tiden formet af vores verdensbillede så de passer til de ting vi gerne vil se/høre ... Ja, jeg selv inkluderet til en vis grad... Wink

Der er nogle som kan se ud over deres eget verdensbillede og som ikke ser verden i sort og hvis og vi kan så bare håbe at vi alle til høre denne katagori. Smile

Mvh.
Trebond

Trebond
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav Tirs Dec 04, 2007 11:36 pm

Jamen så er alt jo på det rene..

Du spiller ikke på s2 mere - fair nok, jeg så bare profilen stadig eksistrede, så gik ud fra du var aktiv forsat.

trav
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Tirs Dec 04, 2007 11:39 pm

du vil så hurtigt kunne bekræfte eller afkræfte om der har ligget bot materiale på 5DIR formummet? I et af de screen-shots der vises, henvises der til kellberg.com serveren, det indhold er blevet fjernet meget hurtigt vist, men index filen peger stadigp på bot siden?

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Tirs Dec 04, 2007 11:41 pm

Og her gik jeg og troede jeg var den eneste trav-o-bot hmrfff Evil or Very Mad

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  wahtever Tirs Dec 04, 2007 11:47 pm

Det er jo en konspiration... så slf peger den på det. Det har konspirationisterne sørget for. Stakkels 5dir. *piv piv*

wahtever
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Tirs Dec 04, 2007 11:58 pm

trav-o-b skrev:du vil så hurtigt kunne bekræfte eller afkræfte om der har ligget bot materiale på 5DIR formummet? I et af de screen-shots der vises, henvises der til kellberg.com serveren, det indhold er blevet fjernet meget hurtigt vist, men index filen peger stadigp på bot siden?

Af princip årsager oplyser jeg ALDRIG hvad der har lagt på andre folks fora ... Handler ganske enkelt om at man ikke vidergiver oplysninger til andre fra steder man har været.. ellers bryder man den fortrolighed som andre har til en og det er jeg ikke ude på at gøre på nogne måde ..
Så beklager meget, men af pincip årsager oplyser jeg, som sagt, intet.

Og ja ja.. jeg er udemærket klar over at nogen nu vil sige at: "Så er der jo også noget!!" ... "Hvis der ikke er noget at skjule så kan du jo godt bare afkræfe det" osv osv..

Der til kan jeg så sige at blot trække på skuldrene og sige at jeg stadig ikke oplyser noget da generelle informationer hvad der tales om på en anden alliances forum ikke rager omverdenen..

---

*G* Ja wahtever, det er konspirationes teorier dette her.. Wink

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Trebond, Karl XL, AEP, Lindhart og Miel selv? Bundkorrupte!!

Indlæg  Anonym Ons Dec 05, 2007 12:07 am

Trebond, du har været i 5DIR i lang tid... også dengang Just´s mod til Travion Beyond blev posted på 5DIRs forum, men du sagde ikke en skid!... Skal jeg vedhæfte den som bevis på den eksisterer også? :-)

At feje dette til side og sige det er indicier er totalt til grin Treb! Jeg har tabt alt respekt for dig!!!
Der er sku screenshots fra spillerenes skærm der er vist her!
og der var tidligere beskyldninger om MH der holdt med 5DIR, dette bekræfter det bare endnu mere.. Karl XL er/var på MHs fælles forum, og har fået sig en masse gode venner dér... Lindhart, og måske Miel selv?

AEP har også gode venner iblandt MH, der fodrer ham med oplysninger!

Ved ikke om det er værd at spille en server hvis det skal være på denne måde...

Har forresten fuld forståelse for at han/de vælger at være anonyme, hvis MH (eller enkelte af dem) arbejder for 5DIR.

Anonym
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 12:25 am

*G*

Det er helt iorden.. men jeg siger igen:
Så længe du ikke har stået og set over skulderen og direkte set at det er blevet brugt: Så ved du ingenting..!

Tingene her er stadig indicier..!


Og ang. respekt.. fair nok.. ikke mit problem.. Når du ikke engang kan stå frem med dit navn her så har du ingen respekt fra min side i første omgang...
Er, som sagt, både fejt og kyllinge aktig:
"Ja.. jeg tør brokke mig og sprede mistanke og slader om andre..!
Men selv tør jeg ikke stå frme og sige hvem jeg er..!"



Og som jeg har nævnt:
Folk ser det de vil se i forhold til deres verdens(situationes) billede.. Smile

At noget, inkl. dig, har set dig sur på 5dir, karl, lindhardt, Multihunterne, Miel osv. er jo klart at det farver den måde du ser et screenshot på som dette... Du ser det jo trodsalt igennem nogle briller som er farvet af de holdninger og mener og billeder af situationen du har.. Smile
(det samme gælder selvføglelig for mig og alle alle andre skribenter her)..


Hva ang. at Mh fordre 5dir's medlemmer med oplysninger må jeg indrømme at jeg finder dybt useriøst.... Jeg er selv Mh på en server jeg før har spillet på og kender folkene der men det har ikke forhindret mig i at fange dem senere hen og både spærret og givet dem straf osv.. en ting er at spille på en server osv.. men en anden ting er at du får betroet en opgave som du varretager for at andre kan have det sjovt i spilet osv.

Men så frem at du har mistanke om at Mh er upartisk i sit arbejde så vil jeg da klart anbefale dig at henvende dig til Miel med dine mistanker osv.

Mvh.
Trebond ..


Sidst rettet af Ons Dec 05, 2007 12:35 am, rettet 1 gang
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 12:26 am

Til ovenstående anonyme

inden du begynder at slynge om dig med beskyldninger om at MH tager parti kunne jeg godt tænke mig et bevis på... bare et enkelt lille et, er selv MH på s2 og har ikke haft nogen grund til at tro at Miel eller andre af de MH'ere der er på s2 skulle arbejde sammen med en alliance eller andre spillere...

havde egentlig besluttet mig for ikke at blande mig herinde, men synes du går over stregen når du sviner personer til som intet har med 5dir eller nogen alliance at gøre...

at i beskylder Lindhardt og trebond er måske forståeligt da de har været aktive spillere på s2, men eks. har jeg ikke spillet på s2, hvilket jeg tvivler virkelig meget på at Miel skulle have gjort..

pointen.. for min skyld, beskyld hinanden for spioner, men når i beskylder en multihunter/gamemaster, så værd venligt at have nogle beviser klar, eller indicier.. i stedet for at svine gud og hver mand til fordi at du føler at det kunne jo være..

MVH
TM

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 12:31 am

Du kan ikke lave et indlæg, og omtale alle i tråden som "I".
Det holder jo ikke en meter.

mand eller mus- få jers underskrifter på signaturen ALLE MAND i denne tråd.

5DIR, MHs og os de andre fra den anden side..

VH
Trav-o-bot s2
Michael

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 12:37 am

# Michael

hvorfor skulle jeg dog kalde mig mere end TM Wink er det jeg altid hilser med, både på det officielle forum og alle andre steder, hvorfor så ændre det her?

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 12:41 am

TM skrev:# Michael

hvorfor skulle jeg dog kalde mig mere end TM Wink er det jeg altid hilser med, både på det officielle forum og alle andre steder, hvorfor så ændre det her?

Det var nok mest til dem der var Anonyme osv. han skrev det til.. Smile Wink

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Snyd?

Indlæg  Arte23/B Ons Dec 05, 2007 12:53 am

Ja, det måtte jo komme før eller siden. Som tidligere bruger af 5Dirs forum, ved jeg alt for godt hvordan det ser ud. Der skal et enormt godt kendskab til de enkelte folks måde at skrive på, til at dette er falsk. Jeg synes simpelthen det er hovedrystende, at DU Treb, kan sidde og fyre sådan en omgang BS af. Du antager folk for at være komplette idioter, og går efter deres personlighed i mangel af bedre vidende. DU ved jo godt hvad der har foregået på det forum, og at der også har været regelbrud før - både Koldankel og dig var medlem af 5Dir dengang.

Hvis dette ikke får konsekvenser ifølge af permanent spærring af de berørte brugere, så er jeg den der er stoppet på denne server med det samme. Jeg vil tillige gøre alt hvad der står i min magt for at få de berørte MH/adm. meldt. Det er jo ikke første gang, at man har set sager som disse, som lugter langt væk af svindel og humbug.

Bare tag det eksempel med da jeg blev spærret, da jeg var i 5Dir. Jeg blev retfærdigt nok spærret for push, da jeg ikke havde sat mig ordentlig ind i reglerne mht sittere. Jeg prøvede forgæves at snakke med den MH der havde spærret mig, men jeg fik kun beskeder tilbage der fyldte en halv linie - det var endda efter 30 timers spærring! Jeg prøvede fortsat at få ham i tale, men efter 3 timer gav jeg op. Jeg kunne så se, at det var underskrevet Lindhardt, og jeg vidste jo straks hvem dette var. Så jeg kontaktede straks Karl XL, der fik en hurtig snak med Lindhardt (som ikke havde svaret mig i 2 timer), og derefter var jeg låst op uden straf. Det tog under 2 min!

Men hvad....det duer jo heller ikke i Trebs verden som bevis, for jeg stod ikke over Karl XLs skulder og så, at han skrev til Lindhardt. Rolling Eyes

Arte23/B
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum