Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sheisser Ons Dec 05, 2007 1:51 am

Så må Sheisserick jo også kommentere herinde, hvor admin ikke blokker alle der skriver noget fy fy.

At det er ægte? Det tror jeg bestemt det er.. Linket virkede da jeg klikkede første gang jo... dog er botten pillet væk nu.

Treb... Jeg synes du lyder MEGET som Bill Clinton: "I did not have sexual relations with miss Monica Lowinsky". tsk tsk... og din kontinuerlige påstand om at det ikke vil holde i en dansk retsag osv... jøsses, du er sku for langt ude dér... Hvor mange MH sager er det lige i kører igennem dansk ret?

Har tidligere kommet med påstande om at en MH har krydschecket IPs fra 5DIR forum med IPs brugt til at logge ind på Travian med, dette underbygger bare mine påstande må jeg sige.. Der må vel være nogen iblandt (de få) multihuntere på serveren der kan mærke en snor om halsen lige nu...

Til 5DIR spionen: Som jeg skrev i min IGM til dig, er du som Urmageren der blev sat i fængsel for at skyde 3 bevæbnede røvere i sin butik.. Du burde hyldes, selvom du ikke står frem!

Sheisserick - NE

Sheisser
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 1:53 am

øjeblik..

vi skal lige have en enkelt ting helt på det rene her.. sagen er på ingen måde blevet fejet af bordet eller ignoreret.. men hvad vil du have vi som multihuntere skal gøre, mod en ting som ikke er inde i travian?? spærre dem, på hvilket grundlag??

kan sagtens spærre dem, men hvor længe tror du de er spærret hvis eks. Miel ikke mener det er nok grundlag? så han åbner dem igen? igen vil jeg så være det dumme svin, for jeg gav dem ikke nogen straf..

de meninger som treb har skrevet er hans personlige meninger og har intet med travians officielle mening at gøre, det samme med Lindhardt og mig for den sags skyld, som multihuntere spærrer vi spillere efter regelsættet, hvordan skal vi spærre nogen som vi ikke har noget konkret i hånden mod?

tror den her tråd kan fortsætte i det uendelige til Miel kommer online og tager stilling til hvad der skal ske..

arte23 skrev:TM>> Det skyldes måske, det jeg skrev før. Når Mods og MH ikke vil godtage de soleklare beviser der er, så lugter der fandme i bageriet. Det skal siges, at jeg har en udmærket opfattelse af dig. Men begynder du også med, at de screenshots ikke er nok bevis, så ændre jeg hurtig mening.

Når emnet bliver drejet over på MH, skyldes det selvf. at de allerede har taget den beslutning, at der ikke skal falde nogen straf. Det har de jo taget på dette forum - ellers er man godt dum, hvis man ikke kan læse dette.

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Opfordring ..

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 1:53 am

Beklager folkens men denne debat føre ingen steder hen..

Vi står alle fast på vores billede af situationen og alt andet vil frem over blot føre til mudderkastning ..

Så frem i VIRKELIG føler at der er noget galt.... Og så frem I VIRKELIG vil se at der, jævnført jeres opfattelse, bliver ryddet op så kan jeg kun komme med følgende Opfordring:

1. Kontakt Miel med jeres bekymringer samt de beviser I kan fremvise..
Men bliv ikke skuffede over hvis I ikke får det ønskede resultat ud af det..

2. Kontakt Tyskerne med evt. beviser osv. på at DK systemet er korrupt etc..


Og ja, jeg er udemærket klar over at dette måske kan betyde at jeg mister samtlige af de "poster" jeg besider i TravianTeamet så frem Admin ikke vurdere mig egnet til jobbet længere .. men jeg vil hellere gøre dette og der så bliver rydet op i systemet, eller vi får afklaret sagen her og komme videre...

Så må folk så, der efter ,beslutte om de forsat vil spille Travian eller ej....


Så frem folk ikke kan skeldne mellem personen:
Trebond
Multihunter
Moderator

Så har folk et SERIØST problem..!
For er kan være MEGET store forskelle på de 3 personer/personligheder..!

Som Trebond kan jeg være død uenig i reglerne og føle at nogle regler er hul i hovedet..!
Men som Multihunter det mit "arbejde" at håndhæve de regler som jeg måske personlig er uenig i ...

Men som proffesionel i mit arbjede må jeg smide min egen mening fra mig og vurdere sager i henhold til Reglerne..!

Så frem dette IKKE sker.. så er det netop at man bliver korrupt..!

Og ja, jeg forstår godt at nogle måske føler sig tråt på og snydt af systemet.. Men folkens: Så gør dog noget ved det!

I snakker på forum... gør noget ved det!!!
Meld det .. så frem I virkelig mener det..


Mvh.
Trebond - som ønsker God Nat ..

Note:
Jeg bør vel ikke sige at jeg ikke på nogen måde har autoritet til at udtale mig på vejene af TravianTeamet??
Det kan kun ske af Miel og kun på Traivan.dk ..!


Sidst rettet af Ons Dec 05, 2007 2:04 am, rettet 1 gang
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  spionen Ons Dec 05, 2007 1:57 am


spionen
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  spionen Ons Dec 05, 2007 1:58 am

-

spionen
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kozz Ons Dec 05, 2007 1:59 am

Har du beviser for din påstand??

Vil gerne æde mind ord i mig igen så frem jeg tager fejl..!

I sagen her er Screenshottet bare DET ENESTE bevis der er i sagen.. og det mener jeg ikke er nok(som jeg vist har slået fast nok nu)..

Mvh.
Trebond ..

Det har jeg ja, du er mere end velkommen til at kontakte mig, hvis det ønskes, for selvom det er ved at være par år siden sagen afsluttede ved højesteretten så blev det stadig godkendt som bevise.

Kozz
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Til Kozz

Indlæg  Nillo Ons Dec 05, 2007 2:06 am

Kozz, er du sikker på der ikke også var nogle IP'er med i bevisførelsen?

Mvh
Nillo, s2

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 2:08 am

Var mere om du havde et link til sagen eller??

Eller har du en bruger på forum så skal jeg gerne kontakte dig.. Smile

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Til Lindhardt

Indlæg  Anonym Ons Dec 05, 2007 2:14 am

Jo.... AEP fra 5DIR har rent faktisk en ven der er MH på serveren... som tillige har givet ham info om IPs som Scheisserick skriver...

Det eneste jeg ikke har opklaret endnu, er HVILKEN multihunter der er tale om... har dog hørt nogen sige MH 2, men der efterforskes stadigvæk... Så vidt jeg er informeret, er det dig Lindhardt?

Mvh.
Anonym

P.S. fra nu af må man vel finde på et nick...
"V"

Anonym
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Lindhard Ons Dec 05, 2007 2:23 am

Så vidt jeg ved er jeg ikke MH2 på serveren, var jeg ihvertfald ikke sidst jeg loggede ind.

Derudover skal jeg endnu engang gøre opmærksom på at alle bagvaskelser af min person vil blive logget (optaget med kamera) og senere overdraget til politiet såfrem admin her på forumet ikke træder til

//Lindhardt

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Idé

Indlæg  Nillo Ons Dec 05, 2007 2:33 am

"the maker" af det her "bevismateriale" skulle fanme have optaget mens han surfede rundt på forummet(hvis ha gjorde det), evt. med hypercam eller lign.

mvh
Nillo

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Video optagning af det hele?

Indlæg  V Ons Dec 05, 2007 2:48 am

Det ville vel også bare blive betragtet som falsk? enhver med tid nok, kan jo lave et forum selv, og oprette 60 brugere efter dem fra 5DIR, samt lave tråde og indlæg nok så det ligner et rigtigt forum til forveksling? for derefter at optage sig selv surfe rundt, ikke sandt?

Indtil vi alle har stået bag ham og set det selv, er det jo kun "Indicier" som Treb siger.

Da Ironi læses dårligt, vil jeg her tilføje at det er 100% ironisk ment.
Jeg ser KLART disse screenshots som beviser.

"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Tjekke tingene

Indlæg  Lindhard Ons Dec 05, 2007 2:54 am

Du siger du har brugt hele dagen på det her, og at du ikke har kunnet udføre dit normale travian arbejde. Hvorfor har du så ikke brugt tiden på at tjekke gamle IGMs? Du siger det vil tage 10 timer, og at du skal tjekke 2000 beskeder, hvorfor det? Du kan vel bare gå tilbage til ca. den dato det drejer sig om, det er måske hvad 200-300 indlæg der skal tjekkes? Hvad tager det, en times intenst kiggeri?

Så vidt jeg ved er det også dig der spærrede

pølse, ulla, sitrams og cheadstina (united spillere)
efter krigen startede

ja de snød (brugte hinandens pass for bedre at kunne overvåge spillet)- men det havde de sgu gjort fra de startede på serveren! Man får jo nogle tanker....

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty OVENSTÅENDE INDLÆG

Indlæg  Nillo Ons Dec 05, 2007 2:56 am

Skulle være fra mig, Nillo - IKKE lindhart, en lille brøler der.

mvh
Nillo

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  lurker Ons Dec 05, 2007 3:01 am

Lindhardt: Jeg tvivler på at politiet vil tage en anklage om bagvaskelse af en fiktiv person seriøst. Der er ingen i Travian universet der aner hvad dit rigtige navn er, hvor du bor osv, andet end dine venner (fra 5DIR?). Du får ikke løn for dit MH arbejde og bliver derfor heller ikke ramt på pengepungen pga diverse beskyldninger. Det er meget useriøst skrevet fra din side af.

Tilbage til emnet..

lurker
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Ro på

Indlæg  dtrfyghj Ons Dec 05, 2007 3:42 am

Nu syntes jeg lige folk skal klappe hesten og læse hvad der står.

1) Det er dydt tåbeligt at hænge hele 5DIR ud for noget som 6-7 personer måske har gjort.
2) En af de personer der bliver nævnt i toppen af det så kaldte bevis har ikke skrevet noget nogen steder om den bot (Goon)
3) Der er ingen der opfordre til at bruge den - Der står "Vi bør nok understrege, at programmet er HAMRENDE ulovligt og er på eget ansvar at anvende" og "Nu passer I altså på hvordan det bruges. Vi gider ikke miste spillere pga snyd!!!" og ikke lige frem "BRUG DEN NU!!!!!"
4) Du kan ikke se om en person rent faktisk har brugt det eller lige prøvet det et par min ud fra de screenshots
5) I skal også lige huske at hvis de her screenshots er rigtige så har personen der lavet dem rent faktisk overtrådt den danske straffe lov
6) Hvis man skulle banne alle der brugte scripts i travian så kunne man nok fjerne 60%-80% af serveren på den konto

Hvis nu I brugte flere krafter på travian istedet for grundløse beskyldninger så kunne det være det gik lidt bedre for jer. Grunden til firkløveret ligger godt til er at de spiller godt og ikke at de alle samme bruger scripts, bots, røvslikken på MH's eller hvad i nu kan finde på af undskyldninger men at de faktisk kan spille travian.

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty .

Indlæg  Til TM o Ons Dec 05, 2007 3:43 am

Kære TM. Når man læser udtalelser fra en tidligere MH som siger:

"Karl XL skriver: Det er vanvittigt godt til fakes Very Happy

Karl XL skriver: Vi bør nok understrege, at programmet er HAMRENDE ulovligt og er på eget ansvar at anvende - Dog, men jeg som gammel MH, at det aldrig vil kunne spores."

Så må du da forstå, at ens tro på at resten af jer skulle være retskafne folk, hænger i en tynd tråd.

Og et lille tillæg til udtalelsen om at Lindhart ikke er MH2 - du HAR jo være mh2 ikke sandt? Very Happy

Til TM o
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  V Ons Dec 05, 2007 3:59 am

Lindhardt har tidligere været MH2? Hmmmm Interesting, the plot thikkens!

Indlæget ovenover med "Ro På" lyder faktisk mistænkligt meget som Jesper Wedel aka Karl XL, men det skal jeg ikke kunne sige med 100% sikkerhed.

5DIRs "evner" vil altid være i tvivl fra denne dag af! Hvad med Just´s Travian Beyond mod så? Jeg har da også snappet et par gode billeder fra den tråd på 5DIRs forum for noget tid siden, kan da lige sende dem til admin her, så de også kan komme på dette forum..

"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Karius o Ons Dec 05, 2007 4:02 am

dtrfyghj:

1) Det er dydt tåbeligt at hænge hele 5DIR ud for noget som 6-7 personer måske har gjort.

Resten af 5DIR har jo stiltiende accepteret at deres allierede brugte fuskerprogrammet. Ergo er 5DIR en fuskeralliance Smile

2) En af de personer der bliver nævnt i toppen af det så kaldte bevis har ikke skrevet noget nogen steder om den bot (Goon)

Han skriver da den 18/11 kl 13:30 om emnet, hvor det er tydeligt at han bruger programmet Smile

3) Der er ingen der opfordre til at bruge den - Der står "Vi bør nok understrege, at programmet er HAMRENDE ulovligt og er på eget ansvar at anvende" og "Nu passer I altså på hvordan det bruges. Vi gider ikke miste spillere pga snyd!!!" og ikke lige frem "BRUG DEN NU!!!!!"

Der er link til programmet - lederen skriver "det er HAMRENDE godt til fakes" (lyder da som en opfordring og som at han bruger det selv?) - folk skriver begejstret i tråden hvor godt programmet fungerer.

4) Du kan ikke se om en person rent faktisk har brugt det eller lige prøvet det et par min ud fra de screenshots

At prøve programmet et par minutter er også snyd..

5) I skal også lige huske at hvis de her screenshots er rigtige så har personen der lavet dem rent faktisk overtrådt den danske straffe lov

Hvordan det? Det er jo tydeligvis en sur EX 5DIR spiller der har taget screenshots, før han/hun blev kicket - sikkert et af de medlemmer der er blevvet nægtet hjælp. Hvad ulovligt er der i at tage screenshots?

6) Hvis man skulle banne alle der brugte scripts i travian så kunne man nok fjerne 60%-80% af serveren på den konto

Det var dog det svageste argument længe. Den gamle "De andre gør, så må jeg også" sætning. Hvis de andre springer ud fra en klippe, gør du så også? Det er ulovligt at bruge - jævnfør ergo bør de implicerede straffes.

Karius o
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Karius Ons Dec 05, 2007 4:09 am

Der skulle stå (ved ikke hvorfor den ikke gad poste linket):

6) Hvis man skulle banne alle der brugte scripts i travian så kunne man nok fjerne 60%-80% af serveren på den konto

Det var dog det svageste argument længe. Den gamle "De andre gør, så må jeg også" sætning. Hvis de andre springer ud fra en klippe, gør du så også? Det er ulovligt at bruge - jævnfør http://www.travian.dk/spielregeln.php?agb ergo bør de implicerede straffes.

Karius
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Anders Ons Dec 05, 2007 4:11 am

Efter at have læst debatten, har jeg følgende kommentarer:

Hvis det er umuligt at spore, om folk anvender Trav-bot, og eneste fremlagte "bevis" er screenshoots fra 5DIRS forum (som muligvis er ægte nok, men rimligvis ikke holder i byretten pga. at det teoretisk set kan være et falskneri), hvad er så pointen med denne diskussion?

At lange ud efter 5DIR her, virker som et oppertunt partsindlæg fra 5DIRs modstandere for at fremme egne interesser, når det slet ikke kan udelukkes at kritikkerne - og gud og hvermand for den sags skyld - selv anvender programmet.

Som jeg ser det, kan vi blot konstatere, at der er et program der effektivt kan bruge til at snyde i spillet med. Hvis nogen aktion skal tages, må det da være at Tech Support skulle se at lukke hullet, så programmet ikke virker.

Det er i mine øjne ren bagvaskelse, at anklage Lindhard, Miel og de øvrige administratorer for korruption, fordi de ikke vil bortvise KarlXL & venner på det forelæggende grundlag, når sagens stilling er at brugen af Trav-bot IKKE kan bevises, og at et screenshoot KAN være et falskneri. Det ville da tværtimod være justitsmord om spillere blev bortvist på "mistanker" alene.

vh
Anders

Anders
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  dtrfyghj Ons Dec 05, 2007 4:24 am

>Resten af 5DIR har jo stiltiende accepteret at deres allierede brugte fuskerprogrammet. Ergo er 5DIR en fuskeralliance Smile
Det er da ikke sikkert de læser forumet, ved hvad folk lave ved deres PC eller om folk overhovedt har brugt det på deres s2 konto.

>Han skriver da den 18/11 kl 13:30 om emnet, hvor det er tydeligt at han bruger programmet Smile
Goongammel er ikke Goon

>Der er link til programmet - lederen skriver "det er HAMRENDE godt til fakes" (lyder da som en opfordring og som at han bruger det selv?) - folk skriver begejstret i tråden hvor godt programmet fungerer.
Stadig ingen opfordringer - der bliver skrevet det er ulovligt

>At prøve programmet et par minutter er også snyd..
Hvis nu personen ikke har fået programet til at gøre noget så har han ikke snydt. Desuden er det da så ligegyldigt om en person har prøvet og se om det program virkede.

>Hvordan det? Det er jo tydeligvis en sur EX 5DIR spiller der har taget screenshots, før han/hun blev kicket - sikkert et af de medlemmer der er blevvet nægtet hjælp. Hvad ulovligt er der i at tage screenshots?
Hvordan er det tydeligt? De screenshots er lavet i dag og den sidste spiller 5dir sparkede var den 22. Se

>Det var dog det svageste argument længe. Den gamle "De andre gør, så må jeg også" sætning. Hvis de andre springer ud fra en klippe, gør du så også? Det er ulovligt at bruge - jævnfør ergo bør de implicerede straffes.
Det var mere en konstatering af at der ikke bliver gjort ret meget ud af alt det "snyd" i travian og at jeg ikke kan se hvorfor der skal gøres så meget ud af det her

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  V Ons Dec 05, 2007 4:27 am

Det er i mine øjne ren bagvaskelse, at anklage Lindhard, Miel og de øvrige administratorer for korruption, fordi de ikke vil bortvise KarlXL & venner på det forelæggende grundlag, når sagens stilling er at brugen af Trav-bot IKKE kan bevises, og at et screenshoot KAN være et falskneri. Det ville da tværtimod være justitsmord om spillere blev bortvist på "mistanker" alene.

Lindhardt har tidligere været mistænkt for at være den MH der hjalp 5DIR. Han er desuden stifter af 5D og spillede lige til de blev lagt sammen.. Jeg har personligt skrevet med Lindhardt dengang også. Jeg har mange venner rundt om i de forskellige alliancer, også iblandt ledelserne... Det være sig både i 4 kløveret og Frihedskæmperne.. Hvor jeg selv står, vil jeg lade være usagt. (derfor jeg vil forblive anonym)

Der har tidligere været skrevet til Miel ang Karl XL og 5DIR, for at fortælle hvor korrupt han/de er, men Miel har ingen interesse åbenbart..
5DIR spionen har tydeligvis fået nok af det slæng, og er gået public med afsløringerne... fedt nok! Selvom Miel sikkert ikke gør en skid ved det, vil vi altid vide HVORFOR 5DIR har siddet på magten på serveren så længe.

btw... MH spærrer også spillere på mistanker alene... ikke altid, men nogengange er en mistanke nok til en spærring, så fri mig for det med at det næsten skal gå igennem en retsal inden der må straffes...

Mvh.
"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  dtrfyghj Ons Dec 05, 2007 4:33 am

>Hvordan det? Det er jo tydeligvis en sur EX 5DIR spiller der har taget screenshots, før han/hun blev kicket - sikkert et af de medlemmer der er blevvet nægtet hjælp. Hvad ulovligt er der i at tage screenshots?
Hvordan er det tydeligt? De screenshots er lavet i dag og den sidste spiller 5dir sparkede var den 22. Se travian.ws

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty beviset?

Indlæg  sheisser Ons Dec 05, 2007 4:48 am

Hvordan er det tydeligt? De screenshots er lavet i dag og den sidste spiller 5dir sparkede var den 22. Se travian.ws

Pr. den defination, kan vi vel gå ud fra at tråden er ægte nok...

sheisser
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 3 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum