Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 5:22 am

5) I skal også lige huske at hvis de her screenshots er rigtige så har personen der lavet dem rent faktisk overtrådt den danske straffe lov

øøøøhhhh-- go dawww mand, nææ, kig ind ad, ikke kig ud ad altid.. Very Happy





Det er i mine øjne ren bagvaskelse, at anklage Lindhard, Miel og de øvrige administratorer for korruption, fordi de ikke vil bortvise KarlXL & venner på det forelæggende grundlag, når sagens stilling er at brugen af Trav-bot IKKE kan bevises, og at et screenshoot KAN være et falskneri. Det ville da tværtimod være justitsmord om spillere blev bortvist på "mistanker" alene.

Tror hovedparten i denne tråd havde håbet en LIDT anden reaktion fra MHs end tilfældet er.
Alt anden end LIGE, kunne det have været mere cool, at starte med at sige, at issue var taget til Miel, og MHs vender tilbage. Det var ikke tilfældet. CASEN var nemli at man startede med at feje de meget tydelige beviser af bordet, og pegede på at der er tale billedmanipluration.

Derfor vi stiller spørgsmål, nu da vi har et forum, hvor vi kan skrive, uden at blive slettet og MODDET væk.

Det er jo ikke sjovt at vinde over en allinace om mange månder, og så vinde til sidst de ikke har været med hel- hjertet, men brugt bots o.l.



[

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty overså et spørgsmål

Indlæg  V Ons Dec 05, 2007 6:27 am

Anonym - skrev:
Miel vil vel også bare afvise det?

Screenshots er jo åbenbart ikke bevis nok...

Hvor mange MH´s er der ialt på s2? TM, Lindhardt, Miel og lad os kalde den sidste X? Har denne et navn?

Hvilken MH er det, der er ven med AEP fra 5DIR?

TM - skrev: og er det alle os du mener er "korupte" eller??

Fik aldrig svaret dig TM. nej, sikkert ikke alle, du virker da reel nok (objektiv) for det første. Ang. Miel? Tjae, vi får vel at se? Det bliver jo nok bare afvist som "den tid på måneden igen", og skrinlagt.
men Lindhardt er da 100% partisk! Ville dog være rart at kunne sætte et navn på den sidste MH på serveren også. Samt få de sidste tal sat på de forskellige MHs.

Treb afviser det hele med at det er billedmanipulation som en 12 årig kunne lave osv, dernæst et vag undskyldning fra et tydeligt 5DIR medlem (muligvis Karl XL selv) at det ikke er noget at gøre et stort nummer ud af.

Hvordan det? Det er jo tydeligvis en sur EX 5DIR spiller der har taget screenshots, før han/hun blev kicket - sikkert et af de medlemmer der er blevvet nægtet hjælp. Hvad ulovligt er der i at tage screenshots?
Hvordan er det tydeligt? De screenshots er lavet i dag og den sidste spiller 5dir sparkede var den 22.
Hvem siger forresten at spilleren er ude af alliancen?

"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty ang. Trebond

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 10:25 am

kom lige til at tænke på en ting (igen igen)

hvordan kan det egentlige være der ryger beskyldninger til højre og venstre omkring trebond? kan ikke se hvordan han skulle kunne hjælpe nogen spillere med oplysninger (som der bliver påstået flere steder)

så vidt jeg er trebond ikke Multihunter på s2 og kan ikke se nogen andre info omkring spillere, så nogen der måske kan komme med en grund til alle de "angreb" mod trebond? kan jeg ikke helt få til at hænge sammen

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 11:13 am

Det er jo ikke angreb - jeg - som person - spørger bla. om han kan be- eller afkræfte at disse ting har ligget på 5DIRS forum, mens han har spillet der. Han må jo have set de ting der er skrevet på det forum?


Det er ham der har "nøglen", som en anden spiller skriver.

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  sheisser Ons Dec 05, 2007 12:11 pm

Trebond er vist selv ude om at folk har gået efter ham:

1. Han har været i 5DIR (hans profil er der stadig)
2. Han har haft adgang til deres forum
3. Han er MH, og har kendskab til regler mm.
4. Han har arbejdet sammen med Karl XL som MH
5. Han er meget aktiv på det offentlige hvor han fungerede som orakkel for mange (incl. mig selv)
6. Han afviser at der overhovedet kan være noget i det i sin 1. post herinde
7. Med hans baggrund forsvarer han 5DIR med det samme!

Må indrømme at jeg også har tabt en del respekt for Treb efter hvad jeg læser her. Han laver et stort stykke arbejde for alle Travian spillere på de danske servere, men hans troværdighed er da styrtdykket på lige fod med 5DIRs, efter hans udtalelser her...

sheisser
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Spion Ons Dec 05, 2007 12:22 pm

Tråden er 14 dage gammel og Trebond forlod (efter mine oplysninger) 5DIR længe før dette. Endnu en gang må man tage hatten af for det gode efterforskningsarbejde.

Hvad ville i iøvrigt mene var en fair straf for regelbruddet og hvem skulle straffes?

Spion
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Til sheisser

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 1:32 pm

synes nu ikke der er hold i så mange af dine pointer, skal ikke forsvare treb her, det må han selv ordne, men som jeg ser det, så er der ikke hold i særlig mange af de eksempler som du skriver, igen er grunden at han ik er MH på s2



1. Han har været i 5DIR (hans profil er der stadig)
ja.. han har været i 5DIR, været = datid = fortid, at han har været der kan gøre ham inhabil, det er korrekt, men han er jo ikke MH på s2, så hvorfor ´har det noget at sige overhovedet??

2. Han har haft adgang til deres forum
igen kom den med "har haft" hvilket er datid = fortid igen, han har ikke længere, og efter hvad vi ser af de screenshots er den tråd ikke særlig gammel, og altså fra før trebonds tid

3. Han er MH, og har kendskab til regler mm.
hvad har det med noget at gøre?? han er ikke MH på den server, han kender reglerne, men kender sandsynligvis ikke noget til den sag

4. Han har arbejdet sammen med Karl XL som MH
se det kapitel er så i den periode hvor jeg ikke spillede eller var multihunter, så det skal jeg ike kunne sige om du har ret i.

5. Han er meget aktiv på det offentlige hvor han fungerede som orakkel for mange (incl. mig selv)
og hvorfor er det lige noget med den sag at gøre?? forstår ikke hvad det har med dette emne at gøre at han hjælper mange spillere på forummet?

6. Han afviser at der overhovedet kan være noget i det i sin 1. post herinde
igen, hans egen mening, men korrekt, det kunne være en grund til at få det udybet, men langtfra til at angribe ham på den måde som det sker her

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Koldankel Ons Dec 05, 2007 4:15 pm

Jeg føler mig snydt. Troede det her ville være en interresant diskution, men efter at have kæmpet mig igennem 6 sidder har jeg måttet konstatere at det var en lang rækker mudderkastning og underlige beskyldninger.

Jeg sidder lidt og venter på at jeg bliver beskyldt for at være den der sørger for at der blvier sendt stråler ud af skærmen og tvinger folk til at købe plus som jeg så får 50% af som belønning. Det er cirka på det niveau jeg finde rmange af de beskyldninger der er i denne tråd.

Jeg er specielt træt af beskyldninger om at vi prøvede at beskytte 5DIR ved at slette de tråde. Tråden var mod reglerne og når han samtidig poster 6-7 af dem går de samtidig ind under spam reglerne.

Det er 25 minutter af mit liv jeg aldrig får igen.

Koldankel

Antal indlæg : 4
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Jeg føle Ons Dec 05, 2007 4:54 pm

Jeg har brugt mange penge på det spil her, og så er der nogen der opfinder et eller andet der gør at de kan være online 24/7 - og de bruger det uden at blinke. En tidligere mh udtaler at det er imod reglerne, men siger intet om at folk skal undlade at benytte dette program, tværtimod benytter han det selv. Kan vi blive enige om at det er fuldstændigt forkasteligt? Kære koldankel, JEG som betalende bruger føler mig i den grad snydt, og da jeg udemærket er klar over at i ikke kan give mig de timer og dage tilbage jeg allerede har brugt på at spille dette spil, så vil jeg gerne have de adskillige 1000 kr jeg har postet i det tilbage.
Jeg anser det for at være et rimeligt krav?

Jeg føler egentlig at du pisser lidt på mig som alm betalende bruger når du får det til at lyde somom at der intet er ivejen med det disse personer har gjort, og gør. Min retssans (som en anden person også skrev) er MEGET krænket, og når du sidder og nærmest trækker på skuldrene over det, så bliver det absolut ikke bedre.
Overvej lige hvad du skriver.

Vedr. straf. Så vil jeg tro at dette er en opgave for MH's. Men straf skal de have, ellers tror jeg der er mange der vil have svært ved at tage noget som helst seriøst længere. Det har jeg fuld tiltro til at de nok skal tage sig af.

Jeg føle
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Koldankel Ons Dec 05, 2007 5:25 pm

Ja det er forkasteligt hvis de bruger bots, men det er jo ikke det den her tråd handler om. Det var det den skulle handle om, men det gør den ikke. Den handler om at hele travian teamet er korrupt, hvilket jeg mener er en bundløs beskyldning. Det er det min kommentar er myntet på.

Koldankel

Antal indlæg : 4
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kasperg Ons Dec 05, 2007 5:31 pm

ja det er klamt og uværdigt

til alle jer med kæmpe tillid til trebond, han er indblandet.
han har vidst alt hvad der skete, godt nok har han ikke deltaget i tråden, men han har haft adgang til forumet.
og jeg mener det er noget svineri når han er medlem af travian teamet at han samtidig medvirker til snyd.

hvis disse screenshots skulle være redigeret skulle man ændre så mange ting at det ville tage et 1 år.
lig' mærke til bruger registeret:
antal besker lavet:
hvornår beskeden blev skrevet:

der er så mange ting der skulle ændres så det passede perfekt i størrelse, placering osv.

det er også en joke at admins fjerner emnet fra det offenlige forum, da det tydeligvis er en måde at forsøge at gemme det hele væk.
hvis der var problemer med navne, links osv. kunne i bruge cencur..

Koldankel, det er ikke første gang at travian teamet er blevet beskyldt for korruption.
1 MH er muligvis korrupt? JA.. måske er der ikke faste beviser men hvis der er så hårde anklager mod en spiller burde han jo for fanden fyres og en ny burde findes.

jeg har absolut ikke nogen respekt for de involverede spillere eller travian teamet.
jeg bruger så mange penge på guld og så tillader i folk snyder...

Kasperg
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Koldankel Ons Dec 05, 2007 5:50 pm

Kasperg skrev:
det er også en joke at admins fjerner emnet fra det offenlige forum, da det tydeligvis er en måde at forsøge at gemme det hele væk.
hvis der var problemer med navne, links osv. kunne i bruge cencur..

I første tråd fjernede jeg det ulovlige + det der blev uforståeligt når det ulovlige var væk. Det var så alt. Tråden eksistere i endnu. Efter han blev jort opmærksom på at det var ulovligt postede han flere af det samme, hvilket er spam, som bliver slettet. Det er meget simpelt. At i så er nogen konspirationsteortikere alle sammen har jeg ikke noget med at gøre.

Og emd hensyn til om Treb skulle vide noget så burde han ikke da han stoppede før den tråd angiveligt skulle være oprettet. Jeg vil ikke tage stilling itl hvorvidt den er ægte da det ikke er mit job. Jeg er ikke, har aldrig været og vil aldrig være en MH

Koldankel

Antal indlæg : 4
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Koldankel Ons Dec 05, 2007 5:53 pm

Kasperg skrev:Koldankel, det er ikke første gang at travian teamet er blevet beskyldt for korruption.
1 MH er muligvis korrupt? JA.. måske er der ikke faste beviser men hvis der er så hårde anklager mod en spiller burde han jo for fanden fyres og en ny burde findes.

jeg synes det er uhørt at en travian medarbejder skal fyres, hvis der ikke er det der ligner beviser. Det har der nemlig aldrig været i tidligere tilfælde. Så kunne alle bare finde på historier for at få en team medarbejder fyret. Det vil der med garanti være nogen der var stupide nok til at synes var sjovt.

Koldankel

Antal indlæg : 4
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  FrihedsB Ons Dec 05, 2007 5:55 pm

Kom så KasperG. Flere ligegyldige anklager! Kan du ikke læse når der bliver skrevet at Trebond forlod 5DIR for længe siden og at den fiktive tråd kun er 14 dage gammel.

Det er ikke raketvidenskab. Spænd nu lige hjelmen og få fingeren ud af røven.

FrihedsB
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  tidliger Ons Dec 05, 2007 6:03 pm

hold nu kæft med det mudderkast!!

prøv at hør.. sagen er simpel.

Ligegyldigt om beviserne kan være fakes eller ej, så SKAL lortet sku da undersøges. Det kan ikke være rigtigt at der skal herske tvivl om sådan noget. Det at alle de mistænkte bare fejer det væk med det samme, gør jo bare sagen endnu mere mistænkelig.

Folk bruger penge på spillet og regner med fair play!!!

Hvis der er snydt skal de slettes - hvis ikke skal de frifindes og lades være i fred.

Jeg håber at der i det mindste er 1 af de MH'ere der er på s2, som er mand nok til at bruge sin tid på at tjekke alt efter i krogene, og vil være objektiv nok til at kunne komme med en dom, ligegyldigt om man kender de involverede eller ej.

Jeg personligt tror heller ikke på at der er nogen der stener så meget at de gider sidde og fake alt det "bevis materiale" !! men det er jo bare min holdning...

tidliger
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 6:04 pm

@ KOLD- ANKEL

Du har så evig ret.. MEn du har ikke noget liv, så de 24 min kan ikke betales tilbage i kr og øre Very Happy
Tråd skifter emne, lidt synd at folk ikke fatter at blive på topic

1. ER der brugt snyde-bot fra 5DIRS side, er de beviser der er lagt foroven oprindelige og rigtlige?
Eller er det, som påstået af TREB billed manipluration?


OG side topic

2) hvad kan der gøres ved det, hvad er straffen for at opfinde/udvilke, distribuere, og hoste, samte bruge en travianbot? (Brugeren TAOG er stadig aktiv og ustraffet, selv om der har ligget belastende materiale på hans personlige web-server).


Mange X-5DIR spillere fra andre servere, er nu begyndt at vågne og og fortælle sandheder fra det forum. Der er så mange ting der peger på at dette er reel - at jeg vælger at tro på det, og trække på skulderne over at der så tydelig vis ikke bliver gjort noget ved det.

Konspirations terioer blev der råbt?
Jeg mærker altid efter i maven, når jeg skal bedømme sitaioner, samt vender og drejer en problemstilling, og jeg synes nu ikke man kan tage fejl her... sorrry.


Vh
The only real trav-o-bot
(Fuck the rest) Evil or Very Mad

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  tidliger Ons Dec 05, 2007 6:05 pm

mvh tidligere kendt som pølse

tidliger
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 6:07 pm

hold nu kæft med det mudderkast!!

prøv at hør.. sagen er simpel.

Ligegyldigt om beviserne kan være fakes eller ej, så SKAL lortet sku da undersøges. Det kan ikke være rigtigt at der skal herske tvivl om sådan noget. Det at alle de mistænkte bare fejer det væk med det samme, gør jo bare sagen endnu mere mistænkelig.

Folk bruger penge på spillet og regner med fair play!!!

Hvis der er snydt skal de slettes - hvis ikke skal de frifindes og lades være i fred.

Jeg håber at der i det mindste er 1 af de MH'ere der er på s2, som er mand nok til at bruge sin tid på at tjekke alt efter i krogene, og vil være objektiv nok til at kunne komme med en dom, ligegyldigt om man kender de involverede eller ej.

Jeg personligt tror heller ikke på at der er nogen der stener så meget at de gider sidde og fake alt det "bevis materiale" !! men det er jo bare min holdning...


well said sir!

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  tidliger Ons Dec 05, 2007 6:10 pm

thx Wink

mvh tidligere kendt som pølse

tidliger
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 6:20 pm

Lige en opfølger på Kaspers indlæg:

Er i klar over hvor lang tid det vil tage at

- Lave et kopi-forum
- Opdigte en case
- Opstille billeder så det fremstår troværdigt
- Opdigte www adresser til TAOGS server m.fl.)
- Oprette de samme brugere
- Finde ud af hvornår de er oprettet
- Finde ud af hvor mange indlæg de har lavet
- Vide prævise forum data på hver bruger
- Finde ud af deres nøjagtige avatar og signatur på det rigtige tidspunkt


Inden der er skrevet tekster, er serveren sku slut

Sorry- jeg køber altså ikke påstanden om billede manipluration.

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nihat Ons Dec 05, 2007 6:50 pm

Lindhard skrev:Jeg vil så lige sige at jeg også har modtaget en IGM som viser at NE har det samme link til travian botten...
dog har jeg ingen intentioner om at sende linket ud
Det er også ligegyldigt, da dette handler om at gå efter 5dir og diverse MHs.
Det er nok derfor det ikke er blevet kommenteret en eneste gang. Folk er ligeglade med, hvem der bruger det, hvis det ikke er 5dir.

Jeg har i øvrigt lige læst reglerne omkring straffen på dette område. Straffen er en advarsel.

Nihat

Antal indlæg : 3
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 6:55 pm

så begynder vi da bare forfra.. de herrer herinde som har skrevet de sidste par beskeder, venligst læs hele det her forum igennem igen..

der er blevet skrevet op til flere gange at vi IKKE kan vurdere noget ud fra de screenshots, da det ikke er en normal eller ordinær sag hvor vi har håndfaste beviser mm. en afgørelse omkring den sag og travians mening omkring den bør komme fra Miel da han er admin på serveren..

siger vi jeg eks. tager det som bevis og spærrer alle dem jeg ser derinde, hvilken straf skal jeg så give dem??
tømme lagre? slette deres konto? hvad siger strafferammen? ved jeg ikke, for der er ikke givet en straf i en sag som den her før.. ergo må det være admin eller de høje herrer i tyskland der skal beslutte hvad der skal ske..

men en ting jeg er virkelig træt af at se, selv om det ikke er travians forum, er den mudderkastning der foregår herinde.. kommer vi længere af i svinder mig, (er så ikke blevet svinet særlig meget til) treb eller lindhardt til?? har Koldankel noget med den her sag at gøre?? treb og Koldankel er ikke engang MH'ere så hvad skulle de kunne gøre ved det??

EDIT: med at treb ikke er MH mener jeg han ikke er det på S2, bare så ingen misforstår beskeden

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nihat Ons Dec 05, 2007 7:00 pm

TM skrev:siger vi jeg eks. tager det som bevis og spærrer alle dem jeg ser derinde, hvilken straf skal jeg så give dem??
tømme lagre? slette deres konto? hvad siger strafferammen? ved jeg ikke, for der er ikke givet en straf i en sag som den her før.. ergo må det være admin eller de høje herrer i tyskland der skal beslutte hvad der skal ske..
Hvis du havde beviser, står det altså i reglerne, hvad straffen er. Så hvorfor skal du kontakte nogen i Tyskland?

Nihat

Antal indlæg : 3
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 7:04 pm

gætter på du hentyder til:

§8 Straf
Hvis der er en overtrædelse af disse spilregler, vil Multihunterne el. Administratoren spærre involverede konti, og give en passende straf. Hvis der er gentagende overtrædelse af reglerne, kan spillerens konto slettes af Multihunter eller Admin, uden yderligere advarsler.

Mulige straffe inkluderer, men er ikke begrænset af følgende:

delvis eller komplet sletning af indbyggere (byggetrin og råstoffelter)
sletning af landsbyer
delvis eller komplet udrydelse af råstoflager/kornkammer
delvis eller komplet sletning af tropper
sletning af, eller fra alliancen
sletning af kontoen eller permanent spærring af adgang til spillet

for den kom vi ikke meget videre af!

eller har du andre steder hvor der står formuleret hvilken straf der skal gives?

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Godt forsøg ellers...

Indlæg  V Ons Dec 05, 2007 7:04 pm

Kom så KasperG. Flere ligegyldige anklager! Kan du ikke læse når der bliver skrevet at Trebond forlod 5DIR for længe siden og at den fiktive tråd kun er 14 dage gammel.

Trebond var i 5DIR da vi skrev i den anden tråd sammen kære ven. Den om Just´s Traivan Beyond mod! Han postede godt nok ikke lige i den tråd (nok klogt), og dvs. han lod stå til imens "de andre" boltrede sig i det.

Ang. tråden dengang, kan jeg fortælle at den minder meget om denne tråd med Botten (Bare at dette er et Greasemonkey script i stedet), og det er LANGT fra noget nyt for 5DIR at benytte disse metoder. Skal glædeligt poste mine screenshots fra den anden tråd, hvis dette har interesse. Hvornår skiftede Trebs konto ejer mon? det kan Miel vel se, hvis han vil kigge nærmere i det her.

Men det er ikke Treb dette forum handler om.. Det handler om "kernen" i 5DIR set stort og flot på regler... gør endda opmærksom på dette, og der er nu lagt bevis ud for alle at se. Hvor vidt det nogensinde får konsekvenser for nogen af dem vides ikke, højst sandsynligt ikke.

Men spillere som AEP, Just, Kek, Ruderknægt, thegrif, Karl XL og Taog (glemmer sikkert flere) burde ikke have lov til at fortsætte på Travian. Selv hvis de fik straf, ville de bare fortsætte hvor de slap. Kan vel være at alle navnene ikke har skrevet i netop den tråd, men jeg har jo andre kilder også.

Beskyd endelig mine påstande her alt i vil.
Jeg er stemmen som ikke vil være tavs længere

Mvh.
"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 4 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum