Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Admin Tors Dec 06, 2007 1:28 pm

Travian Beyond
Her følger lidt mere guf fra 5DIRs forum, for ligesom at puste liv i debatten omkring 5DIRs lemfeldige brug af snyde metoder.

Er dette noget vi alle bare skal acceptere finder sted, eller skal de pågældende straffes for det?

Det er i øvrigt just der har udviklet denne tilpassede version af Travian Beyond som 5DIR bruger.

Her er et par udpluk:
Aep skriver: Bemærk at dette script bliver betragtet som regelbrud, men da det ikke kan spors (med mindre du fx poster screenshots af det på det offentlige forum), så deler jeg det alligevel.
Klyve skriver: Hey just, tager du imod ønsker til næste funktion?

http://karlxl.tripod.com/Beyond/beyond.html

Treb kendte til dette
Vær opmærksom på at disse posts fra 5DIRs forum er fra tiden hvor Treb både var medlem af 5DIR, og havde adgang til deres forum. Han foretog sig intet, og alligevel sidder han i dag som MH og mod.

Lindhardt og bagvaskelse
Vil også gerne benytte lejligheden til at gøre opmærksom på at Lindhardt har truet med at melde mig til politiet for bagvaskelse af hans person. Det eneste jeg har sagt om Lindhardt er at han kender Karl XL.. På den anden side, hvis nogen beskyldte mig for at kende Karl XL, så ville jeg også føle at min ære var krænket, og melde dem til politiet for bagvaskelse Very Happy

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Tilgrin Tors Dec 06, 2007 1:54 pm

Føj for s.....

Fanme til grin og om lidt skal vi se diverse MH kommentarer (igen) om at der intet er at komme efter.

Tilgrin
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Snyderiet

Indlæg  Mater Ma Tors Dec 06, 2007 3:46 pm

Jeg mener vi bør 'tæppe-bombe' MH+mod. med beskeder om uregelmæssighederne, til de ikke længere kan nå, at slette anklagerne! En andel løsning kan jo være at kontakte ALLE de spillere man kommer i nærheden af -allieret, som fjende- og give dem link'et... INGEN kan være tjent med dette! Mad

Mater Ma
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex bruge Tors Dec 06, 2007 3:48 pm

Beyond har været lovligt at bruge i travian på dk serveren

ex bruge
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Admin Tors Dec 06, 2007 3:55 pm

Treb, Lør 06 okt 2007 skrev:Så jo, det er FORBUDT!!! at bruge scripts og andet på travian..!
Kan føre til spæring og sletning af ens konto...!
http://forum.travian.dk/viewtopic.php?p=56861&sid=84e46e5de050ee8844d9c44ebcd20206#56861

Treb har altså på det offentlige forum bekræftet at brug af blandt Travian Beyond er FORBUDT!!! Dette er dateret tidligere end de screenshots fra 5DIRs forum hvor det fremgår at 5DIR benytter Travian Beyond.

just har i øvrigt nu erkendt på det offentlige forum at der er hold i beskyldningerne imod ham. Han er naturligvis alligevel ikke blevet spærret, men det er måske også for meget forlangt at der ligefrem skal skrides ind over for regelbrud, selvom 5DIR spillere selv indrømmer at det passer.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Flot Tors Dec 06, 2007 4:07 pm

Ja tænk engang. Men sådan er det vel når MH'erne er IRL venner med Just og co. Smile

Flot
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex bruge Tors Dec 06, 2007 4:12 pm

Du er en bitter mand.

Just har valgt at slette sin konto.

Jeg tror det ville klæde dig at rette din bitterhed mod hele travianverdenen. Mit umiddelbare skud på hvor mange der bruger beyond ville være ca 80 % - så er der 20 % tilbage - og det er dem der ikke har hjernen til at installere det.

Beyond er på et tidspunkt godkendt af MIEL. og som snogard flere gange fortæller på det off. forum. så er reglen ændret flere gange.


når det så er sagt - så er det jo umuligt at spore. hvordan skal MH kunne sige om der er blevet overført råstoffer mellem egne byer igennem beyond eller via markedspladsen ( hvilket også er der beyond sender ). Beyond er jo bare ekstra links på traviansiden. Beyond giver ikke ekstra muligheder - det sparer lidt tid men det giver ikke ekstra muligheder.

Og du kræver at alle fra 5DIR bliver straffet ? hvordan kan du sidde og kræve det - det kunne jo være at der var nogle stykker der ikke brugte det.

Du kræver noget af MH som de ikke kan. De har ikke redskaberne til det.


og en sidste ting. Hvad i alverden skulle det hjælpe at tæppebombe MH med mails. Det eneste det vil gøre er at sænke farten i processen.

du taler før du tænker - og du taler ikke ret rationelt

ex bruge
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  dtrfyghj Tors Dec 06, 2007 4:17 pm

At I kan hisse jer op over et script som travian beyond er mig en gåde. Det eneste det gør er at spare dig for en masse hjennedøde kliks og beregninger som burde være standart i spillet (alt andet er sku at spilde spillernes tid). Hvorfor tror i at der ikke bliver gjort noget ved det? Nok fordi at admin og MH godt ved at det script ikke betyder noget og ikke påvirker spillet. Travian er ikke spil du vinde på at kunne flytte råstoffer med 1 klik i stedet for 3 men noget man vinder igennem diplomati og team work - noget som hverken scripts eller bots kan. Som sagt før hvis I hisser jer sådan op over det her så skulle i have startet det her længe før og gået efter alle og ikke bare 5DIR da langt de fleste top spillere bruge scripts som beyond. Man kan godt høre på jer i aldrig har skulle styre en konto med 20 byer (hvis i har uden at bruge scripts som beyond har I sku spildt jeres tid).

Desuden er det sørgeligt at en anynonym person der bryder loven kan få så meget opmærksomhed.

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Detkansg Tors Dec 06, 2007 4:17 pm

NE og United har været spærret og straffet for brug af dobbeltkontoer og PW sitning så mange gang at man tror det er løgn.

Er det en bedre spillestil end, at 5DIR har brugt scripts?

5DIR har måske haft en side om bots, men det betyder da slet ikke, at det er blevet brugt eller andet?!

Bots virker jo slet ikke uden, at du er villig til at lægge ufattelig mange timer i programmeringen, grundt den måde som travian er bygget op på, så kræver "siden" at der er bevægelse pr. 20 minut ellers lukkes brugeren ud af siden. Så hele ideen med bots går hurtigt i fløjten, hvis du skal programmerer i 3 timer for at kunne være væk 2.

Der er en masse bedrevidende mennesker herinde, som ærlig talt burde lave noget andet. I har glemt ALT om, at dette er et spil og alt uskyldigheden og glæden er forsvundet.

Hvis 5DIR har brugt Bots er det selv følgelig forkert, men det samme gælder ved gud også PW-sitning og den måde som united holder kontier kunstigt i live på.

Fej nu for egen dør - Jeg synes ærlig talt, at i alle skal stoppe spillet og starte på en frisk både dem som har brugt - Bots, PW-sittet, holder kontoer i live, Script-spillere og sidst men ikke mindst så burde hackeren som står for denne side en tur i fængsel.

Jeg har set de loginkoder som der eksisterer på 5DIRs forum og der er ingen tvivl om, at dette arbejde IKKE er lavet af en spion, men det er rent og skær hacking!

Detkansg
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 4:19 pm

Mater Ma skrev:Jeg mener vi bør 'tæppe-bombe' MH+mod. med beskeder om uregelmæssighederne, til de ikke længere kan nå, at slette anklagerne! En andel løsning kan jo være at kontakte ALLE de spillere man kommer i nærheden af -allieret, som fjende- og give dem link'et... INGEN kan være tjent med dette! Mad

vil ikke anbefale dig at tæppebombe nogen overhovedet.. mh eller almindelig spiller. det eneste du opnår ved det er da at skade dig selv

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  lolda Tors Dec 06, 2007 4:51 pm

Detkansg: Du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen. Det er nævnt så ufattelig mange gange før at man skulle tro at selv en amøbe havde fattet, at det er en ganske almindelig spion der har taget de screenshots. Der er ikke noget hacking i det... Så du vil gerne have fængslet en spiller, som 5DIR selv har optaget i deres alliance og tildelt adgang til deres forum? Måske du skulle i fængsel? - eller i det mindste lægges i spændetrøje et sted. Du er jo en farlig mand at have gående frit omkring Smile

"NE og United har været spærret og straffet for brug af dobbeltkontoer og PW sitning så mange gang at man tror det er løgn."

Jeg kan også komme med et udokumenteret uintelligent udsagn: "5DIR har været spærret og straffet for brug af dobbeltkontoer og PW sitning så mange gang at man tror det er løgn." Rolling Eyes

lolda
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex bruge Tors Dec 06, 2007 5:00 pm

ioda

forskellen på dit udsagn og detkansg er at detkansgs er korrekt og dit ikke er det.


men denne mudderkastning fører ingen vejne hen.

Denne side fører ingen vejne hen.

denne sag fører ingen vejne hen.

ex bruge
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  lolda Tors Dec 06, 2007 5:01 pm

ex bruge:

Og det ved du fordi?

Nej det tænkte jeg nok. Det aner du nemlig ikke en skid om.

lolda
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 5:04 pm

korrekt ex bruge

personligt dropper jeg den her sag nu med mindre Miel beder mig tage den.. har forsøgt at få redde på og finde beviser på om der var noget om de billeder mm. men er træt af jeg er det dumme svin her og bliver svinet til hele tiden.,.

denne sag må være miel der tager stilling til.. gider ikke bruge mere tid på den når det eneste man får ud af det er en bunke forkælede møgunger som græder og spammer ens kontoer ingame og regner med man klarer det hurtigere. har ikke haft et øjebliks fred i 2 døgn nu.. og det er for meget.. hvis nogen vil have de sager her opklaret uden at kaste med mudder må i gå til Miel eller en anden multihunter som gider finde sig i at bruge sin fritid på at høre på jeres brok.. for jeg gør IKKE!

slut herfra..

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex travi Tors Dec 06, 2007 7:23 pm

Iolda

I og med at den konto der er blevet brugt til at komme på 5DIRs forum og tage screenshots samtidigt er en af de brugere der er mest under anklage, og er en af de mest troværdige i 5dir.

synes du så ikke selv det lugter.

- jeg har selv tjekket det, den dag hvor billederne kom ud.

mvh.
en Ex travianbruger

ex travi
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Lindhard Tors Dec 06, 2007 10:16 pm

Nu undrer jeg mig over at i kalder det fri debat når mine 3 nye indlæg ang. NE united og tyr bliver fjernet.. er det fordi man er bange for at der skal komme flæere ting frem som ikke kan tåle dagens lys?

Nu er jeg lidt ligeglad med beviser da vi som MH'er kun bruger travians systemer til at fælde brugere for snyd

MVH Lindhardt

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Admin Tors Dec 06, 2007 11:21 pm

Lindhard skrev:Nu er jeg lidt ligeglad med beviser da vi som MH'er kun bruger travians systemer til at fælde brugere for snyd

MVH Lindhardt

Ja, det er gået op for os at I er fuldstændig ligeglade med beviser. Det ændrer dog ikke på at det er de færreste der i dag er i tvivl om hvorvidt 5DIR åbenlyst i alliancen har gjort brug af snyd eller ej. Man har ikke engang forsøgt at holde det i en lukket kreds - nej, hele 5DIR var bevidst om at det her fandt sted.

At det ikke er tilstrækkelige beviser til at straffe nogen er jeg ligeglad med. Bare folk ved besked. Og det tror jeg at de gør nu..

Mht. til de indlæg der blev slettet du havde oprettet, så var det åbenlys spam underskrevet "Lindhardt", og jeg var faktisk overbevist om at det ikke var postet af den rigtige Lindhardt, så de blev udelukkende slettet fordi jeg ikke regnede at det var noget du ville ligge navn til..

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 11:53 pm

Nej tror ikke der er tvivl om at der er udbredt snyd på serveren, men stadig et godt emne at tage op. Samtidig er nogen også blevet klogere med hvad der egentlig er ulovligt.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex travi Fre Dec 07, 2007 12:14 am

Admin

du er rigtig dygtig til at lave et forum som er fri for censur ( så længe dem der skriver ikke modbeviser dine påstande - eller sætter nye påstande op om den modsatte part).

Derudover så er du dygtig til at fastholde 5DIR som værende the bad guys. Kan godt være alle folk har kunnet læse det der måske er taget fra 5DIRs forum, men det er jo ikke sikkert at alle ( om nogen) har brugt det.

Du er rigtig god til at kaste om dig med generaliseringer.

- alle mh er korrupte.
- 5DIR er en alliance for snydere.
- Koalitionen er engle.
- Hele travianteamet på dk serveren er ansat af 5DIR.
- Koalitionen er rystet over "opdagelsen" af bots og scripts.
- Hvis MH ikke gør som koalition vil ( selvom de ikke kan - JVF de gældende regler) så vil i have jeres penge tilbage.
- Koalitionen er blevet snydt
- Koalitionen føler sig krænket
- Karl xl er satan selv - og står bag alt dette.

Jeg har måske pyntet lidt på dine udtalelser - men overdrivelse fremmer forståelsen


men er sandheden ikke bare at du er en 14 årig dreng der er blevet småtfornermet efter at du er blevet trynet af overmagten ?

i så fald håber jeg du har en accept fra dine forældre , da det er lige så ulovligt at være under 18 som at bruge bots.

ex travi
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Lolda Fre Dec 07, 2007 12:18 am

ex travi:

De screenshots er over en måned gammel.. Kom igen..

Lolda
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex bruge Fre Dec 07, 2007 12:22 am

iolda

det beviser bare din uvidenhed

de Screenshots blev taget mellem kl 11.41 og 14.00 den dag de blev lagt på forum.

ex bruge
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Lidt forsinket, men IRL skal jo passes

Indlæg  V Fre Dec 07, 2007 12:36 am

Aaahh... så kom mine billeder på forum også... lidt altes, men stadig rigtige nok...

Kan slet ikke forstå at Karl XL til stadighed benægter det... men min pointe med at smide disse op også, var ikke så meget at anklage 5DIR for brug af scripts. Kan ikke se den store skade i dem selv, og Just´es script er ret finurligt. Han er sku dygtig må jeg sige..

Det er også grunden til at jeg ikke har vist disse gamle screenshots til nogen.. 5DIR giver ikke meget for regler i Travian på deres forum... That´s a fact! Det kan benægtes alt I vil, og du kan sige at tråden ikke eksisterer alt hvad du vil, men faktum er at der ikke er meget tilovers for hvad en MH ikke kan spore...

Jeg er ikke interesseret i at nogle bliver spærret for brug at Travian Beyond, eller Just´s eget script. Min pointe med det er at selvom det er stridigt med reglerne, er det næsten officiel politik at bruge det i 5DIR. Mere for at give et helhedsbillede af alliancen.

Da botten blev involveret blev det for meget for mig! derfor disse billeder også!

Mvh
"V"

P.S. Til Karl XL.... Dit navn offentligt? blande IRL og spil sammen? Tag dig sammen... du har dit efternavn på det officielle forum, og dit fornavn på Messenger... og ja, vi HAR snakket mange gange sammen dér, og gætter på at alle der har bare lidt indflydelse på serveren har set dit MSN navn... Ville du ikke blande de to ting sammen, burde du nok have kaldt dig noget andet, ikke?

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty dato for screenshots

Indlæg  V Fre Dec 07, 2007 12:41 am

Billederne er fra omkring slutningen af oktober hvis nogen vil betvivle datoerne... Kunne godt give et 100% præcist klokkeslet og dato, men så kan AEP jo bare se hvem jeg er :-)

Mvh
"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Lolda Fre Dec 07, 2007 12:56 am

ex bruge:

Det er dig der er uvidende. Jeg har personlig selv set de screenshots for + en måned siden til en fest. Nu er de så åbenbart havnet hos en, der ikke ville acceptere jeres snyderi.

Lolda
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  ex bruge Fre Dec 07, 2007 12:58 am

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum 7wtl6l5


dette er taget fra tråden om bots

hvis tråden er rigtig - så er det ikke måneder gammelt i hvert fald

ex bruge
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum Empty Sv: Beyond: Mere guf fra 5DIRs forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum