Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  ex travi Tors Dec 06, 2007 12:13 am

kasperg

og hvilken en af de muligheder du nævner er du under ?

unskyld men jeg kan ikke se hvilken, for umiddelbart lyder det bare som om du har ondt i røven

ex travi
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  JohnT Tors Dec 06, 2007 12:13 am

Travian beyond som er et script til firefox, giver da kun fordele i at man har quick links til sine byer og har nogen af de fordele som kan købes i + pakken.
Det er da også kun det, for du kan da stadig ikke kører 2 gange ej heller for du et større kort.

Det der er blevet "snydt" med hedder da travianbot som jeg har set screenshots af.

JohnT
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty TRÅDEN

Indlæg  Nillo Tors Dec 06, 2007 12:33 am

Ja det hele er efterhånden kørt fuldstændig af sporet. Jeg beklager hvis jeg har været en medvirkende faktor til dette, men jeg synes selv jeg har forsøgt ikke at anklage folk.
Jeg håber at sagen blir gennemsøgt fuldstændig til bunds om der så kommer en straf ud af det, afhænger jo af bevisbyrden, og PT mener jeg den er stærk nok, men det er ikke mig der skal vurdere det.
Hvis der ikke sker noget i sagen, og der ikke kommer en tråd/låst tråd på forum med forklaring osv. ja så lukker jeg i hvert fald min account. Og jeg ved at der er rigtig mange der overvejer at gøre det samme. Ikke kun i UNITED men også blandt andre ally's.

Mvh
Nillo - UNITED X, s2

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Bots vs. Scripts? Der er forskel!

Indlæg  V Tors Dec 06, 2007 12:42 am

KasperG:

Du siger at du gerne vil have de screenshots jeg har af 5DIRs Travian Beyond mod. Har svært ved at vide om jeg kan stole på at du holder min identitet hemmelig, som jeg vil have.

Alternativet er at jeg får kontakt til admin på dette forum, og beder denne poste det, stoler desværre mere på ham, end på dig.
Så skal du være velkommen til at anmelde det til Miel på admin@travian.dk bagefter.

Scripts er dog ikke SLET så alvorlig en forseelse som at bruge bots IMHO. Det er vidt udbredt af alle større alliancer ja. og langt de fleste på serveren ville blive banned hvis dette skulle håndhæves. scripts er små hjælpemidler der gør Travian livet lidt lettere.

Derimod tegner tråden et godt billede af hvor åbenlyst 5DIR igen igen har været omkring deres snyd.
Vil allerede nu sige at jeg ikke har taget screenshots af samtlige posts som 5DIR spionen har valgt at gøre da han tog billeder af "Bot tråden", men tog billeder hvor det var relevant. tråden var 10 sider lang dengang!

Mange af navnene fra Bot tråden vil være gengangere på denne tråd, og inden nogen spørger: Treb har ikke postet i tråden, men den er fra før han forlod 5DIR. Mon ikke han har haft kendskabet til indholdet af den tråd? Ligemeget jo, han var ikke MH på serveren, og behøver ikke overholde reglerne mere end alle andre normale spillere gør. Dog gør det ham en smule svær at tage alvorlig når han på det offentlige forum, forklarer reglerne for korrekt opførsel på Travian.dk. Men dette besvarer han nok med endnu en dræbende lang forklaring om de mange personligheder, der er Trebond! Gab! (til Treb, det er min mening, og den er min. Du behøver ikke forklare dig overfor mig).

Men, vil se om jeg kan få kontakt til denne 5DIR spion, og videregive billederne til ham

Der er stadig et åbent spørgsmål i den første post fra 5DIR spionen om hvilken MH der er venner med AEP fra 5DIR.

Mvh
"V"

V
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Tage sagen i egen hånd!

Indlæg  DJ Tors Dec 06, 2007 1:37 am

Har en fornemmelse af at der ikke bliver gjort noget ved sagen med mindre Tyskland bliver kontaktet eller måske endda Kontant.
Kunne vi ikke stå sammen, tage sagen i egen hånd og smadre/udradere 5DIR, de kan umuligt stille meget op hvis alle andre spillere på s2 angriber dem. Vi kunne jo altid holde en uges våbenhvile bagefter til at få bygget vores hære op igen så at ingen udnytter at vi har nedkæmpet spillets største snyder.

DJ
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 2:44 am

tja, kunne ikke lade være med at kigge herinde igen...

hvornår var det den sag blev lagt frem? lad mig se. tirsdag aften. lige nu har vi onsdag aften.. hvad med i gav den ligt tid i stedet for at brokker jer som bare pokker i vold?

alt hvad der skal tjekkes skal gøres manuel, eftersom vi er mennesker skal der også soves, passes arbejde/skole, spises og slappes af imellemtiden, plus at passe alle de andre sager..

forventer i en sag som den her vil blive løst på 10 min eller hvad?

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty 5dir snyder

Indlæg  United S Tors Dec 06, 2007 2:57 am

Synes I er nogle n00bs hele flokken. Har lige brugt det sidste af min førtidspension på guld til min søn på 11 og finder samtidig ud af at han herinde beskyldes direkte med navns nævnelse for at bruge snydetricks. Det er da ikke pædagogologisk korrekt af selv skolelærerspioner fra Sejs samt bolleveninde og tidligere pølser at trække denne diskussion på et 4. klasses niveau. Med de røde sværd jeg ser på skærmen hos knægten er det vist alle der har fået gang i et eller andet program til at sende hær afsted.

Som Comrade-Benz selv skriver på United forum: "Jeg kan kun opfordre til at United står sammen i den aktuelle krise. Alle kneb er velkomne. De andre bruger bots, så gør vi også!".

/RØDBEDER

Edit: Ovenstående er postst fra thegrif's IP adresse

United S
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  tidliger Tors Dec 06, 2007 3:13 am

vi har den 6. og du har allerede brugt de sidste penge?

LOL hvad med julegaverne?

du siger 4.klasses - og trækker den der ned, med lidt mudderkast.

"splat" du får den lige tilbage Razz svækling

mvh tidligere kendt som pølse

tidliger
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty lol

Indlæg  ASIER Tors Dec 06, 2007 3:59 am


Synes I er nogle n00bs hele flokken. Har lige brugt det sidste af min førtidspension på guld til min søn på 11 og finder samtidig ud af at han herinde beskyldes direkte med navns nævnelse for at bruge snydetricks. Det er da ikke pædagogologisk korrekt af selv skolelærerspioner fra Sejs samt bolleveninde og tidligere pølser at trække denne diskussion på et 4. klasses niveau. Med de røde sværd jeg ser på skærmen hos knægten er det vist alle der har fået gang i et eller andet program til at sende hær afsted.

Som Comrade-Benz selv skriver på United forum: "Jeg kan kun opfordre til at United står sammen i den aktuelle krise. Alle kneb er velkomne. De andre bruger bots, så gør vi også!".

/RØDBEDER

Edit: Ovenstående er postst fra thegrif's IP adresse

lol Razz Very Happy

Men kan da ikke lade vaere med at vaere en anelse skuffet over, at jeg ikke laengere er den eneste type syltede groentsager paa glas paa serveren

ASIER
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Arte23 Tors Dec 06, 2007 4:22 am

Jeg kan regne ud, at adm. på dette forum, har informeret mig om at det var grifs ip adresse. Men der skulle heldigvis ikke meget hovedregning til at finde ud af det, da grif er den eneste der ved hvor jeg bor i hele Travian.

Men at kunne synke til et sådan lavpunkt - at kalde mig for skolelærer TSK TSK TSK grif....jeg arbejder altså med forsikringer. Det må være din slyngveninde Karen XS du hentyder til. Sådan noget må jo ske i forvirrede folks hjerner, der ikke har noget andet liv end Travian at gå op i.

Såvidt jeg ved, var der vist mange angreb på vej i mod Ruderknægten - vil du forvente andet, end når man dagligt bliver angrebet med 200 fakes fra jeres bots dagligt? Forskellen er nok, at jeg brugte det meste af dagen på det her - det gør I jo ikke.

Enhver på denne jord ved da også, at dig og Ruder sitter hinandens konti lidt rigeligt. Ruder har sågar en by der hedder Grifsupport. Så jeg forstår egentlig ikke dine hentydninger.

Og forresten....så var den sgu da meget god den du fyrede af til sidst. Meeeeen, du skal vist have bedre beviser end dette dit fjols.

Arte23
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  NN Tors Dec 06, 2007 5:01 am

Hvordan kan i vide hvilken IP-adresse the griff har. Hvordan har i fået fat på den ?

eller er det noget i har fundet på for endnu en gang at sætte 5dir i dårligt lys ?

i himler op om retfærdighed - samtidigt med at i selv står med fingrene i kagedåsen.

Fy skam jer

NN
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty hmm

Indlæg  Kvalm Kv Tors Dec 06, 2007 5:13 am

"Edit: Ovenstående er postst fra thegrif's IP adresse"

Muligt! Men der er flere tusinde der sidder bag denne ip-adresse. Og det er ikke thegrif, og ikke ruder!!!

Vi fortsætter beskyldningerne fra alle sider!

Kvalm Kv
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  arte23 Tors Dec 06, 2007 5:38 am

2 indlæg mere fra anonyme.....kom dog frem fra busken kære venner. Det er ikke os alle der fortæller jer hvor I bor.

Jeg har et ret godt gæt på hvor han han den ip fra. Men det skal vi ikke ind på nu.

Jeg har snakket med grif da jeg var i 5Dir, og vi var fra samme by. Dog ikke samme ende af byen, og vi snakkede om hvor vi boede. Jeg kan ikke huske hans adresse, men han kan åbenbart godt huske i hvilket område jeg boede. Sammenholdt med ham og Ruders konstant sitting hos hinanden, så ved han også hvor mange angreb der var i mod ham i går. Man skal ikke være Einstein for at regne den ud.

arte23
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 12:12 pm

Taget fra Kamprapporter på det officelle forum.

Comrade-Benz skrev:
Goon skrev:Arte, hvis du automatisk kommer med den konklusion at det antal angreb du får på dig er lig bot, så er der godt nok mange NE spillere der bruger bots til fakes på folk i NØ og de er tilmed timet.

Så hvad er konklusionen af dette, alle bruger bots eller der er bare nogen der er gode til at kordinere?

Hvis du læser mit indlæg korrekt, så basere jeg det da på de screenshots.

I kan ikke snakke jer fra det i 5Dir - hvorfor bliver I egentlig ved med at bortforklare soleklare beviser?

Haha Arte, jeg kan kun snakke for mig selv og hvis du læser den tråd ser du også at MH har oplysninger om NE har det, så må gå ud fra at du mener at alle bruger det, da du snakker uden om. Selv United er der beviser imod har jeg hørt (har ikke selv set dem).

Men kan så med det samme sige at jeg ikke ved hvorfor jeg står på den liste, da jeg aldrig har brugt det, du kan jo evt. spørge NE om angreb giver anledning til at tro at jeg bruger det, og du kan jo tage fat i admin for at høre hvem der har brugt det. Men hellere smide med mudder ikke Arte og prøve at være uskyldig, det er du jo så god til Wink

Det er spin og mudder det hele handler om, for skulle man spærre alle der bruger script, bots, cropfinder og andre lignede ting, så har du lige bannet største delen af serveren. Og hvis du skal banne alle der har kendskab til nogle af de ovenstående ting, som f.eks. de screenshots viser, så har du nok bannet 99%. En ting er at vide hvad det handler om, en anden ting er at bruge det.

Spin og mudder er vi vant til for at få en alliance til at se dårligt ud, men når det begynder på det personlige plan med real name og adresse og så videre, så går det sjove af fløjten og bliver alvor.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 12:43 pm

Målet helligere midlet. Det mener i hvert fald mange.

Men det er klamt at opgive oplysninger, der intet har med sagen at gøre. Specielt når "stemmen, der ikke vil tie mere", selv er så annonym.

Udfra de oplysninger, der er givet på det her forum tog det mig 60 sek at finde en adresse, telefonnummer og kæreste på en spiller. Føj for den. Jeg ved sgu ikke selv, hvad jeg ville gøre. Men jeg ville tage det ilde op.

jajes/nihat

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Flot Tors Dec 06, 2007 1:04 pm

Bravo Mr. Jajes.. Jeg har lige kigget alle posts igennem. Ingen indikationer på nogle af dine påstande. Men godt forsøg ellers.

Flot
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 1:16 pm

Jeg forstår ikke din hånlige tone. Jeg kan sagten kommunikere med dig uden.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  denungeu Tors Dec 06, 2007 1:17 pm

@ goon..

Ikke for at forhellige NE men her er hvordan det er foregået..

Sagen med de screenshots opstår -> Det diskuteres på NE,s forum hvor der i tråden kommer et link til programmet, eller et lignende, blot som en del af diskutionen (hvor der selvfølgelig er stor enighed om brug ikke er ok -> En med adgang til forummet sender straks en igm til lindhart hvori han fortæller at NE har link liggende til programmet -> Lindhart trykker straks de komplet grundløse beskyldninger på dette forum, uden at tage forbehold for at han som multihunter har stor troværdighed hos mange spillere.

Dette er ikke for at starte ny mudderkastning, men synes da lige at jeg ville kommentere på de beskyldninger Wink

Mvh. Denungeugle..

denungeu
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 1:20 pm

Flot skrev:Bravo Mr. Jajes.. Jeg har lige kigget alle posts igennem. Ingen indikationer på nogle af dine påstande. Men godt forsøg ellers.
så tror jeg du skal have pusset brillerne.. for jo, der er en som har skrevet oplysninger om en spiller som giver adresse mm på en spiller.. dette er også blevet skrevet i det officielle forum, eller rettere, spilleren hvor de info er kommet ud har skrevet på forum.travian.dk

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 1:22 pm

Enig med TM. Men jeg ville ikke skrive, at manden skulle læse bedre efter. For så kom jeg til at lyde så hånlig som det indlæg, manden uden IG navn, skrev til mig. Jeg har ikke brugt andet end det, der ligger her for at finde frem til ham.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 1:24 pm

Denungeugle..@

Nu var der mere i de beviser end et link. Så det er en forherligelse. Selv om det nok ikke var din mening.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 1:29 pm

jajes skrev:Enig med TM. Men jeg ville ikke skrive, at manden skulle læse bedre efter. For så kom jeg til at lyde så hånlig som det indlæg, manden uden IG navn, skrev til mig. Jeg har ikke brugt andet end det, der ligger her for at finde frem til ham.
kunne ikke se nogen grund til ikke at lyde "hånlig" med det sprogbrug han brugte, som de fleste nok ved, opfører man sig ordentlig er jeg helt rolig og holder mig i bagrunden, generer man nogen eller er hånlig uretfærdigt, så er jeg pænt ligeglad og skriver min mening..

(som eksempel refererer jeg til første gang jeg sagde op som MH)

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 1:40 pm

kunne ikke se nogen grund til ikke at lyde "hånlig" med det sprogbrug han brugte, som de fleste nok ved, opfører man sig ordentlig er jeg helt rolig og holder mig i bagrunden, generer man nogen eller er hånlig uretfærdigt, så er jeg pænt ligeglad og skriver min mening..
Der er jeg uenig. Der er ingen grund til at fortsætte sådan noget. Så vil det blive en lavine af grimme kommentare. Det her er et forum uden regler. Så bliver man nødt til at sætte grænserne selv. Jeg synes faktisk, der er spillere fra begge sider, der har forsøgt det på den gode måde. Og der er også spillere fra begge sider, der har gjort det modsatte.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nemedlem Tors Dec 06, 2007 1:43 pm

Jajes: Linket har optrådt præcis som DUU beskriver det. Men du kan jo bare fremlægge beviserne (går ud fra du har hacket NE's forum og taget screenshots right?).

Nemedlem
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  denungeu Tors Dec 06, 2007 1:45 pm

@ jajas

Forklarede kun den del af historien jeg kendte til Wink Springer lige over de mange beskyldninger, dem er det vidst nok af..

Og håber da folk rydder op i egne alliancer inden de får for travlt med 5dir da jeg da også tvivler meget på det kun er der problemet ligger. Ser selv gerne at alle snydere kunne spærres, inklusiv dem fra NE!

denungeu
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 7 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum