Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 1:51 pm

Forklarede kun den del af historien jeg kendte til
Det er jeg sikker på. Det var også derfor, at jeg skrev, at "Selv om det nok ikke var din mening."

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 1:54 pm

Linket har optrådt præcis som DUU beskriver det. Men du kan jo bare fremlægge beviserne (går ud fra du har hacket NE's forum og taget screenshots right?).
Nu kunne det jo være, at der var blevet sendt andet end det link til MHs.

Iøvrigt har jeg aldrig hacket et forum. For det første, fordi jeg ikke har kompetancen til det. Very Happy
For det andet, så er det ulovligt. Ikke bare i travian forstand. Og for mig meget mere alvorligt end et brud på reglerne i et online spil. Men det er jo en diskussion om målet og midlerne. Det bliver vi sikkert ikke enige om.


Btw, hvis jeg vil ind på NEs forum logger jeg da bare ind.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 1:57 pm

I øvrigt er det ikke kun forummer, der bliver hacket. Nu er det også kontoer. Der er en, der hacket 5dirs kontoer.

Beviser? Tjahh, de har været inde på vores alliance og omdøbe den. Det viser vist, hvor vi er henne mere.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  NEmedlem Tors Dec 06, 2007 2:05 pm

Fis med dig Jajes. Det var jo Karl XL der omdøbte jeres alliance før han skred. Og din historie med du bare kan logge ind på NE's forum stemmer jo heller ikke med virkeligheden. Der eksisterer ikke nogle screenshots osv fra NE's forum, som dem du forsøger at bilde os ind eksisterer.

NEmedlem
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 2:11 pm

Da alliancen er blevet døbt om lige nu, tvivler jeg på det er karl. Mest fordi han ikke er online og ikke vil gå på mere. I øvrigt må du da gerne skrive dit IG navn. Det er rart at vide, hvem man taler med. Da du er i NE, kunne det være, at du var på træf. var der nogle der sad og viste, hvordan man kunne hacke 5dirs forum?

Omkring sceenshots, så må det stå for din regning. Jeg har i hvert fald aldrig taget et screen shot derfra.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  NEmedlem Tors Dec 06, 2007 2:20 pm

LOL den hed sguda 5bots kort før Karl XL forlod jer igår. Underligt du ikke har lagt mærke til det. Det gjorde alle andre.

Når du ikke gider poste dit ingame navn, gider jeg naturligvis heller ikke.

NEmedlem
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 2:22 pm

Angående dine beskyldninger om, at jeg lyver, når jeg siger, at jeg kan komme på jeres forum, så er der så mange spillere i NE, at det ikke kan undgåes, at en enkelt eller to afgiver deres login. Det oplevede jeg i hvert fald på server 1, hvor vi ikke kunne undgå et pga antallet af spillere.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 2:25 pm

LOL den hed sguda 5bots kort før Karl XL forlod jer igår. Underligt du ikke har lagt mærke til det. Det gjorde alle andre.

Når du ikke gider poste dit ingame navn, gider jeg naturligvis heller ikke.
Så beklager jeg, at jeg ikke havde set det før. Men svar lige på alle mine spørgsmål. Var du på træf? Og så du noget? For vi skal jo have tingene ud i sandhedens navn

Mit ig navn på server 2 er brusha. Det er den eneste server jeg ikke hedder jajes på. Folk kender mig som jajes. Jeg havde ikke skænket det en tanke, at jeg hedder brusha på denne server.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  NEmedlem Tors Dec 06, 2007 2:37 pm

Jeg har ikke været på noget træf. Så meget går jeg heller ikke op i det..

NEmedlem
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 2:44 pm

Jeg har ikke været på noget træf. Så meget går jeg heller ikke op i det..

Bare det var mig. Embarassed

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sheisserick Tors Dec 06, 2007 2:47 pm

Nu oprettet bruger så der ikke laves udsagn fra mit navn, uden jeg selv gør det...

Jeg var på "træf" jajaes... og der var intet i det med at "vi hyggede og viste hinanden hvordan man hacker et forum"...

Når det er sagt, kan det da godt være at der var nogen der loggede ind på et 4K forum, med et password? Jeg så det ikke, men siden krigen begyndte har flere 4K spillere, jo meldt ud at de ikke var tilfreds med måden tingene blev kørt i deres givne alliancer, og om vi kunne bruge info fra deres forum til noget?

Men det er sku spioner, og ikke hacking...

Sheisserick

Antal indlæg : 2
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  jajes Tors Dec 06, 2007 2:50 pm

Vi er 100 % enig om at spioner er en anden sag. Mange er imod det. Jeg mener det er en del af spillet.

Men i de sidste par dage har vi kunne følge meget underlige ting på vores forum. Jeg kan ikke forklare det tekniske i det, men det er der nok andre, der kan. Jeg har meget få IT kompetancer.

jajes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Arte23 Tors Dec 06, 2007 3:29 pm

Jeg snakkede med thegrif i går nat, og han gav mig hans ord på, at det ikke var ham der havde udleveret mig på forummet i går. Dog nævnte han, at alle i 5Dir vidste hvor jeg boede, og det havde været til debat på deres forum. Der var det sluppet ud, hvor jeg kom fra.

Men jeg beklager selvfølgelig, at jeg har beskyldt thegrif uretmæssigt, men samtidig vil jeg da også opfordre andre 5Dir medlemmer til ikke at hænge deres egne spillere ud på den måde. Jeg synes ikke det er særlig pænt overfor thegrif eller for mig for den sags skyld.

Mht om hvor nemt det er at finde adresser - det er meget nemt. De fleste i 5Dir kender mit rigtige navn, og jeg vil tro jeg er den eneste i området der hedder det. Så sværere er det sgu heller ikke.

Jeg gider ikke svare på dine indlæg mere Goon, da du er totalt uden for pædagogisk rækkevidde. Det er sørgeligt at se.

Arte23
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 3:54 pm

Arte, hvad er det lige i min post der gør at den eller jeg er uden for pædagogisk rækkevidde??

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 5:04 pm

som skrevet i det andet indlæg får i en kopi her:

personligt dropper jeg den her sag nu med mindre Miel beder mig tage den.. har forsøgt at få redde på og finde beviser på om der var noget om de billeder mm. men er træt af jeg er det dumme svin her og bliver svinet til hele tiden.,.

denne sag må være miel der tager stilling til.. gider ikke bruge mere tid på den når det eneste man får ud af det er en bunke forkælede møgunger som græder og spammer ens kontoer ingame og regner med man klarer det hurtigere. har ikke haft et øjebliks fred i 2 døgn nu.. og det er for meget.. hvis nogen vil have de sager her opklaret uden at kaste med mudder må i gå til Miel eller en anden multihunter som gider finde sig i at bruge sin fritid på at høre på jeres brok.. for jeg gør IKKE!

slut herfra!!!!

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 6:15 pm

Ikke for noget TM men det var nok rimeligt meget ventet at der intet ville ske ved deres snyd, så at du skriver her at du kaster håndklædet i ringen pga dit og dat, har jeg personligt kun skuldertræk tilovers for.
Jeg havde, ligesom admin skrev i sin indledning, aldrig regnet med at der ville falde straf.
Første dag dette forum blev offentligtgjort fløj det med beskyldinger den anden vej, og trusler om politi og hvad ved jeg. Ikke EEN mh udtalte "vi skal nok kigge på det". Det var personligt alt hvad jeg manglede, istedet har i brugt energien på at forsvarer en flok snydere som som trebond og den tidligere mh Karl XL.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 6:36 pm

MH'erne fortæller jer enda hvad i skal gøre for der bliver taget hånd om denne sag, men først efter jeg ved ikke hvor mange forklaringer, var der en der forstod at de skulle skrive til Miel.
Det er jo ikke MH'ernes skyld at i ikke gider høre på hvad de siger og hvis der skulle gives straf for nogen snakker om det, ville jeg blive meget forundret og så ville alle på dette forum blive spærret. så vidt jeg ved er der stor forskel på snak og brug, men det kan selvfølgelig godt være det kun er mig der ser det sådan.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 6:51 pm

Slidesho skrev:Ikke for noget TM men det var nok rimeligt meget ventet at der intet ville ske ved deres snyd, så at du skriver her at du kaster håndklædet i ringen pga dit og dat, har jeg personligt kun skuldertræk tilovers for.
Jeg havde, ligesom admin skrev i sin indledning, aldrig regnet med at der ville falde straf.
Første dag dette forum blev offentligtgjort fløj det med beskyldinger den anden vej, og trusler om politi og hvad ved jeg. Ikke EEN mh udtalte "vi skal nok kigge på det". Det var personligt alt hvad jeg manglede, istedet har i brugt energien på at forsvarer en flok snydere som som trebond og den tidligere mh Karl XL.

så skal du satme tage og kigge det her forum efter.. ingen MHere kom med en udmelding fordi vi ventede på hvad Miel sagde.. det er blevet forklaret masser af gange.. at der så er nogle fjolser herinde som fortsætter med at kaste med mudder og svine MH'erne til, så kan jeg ikke se nogen grund til jeg skal spilde min tid på nogen idioter der bare syntes der skal ske noget..

jeg fortsætter med det arbejde jeg normalt laver som MH, og lader Miel eller en af de andre tage sig af den her sag, har andet at bruge min tid på hvis resultatet er at et par spillere brokker sig som fanden alligevel!

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Denungeu Tors Dec 06, 2007 6:52 pm

@goon

Sagen skal vel undersøges, om den bliver "anmeldt" eller ej? MH's undersøger vel også sager omkring multikontoer osv uden at der kommer henvendelser..

@TM
Ja TM hvis brugen af bots generelt ikke kan bevises er der jo ikke noget at gøre ved sagen, da der kun kan være tale om indicier, og ikke mere. Synes egentlig også i bund og grund det er det der er det mest sørgelige, hvis den slags snyd ikke kan spores af MH'ere ødelægger det en del spiloplevelsen i travian. Du skal dog lige have ros for din tålmodighed på det her forum, og din høflige tone. Very Happy

Mvh. denungeugle..

Denungeu
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 7:22 pm

@denungeugle

Det er jeg enig med dig i, men hvis MH's ikke har værktøjer til at gøre det, så er der kun Miel tilbage og når de bliver ved med at henvende folk til Miel eller de tyske admins, så må de sku lære at høre efter og lade være med at svine MH's til.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 8:05 pm

så skal du satme tage og kigge det her forum efter.. ingen MHere kom med en udmelding fordi vi ventede på hvad Miel sagde.. det er blevet forklaret masser af gange.. at der så er nogle fjolser herinde som fortsætter med at kaste med mudder og svine MH'erne til, så kan jeg ikke se nogen grund til jeg skal spilde min tid på nogen idioter der bare syntes der skal ske noget..

jeg fortsætter med det arbejde jeg normalt laver som MH, og lader Miel eller en af de andre tage sig af den her sag, har andet at bruge min tid på hvis resultatet er at et par spillere brokker sig som fanden alligevel!

Det jeg siger er at en udmelding iform af "Vi kigger på det" havde været tilstrækkelig for mit og sikkert mange andres vedkommende. Men det kom der aldrig, istedet skrev lidehart (en mh) at han havde meldt personen bag offentliggørelsen af disse oplysninger, til politiet hvis ikek foraet her blev lukket. For mange alm dødelige V I R K E R dette som 5dir & co er under mh beskyttelse. jeg siger IKKE AT DETTE ER TILFÆLDET, jeg siger blot, at når INGEN mh tilgengæld forholder sig til de beviser der er fremlagt, og beroliger pøblen (os alm brugere) ved at udmelde noget i stil med "vi kigger på sagen", ja så drager almindelige mennesker som mig vores egne konklusioner. Så kan du mene vi er nogle idioter, og det der er værre på baggrund af det, og det er vi sikkert også, men det er altså meget naturligt at mennesker reagerer således på baggrund af den viden der her er tilgængelig.

1. ingen udmelding til os brugere for at lempe gemytterne (noget i stil med "vi kigger på sagen")
2. lindehart udtaler at han har meldt admin bag foraet her til politiet.


Jeg arbejder selv irl som leder, og det er nok ikke meget anderledes end at være mh vil jeg tro. Der er som bekendt koldt på toppen, og man har ikke mange venner, det er der simpelthen ikke råd til, hvis man skal kunne fungerer professionelt i udførelsen af sit job. Tjenester er en by i rusland.
Når du så nævner at nogen sviner mh's til, så mener jeg ikke at have læst noget sted at nogen har svinet dig/jer ti, og hvis der er, så må de jo selv stå til regning for det. Der er tilgengæld blevet sået tvivl om hvorvidt nogle af jer er objektive i tanke og handling.
Grunden til at disse bemærkninger er faldet, gætter jeg på, er at Karl XL er tidligere mh, og tilsyneladende ikke ræd for selv at skride til brug af snyd. Så er det man som bruger lige får et lidt betænkt forhold til resten af jer.
Er det så uforståeligt?

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 8:16 pm

okay,,. nu siger vi så at jeg for eksempel sagde det der var "tilstrækkeligt" vi kigger på det, men at vi ikke gør det alligevel fordi eks. miel ikke mente det er det vi skal gøre..

hvad tror du så i ville sige?? kan sagtens give dig svaret, men tror selv du kan gætte det

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 8:24 pm

Hvis i som det første da denne sag blev offentligjort, havde sagt "vi kigger på det" så havde i aldrig hørt fra mig. Kan naturligvis ikke tale på andres vegne, men jeg føler da en vis samhørighed igennem hele denne missære. Folk savnede blot lidt tilkendegivelse der viste at i var "på". Det er ialfald mit indtryk.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  ex travi Tors Dec 06, 2007 10:18 pm

hvornår forstår i ******


at hverken MH eller miel kan gøre en hat i denne sag - De beviser der er lagt ud er ikke opfanget igennem travian. MH og Miel har ingen chance for at dømme noget som helst.

Derfor kan de MH her på siden heller ikke svare - vi kigger på det - for de kan ikke løse det med de midler de har til rådighed.

Vil i bots og scripts til livs - så er det travianteamet i tyskland i skal henvende jer til - så de kan programere et bedre travian - der kan give MH mulighed for at opdage disse ting.

mvh.
Ex travianbruger

ex travi
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Skovfar Tors Dec 06, 2007 10:20 pm

Hmm synes det er længe siden man har hørt noget... Hvad sker der i MH gruppen/hos miel ller whatever ?

Skovfar
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 8 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum