Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Schalbur Ons Dec 05, 2007 9:04 pm

Lad os håbe det kommer til en afgørelse, folk er blevet straffet hårdt for mindre. Jeg føler mig i lighed med flere andre skribenter taget ved næsen, vis man kan slippe af sted med at bruge bots og des lige. Spillet bliver meningsløst og al den tid jeg har lagt i det er fuldstændig ligegyldig, hvis man bare kan bruge snyde programmer. Så jeg håber virkelig administratorer, MHer og hvem der nu ellers skal se på den konkrete sag, tager deres job alvorligt. Jeg overvejer seriøst at stoppe, i hvertfald med at købe guld, hvis ikke Travian teamet tager handling i sagen.

MVH Schal

Schalbur
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  BOHUNKA Ons Dec 05, 2007 9:04 pm

Kan jeg anmelde dette ved at sende dette til ham, ved at sende det som alle har set og som Trebond mener er billedmanipulation

Dit navn er meget tydligt Very Happy fedt at der er en mere der står ved sit navn

BOHUNKA
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 9:07 pm

BOHUNKA skrev:Kan jeg anmelde dette ved at sende dette til ham, ved at sende det som alle har set og som Trebond mener er billedmanipulation

Dit navn er meget tydligt Very Happy fedt at der er en mere der står ved sit navn

der er en del flere som står ved deres navn
alle os som er med i staff eks.

og ja, hvis du anmelder det til ham må han tage stilling til det, Admin (miel) har ikke ønsket at komme ind på dette forum og finde meninger og beviser herinde (såfremt de er her) da dette ikke er en del af travian eller dertil hørerne forum

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  BOHUNKA Ons Dec 05, 2007 9:18 pm

Det forstår jeg sådan set godt, at han ikke gør, men sender jeg det bare til admin. Hvad så hvis der ikke er noget i det, risikerer jeg så at få min røv ristet eller hvad

BOHUNKA
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 9:32 pm

BOHUNKA skrev:Det forstår jeg sådan set godt, at han ikke gør, men sender jeg det bare til admin. Hvad så hvis der ikke er noget i det, risikerer jeg så at få min røv ristet eller hvad

man for aldrig "ristet sin røv" ved at anmelde noget til en multihunter/admin

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 9:33 pm

BOHUNKA skrev:Så tag den til miel, trebond, du burde da af alle kunne komme igennem med dette.

Dette ville være lækkert så vi kan få en reel afklaring på spillet, for jeg stopper snart hvis der ikke kommer en afklaring.

Jeg vil gerne vedgå at mit spillernavn på S2 er BOHUNKA

Så kom da på med jeres brugernavne i stedet for at være anonyme

Efter som det ikke er mig der har oprettet anklagerne så vil jeg ikke melde noget som helst.. Melder nok at der er "røre i andedammen" men ud over det vil det være meget begrænset hvad jeg retter af anklager da jeg har tillid til de andre i TravianTeamet ind til det modsatte er bevist..

Hvis folk virkelig HAR mistanke om noget og VIRKELIG mener deres anklager alvorlig og ikke bare vil skabe splid og sprede rygter osv.. så må de selv melde det til Admin og føre deres bevis førrelse osv.

Men kan se at TM har sagt nogenlunde det samme i de sidste indlæg.. Wink

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  BOHUNKA Ons Dec 05, 2007 9:46 pm

Har nu sendt det til Miel.

Nu ikke for at skabe røre i andedammen, men bare for at få min troværdighed til spillet igen.

Sker der ikke noget, tror jeg nok at jeg stopper med spillet.

Bohunka

BOHUNKA
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 9:51 pm

Det viser ikke:
1. At medlemmer af 5DIR, andre end Karl XL, har brugt Bots..
2. At Karl XL har brugt bots på Travian.dk ..


Der er INTET bevis i screenshottet om at der er blevet brugt bots på danske servere!!

Ja, der vil være indicier fordi at det kan pege på at 5dir's medlemmer BESTEMT har/har haft, adgang til bots..!
Men det er stadig ikke et bevis på at det er reelt er blevet brugt...!

Mvh.
Trebond ..

Shocked


Laughing


pig

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Arte23 Ons Dec 05, 2007 9:54 pm

Den spion der ligger inde med materialet, har måske ikke den store lyst til at anmelde noget som helst, når 2 af MH er tidligere 5Dir spillere.

Men kontakt bare mig via IGM, så skal jeg nok sørge for at få det anmeldt.

Jeg er bedøvende ligeglad med, om det er 5Dir, NE, Udgaard eller United der snyder - det skal IKKE tillades. Her har vi et klokkeklart bevis, da bot's ikke kan spores på andre måder ifølge tidligere MH Karl XL.

Jeg har i de sidste 14 dage undret mig over, hvor meget jeg blev faket. Det er fra de samme spillere, og når det nu nævnes, at det er ret godt at fake angreb med, så bliver jeg sgu lidt nysgerrig. Da jeg loggede af tidligere i dag, havde jeg 246 angreb på vej i mod mig. Det er 5 spillere der står for det - og nogen kommer endda meget langt fra. Når man dagligt kan sende 200-500 angreb af sted mod mig, så har man enten 1. alt for meget tid, eller 2. man har nogen eller noget til at gøre det for sig.

Til sidst vil jeg sige, at jeg ikke kan hamle op med det snyd der nu foregår. Det er der ikke så mange der kan, og det bliver jo desværre serverens død, når 1 alliance bruger det så konsekvent. Jeg vil, som sagt før, sikkert slette min konto, og jeg vil som andre, også prøve at få mine penge retur. Det er mange timer jeg har lagt i dette spil - dem får jeg aldrig igen, men pengene vil jeg sgu have!

Mvh

Arte23/Benz

Arte23
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Denungeu Ons Dec 05, 2007 10:02 pm

Vil da lige give min mening til kende da den nok skiller sig lidt ud..

Er ikke skuffet over multihunterne, har endnu ikke set et bevis for en eneste anklage imod dem. At en god ven er blevet hjulpet hurtigere igennem køen er sådan set uprofessionelt, men det er trods alt frivillige hjælpere vi har med at gøre, og tvivler da ikke på de fleste selv ville gøre det.

At der så hurtigt bliver nævnt at NE skulle ha samme link på forummet, der havde det nok været smart lige at sætte sig helt ind i hvilken sammenhæng, men skidt.

Intet kan jo stort set bevises når det kommer til stykket indenfor travian verdenen, men...

Mine problemer ligger som betalende kunde i at denne snyd tydeligvis ikke kan spores! Har smidt mange penge i det her, kun for at finde ud af at der ikke er god nok sikkerhed mod bots. En ting er tidssparere som aniweb, ligegyldige scripts osv, men snyd der giver en så klar fordel, det ødelægger hele konceptet bag travian, det har faktisk sat spørgsmålstegn ved min lyst til at forsætte.

Mht. 5dir, så er det jo nok næppe kun der det foregår, men deres håndtering af det er godt nok dårlig. Var på en anden server en del af en ally hvor en lignende tråd startede, men her skred ledelsen straks ind og låste tråden samt lavede en sticky om at brug af bots var ulovligt, og snyd ville medføre udsmidning. Samme burde være sket i 5dir.

.....Denunge,mentriste,ugle

Denungeu
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  skovfar Ons Dec 05, 2007 10:42 pm

Trebond du er FULD af lort...

Der er ikke nogle multihunters der spiller på den her server ved siden af at være multihunter... I så fald skal de fjernes MED DET SAMME!!!

Reglerne for en multihunter er at de ikke aktivt må "spille" på den/de servere de tilhører...

De må gerne have en by ofc, men den må ikke udvikle sig!

skovfar
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  skovfar Ons Dec 05, 2007 10:50 pm

Benz-Arte, du vover på at stoppe før der er en afklaring omkring det her Very Happy

skovfar
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 11:04 pm

skovfar skrev:Trebond du er FULD af lort...

Der er ikke nogle multihunters der spiller på den her server ved siden af at være multihunter... I så fald skal de fjernes MED DET SAMME!!!

Reglerne for en multihunter er at de ikke aktivt må "spille" på den/de servere de tilhører...

De må gerne have en by ofc, men den må ikke udvikle sig!

Har jeg sagt noget sted at de gør det???
Altså at Multihunter er aktive spillere på serverne??

At en Mh er Mh på en server betyder jo ikke at de ikke godt kan spille på en anden server..! Wink


----- ----- ----- ----- -----

Når never mind ..

Så længe ingen melder noget til Admin opfatter jeg det som om at folk blot vil svine andre til og egenlig ikke har beviser på noget som helst og blot vil sætte 5dir og visse Mh'er osv. i et dårligt lys..

Jeg stopper desuden med at skrive her da der ikke kommer noget konstruktivt ud af det.

I er velkommen til at skrive til mig på så vel forum(under navnet: Treb) eller skrive til mig på speedserveren(under navnet: Trebond) ..


Bemærkning:
Kontoerne "Trebond" på server1 og server2 er mine tidligere konties som jeg har vidergivet, og dem har jeg intet at gøre med længere.


Mvh.
Trebond - Over and Out!
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kimo Ons Dec 05, 2007 11:06 pm

Tager jeg helt fejl eller er det ikke blevet meldt til MH?

Kimo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 11:12 pm

Kimo skrev:Tager jeg helt fejl eller er det ikke blevet meldt til MH?

tja, det må du spørge admin om, jeg har intet hørt fra ham om han har modtaget noget omkring det

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kasperg Ons Dec 05, 2007 11:14 pm

V, du sagde noget om nogle screenshots send dem til mig, mit brugernavn er Kasperg på server 2
jeg vil gøre alt for at anklage dem såfald det er rigtig hvilket jeg stærkt formoder, og så prøve at få mine penge igen for spillet..
gidder ikke spilde min tid herinde når folk som Karl snyder så groft.

Kasperg
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  M'eren Ons Dec 05, 2007 11:23 pm

Karl har nu sat sin konto til sletning...

M'eren

Antal indlæg : 2
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 11:23 pm

Kasperg skrev:V, du sagde noget om nogle screenshots send dem til mig, mit brugernavn er Kasperg på server 2
jeg vil gøre alt for at anklage dem såfald det er rigtig hvilket jeg stærkt formoder, og så prøve at få mine penge igen for spillet..
gidder ikke spilde min tid herinde når folk som Karl snyder så groft.

se kasperg.. nu er det ikke for at være pessimist, men tvivler stærkt på du får penge tilbage for en service du har modtaget i den forstand.. men skal ikke kunne sige det da det ikke er mit job og jeg ikke kender reglerne på det område

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  M'eren Ons Dec 05, 2007 11:27 pm

TM skrev:
Kasperg skrev:V, du sagde noget om nogle screenshots send dem til mig, mit brugernavn er Kasperg på server 2
jeg vil gøre alt for at anklage dem såfald det er rigtig hvilket jeg stærkt formoder, og så prøve at få mine penge igen for spillet..
gidder ikke spilde min tid herinde når folk som Karl snyder så groft.

se kasperg.. nu er det ikke for at være pessimist, men tvivler stærkt på du får penge tilbage for en service du har modtaget i den forstand.. men skal ikke kunne sige det da det ikke er mit job og jeg ikke kender reglerne på det område

Jeg troede du havde droppet det her forum TM? Very Happy

M'eren

Antal indlæg : 2
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  ex bruge Ons Dec 05, 2007 11:28 pm

Kasperg

Jeg må grine over din naivitet.

Jeg ved at stort set alle alliancer i top 10 både i kløveret og i fredspiberne, har brugt det såkaldte beyond. Jeg ved det, da jeg er blevet tilbudt det fra flere kammerater blandt alle alliancerne. Jeg vil ikke nævne navne da jeg ikke ønsker de implicerede parter at modtage straf.

Travian og Beyond er ligeså uadskillelige som bloddoping og cykelsport.

Til sidst vil jeg lige sige at jeg ikke selv har brugt scriptet og at jeg ikke vil udtale mig om hvem der bruger det, ud over at alle top alliancer kender til det og at de fleste har benyttet sig af det

ex bruge
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  ex travi Ons Dec 05, 2007 11:31 pm

kasperg

Jeg må igen grine af din naivitet.

Vil du have dine penge tilbage fordi nogen andre snyder ?

er det også din fremgangsmåde på det lokale diskotek ?
- Jeg kender en der snød sig ind på dit diskotek , jeg vil have pengene tilbage.

jeg griner og griner

ex travi
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 11:35 pm

M'eren skrev:
TM skrev:
Kasperg skrev:V, du sagde noget om nogle screenshots send dem til mig, mit brugernavn er Kasperg på server 2
jeg vil gøre alt for at anklage dem såfald det er rigtig hvilket jeg stærkt formoder, og så prøve at få mine penge igen for spillet..
gidder ikke spilde min tid herinde når folk som Karl snyder så groft.

se kasperg.. nu er det ikke for at være pessimist, men tvivler stærkt på du får penge tilbage for en service du har modtaget i den forstand.. men skal ikke kunne sige det da det ikke er mit job og jeg ikke kender reglerne på det område

Jeg troede du havde droppet det her forum TM? Very Happy

havde jeg også.. men man har et standpunkt til man tar et nyt Wink men er ik nær så aktiv herinde længere Razz

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Ksaperg Ons Dec 05, 2007 11:54 pm

TM jeg ved ikke om du er langsom eller hvad, naiv synes jeg nu ikke jeg er.
jeg vil forsøge at få mine penge igen, jeg forventer det ikke, men vil give det et forsøg.

har spildt mine penge her, da en masse spillere fra 5dir og hvis ikke også resten af kløveret har snydt GROFT

Ksaperg
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Tors Dec 06, 2007 12:00 am

Ksaperg skrev:TM jeg ved ikke om du er langsom eller hvad, naiv synes jeg nu ikke jeg er.
jeg vil forsøge at få mine penge igen, jeg forventer det ikke, men vil give det et forsøg.

har spildt mine penge her, da en masse spillere fra 5dir og hvis ikke også resten af kløveret har snydt GROFT

mindes da ikke jeg har kaldt dig naiv??

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kasperg Tors Dec 06, 2007 12:08 am

ex trav jeg kan ikke andet end at grine af din stupide svar.
dumme svar, kræve dumme svar..

nu er det ikke en person der snyder, og personerne har jo udnyttet snyden til at ødelægge spillet for mig.
+ muligvis korrupte MH' hvilket i sig selv er ufatteligt langt ude..
så ja hvis en person kom gratis på discotek og drak alle mine drinks så og ingen gad at gøre noget ved det så - ja ville jeg kræve penge tilbage.

men mener idet hele taget ikke du kan sammenligne det på den måde da det ene handler om at blive uretfærdig behandlet og det andet om simpelthen bare at havde ondt i røven..

Kasperg
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 6 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum