Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

3 deltagere

Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Mick Sha Lør Dec 08, 2007 8:28 am

Denne tråd er ikke til dem der:

1/ Vil fremhæve at de fremlagte beviser kan være nemme at forfalske

2/ Vil fremhæve at andre alliancer snyder

3/ Vil fremhæve at selvom man har kommenteret på scripts og bots er det jo ikke ensbetydende med at de er taget i brug.

--> Kom nu videre. Erkend at der er skidt i nællerne. Tag den evt. straf med ophøjet pande og skån os for alt jeres enerverende bræk. De 3 ovenstående pointer er sevet ind - prøv at erkend at det ser ret skidt ud.

Mick Sha
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Admin Lør Dec 08, 2007 4:41 pm

Tror ikke der er så meget at tilføje. De beviser der er er blevet fremlagt, både for MH og for Miel.

Det må være op til den enkelte om man vælger at tro at 5DIR åbenlyst i alliancen har benyttet sig af snyd, eller om man tror at det hele bare et et falsum.

Du skriver "Tag den evt. straf med ophøjet pande og skån os for alt jeres enerverende bræk", men der kommer ikke nogen straf. Det er op til os allesammen at dømme de involverede, om det så er 5DIR spillere der snyder, Treb der er bekendt med disse ting og ikke foretager sig noget, eller Travian teamet der intet foretager sig når der kommer beviser på bordet.

Karl XL og et par stykker andre har sat deres konti til sletning fordi de havde røde øre. De ville aldrig kunne blive taget seriøst på denne server igen, og alle ved at de har benyttet sig af snyd. Det er vist det tætteste vi kommer på en reel straf.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  KXL Lør Dec 08, 2007 5:34 pm

@Admin
Karl XL og et par stykker andre har sat deres konti til sletning fordi de havde røde øre. De ville aldrig kunne blive taget seriøst på denne server igen, og alle ved at de har benyttet sig af snyd. Det er vist det tætteste vi kommer på en reel straf.

Det var da den værste gang pis, at lukke ud?!

Min konto er sat til slet og vil være væk om 3 timer. I gik langt over stregen for, hvad der er ret og rimeligt - Derfor sletter jeg, om et amoralsk fjols som dig har af mening om mig, kunne dårlig rage mig mindre.

I hackede 5DIRs forum - Det faktum hersker der ikke tvivl om - Du gjorde dig selv til kriminel over et spil ?! Jeg kan kun håbe, at du tænker dig om et anden gang - Dette er stadig KUN et S.P.I.L - og fandme da ikke noget som man sætter sin straffeattest over styr for?!

Der står en masse om, at vi ikke har bevist, at det er hacking - Det kan vi godt gøre - Men, udfra respekt for personers identitet og dermed os IP-numre har vi valgt at undlade dette.

Hvis Admin fra siden her, selv ved godkende bevisførelsen vil vi naturligvis gerne være behjælpelige med at fremskaffe den.

Jeg er væk fra travian nu - Nu står den på Jul og hygge med familien - Hav et fortsat godt spil alle sammen.

God Jul og Godt nytår til alle

KXL

KXL
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  razakaze Lør Dec 08, 2007 6:11 pm

jeg spiller selv i NE og er MH på s3, og vil godt understrege at vi MH kun kan bedømme sagerne ud fra de faktiske oplysninger som admin control panel fortæller os.

om folk bruger bots og på den måde snyder kan vi ikke se, og sådanne anklager skal fremføres for miel.
en MH håndtere kun faktiske regel brud og vores job er ikke altid let.

Denne sag er nu lukket

razakaze

Antal indlæg : 3
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  @karlxls Søn Dec 09, 2007 10:38 am

@karl xl

"I hackede 5DIRs forum - Det faktum hersker der ikke tvivl om - Du gjorde dig selv til kriminel over et spil ?! Jeg kan kun håbe, at du tænker dig om et anden gang - Dette er stadig KUN et S.P.I.L - og fandme da ikke noget som man sætter sin straffeattest over styr for?!"

Du mener: En spion tog skærmprints af jeres snyd og afslørede det for offentligheden. Kan godt forstå du ikke synes det er ret og rimeligt LOL Laughing Laughing

Håber da du stadigvæk skammer dig over dit snyderi i lang tid fremover Cool

@karlxls
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  KXL Søn Dec 09, 2007 11:19 am

@Fjolset som skrev før.

Kan du ikke læse? - Eller vælger du ikke, at forstå?

Hvad mener du, at jeg har snydt med?

Jeg har ikke brugt bots, da min onlinetid er rimelig høj.
Jeg har ikke haft et eneste serøst angreb fra jer tåber under krigen.
Jeg har praktisk talt ikke lavet fakes (Hvilket i godt selv ved)

God Jul - Kommer ikke herind igen

KXL

KXL
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  @karlxl Søn Dec 09, 2007 2:06 pm



"Det er vanvittig godt til fakes"

Jeg læser fint Smile Snydetamp... Det må være fedt at spille Matador mod dig. Man kigger lige væk et sekund og Vupti, så har Karl XL alle grundende.

Du vil blive husket som lederen der snød og opfordrede hans alliance til det samme. Du vil dog ikke blive savnet Wink

@karlxl
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Goon Søn Dec 09, 2007 2:44 pm

Endnu en der ikke tør at stå frem med sit navn Smile

Min lille 10 årige ven der beskylder til højre og venstre, gå du ud og læs på nettet hvad det kan og spørg alliancerne vi er imod, om Karl har faket helt vildt. Men inden du har tingene på plads beskylder du gerne alt og alle, der snakker om det og tilmed tør du ikke stå frem Laughing

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Sheisserick Søn Dec 09, 2007 9:30 pm

Hvis jeg fandt på at forråde NE, og tage screenshots af forum. ville jeg nok vælge at bruge en anden IP end min egen, så jeg bagefter kunne benægte alt kendskab til det...

Just a thought...

Sheisserick

Antal indlæg : 2
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Goon Man Dec 10, 2007 1:42 am

@Sheisserick
det er vi ikke i tvivl om du ville Wink

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Jokum Tirs Dec 11, 2007 4:17 am

Der går rygter om at en 5DIR spiller er spærret pga han/hun har brugt Bot programmet. Kan vi få en udtalelse fra 5DIR (5Bots?)?

Jokum
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Goon Tirs Dec 11, 2007 10:48 am

Prøv evt. at skrive til spilleren, for jeg ved ærlig talt ikke hvem det skulle være så, men ved der er nogen spærret for pushing, da en har sendt andet end korn til opbakninger. men hvis det ikke er det tilfælde, så ved jeg det ikke.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Admin Ons Dec 12, 2007 1:48 pm

Ser ud til at den første spiller nu har fået en straf for brug af den omtalte bot.

http://travian.ws/analyser.pl?s=dk2&uid=2421
http://s2.travian.dk/spieler.php?uid=2421

Ja, hans væsentlige nedgang skyldes i al fald ikke at han er blevet bombet.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Goon Tors Dec 13, 2007 1:23 pm

Ja prøv at kig på hans profil, der har admin skrevet at han er spærret for at bruge bot Smile

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt Empty Sv: ATT: Alle der gerne vil biddrage med lidt nyt

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum