Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  ex travi Tors Dec 06, 2007 5:26 pm

Meld ud !


mvh
EX travian bruger

ex travi
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Admin Tors Dec 06, 2007 5:32 pm

Formålet var at skabe en debat, sætte fokus på 5DIRs snyd samt MHs koruption i forhold til deres nuværende eller tidligere relationer til 5DIR. Det synes jeg er lykkes, så dermed mener jeg ikke at det har været spild af tid at oprette dette forum.

Desuden er 3 5DIR spillere (blandt andet Karl XL) pt. under så stort pres og har så røde øre at de følge at det var nødvendigt at sætte deres konto til sletning - så noget konkret er der da kommet ud af det - selvom vi nok aldrig ser en straf i disse sager.

Så længe alle ved at 5DIR gør brug af snyd, og at det foregår åbenlyst i deres alliance (dermed ikke sagt at alle har snydt, men alle har kendt til det), så synes jeg bestemt at det har været det hele værd.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 6:13 pm

der er nogen beviser for at MH eller Miel er korupte.

Der er ikke bevis for Bot er blevet brugt og Miel kigger sikkert på du for tiden, så han kommer vel med en dom hvis der er hold i anklagerne. og MH har oplysninger om NE og der går rygter om United, så alt i alt er de alliancer korupte, så du har sat fokus på hele travian som sådan, da du jo kan trække script og cropfinder med ind i det Wink Bare et spørgsmål om hvem kaster bedst med mudderet.

Røde øre er nok den person der gik over stregen og ind på privatlivets fred og sørgeligt at denne diskusion føre til nogen gør sådan noget, jeg er ikke forundret over at Karl er stoppet.

Men debat har du skam skabt, spørgsmålet er hvad de gør ved at 60-80% snyder:
Lukker serveren.... tror jeg ikke.
straffer alle impliceret i snyd, så kunne de jo blive ved hele 2008 også.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Admin Tors Dec 06, 2007 6:19 pm

Hvis Karl XL gerne vil være annonym, så skal han måske lade være at vælge sit efternavn som sit profilnavn på det offentlige forum?

Tror næppe det ahr noget med det at gøre, eftersom han har vagt at bruge sit efternavn på det offentlige forum.

Nu er Wedel heller ikke helt almindeligt, så hvis han gerne ville værne om sit "privatliv" havde han nok valgt et andet navn.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 04/12/07

https://traviandkserver2.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 6:21 pm

Som medlem af ne synes jeg det er morsomt at du Goon mener at vi snyder. For det gør vi ikke.
Admin her på forum har screenshots fra jeres forum hvor det bevises at flere af jeres medlemmer snyder.
Hvilke beviser har du på at NE snyder? De findes ikke, så kom igen når du ligesom har noget at have det i.
Udokumenterede beskyldninger kan vi ligesom ikke bruge til noget, jeres situation er noget anderledes, eftersom i er taget i at snyde, sort på hvidt. Skod situation at være i hva?
Men det er vel kun naturligt at du forsøger at fjerne fokus fra den situation du selv er i, med en bundkorrupt allianceledelse og alment godkendt snyd alliancen igennem. Advr.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 6:49 pm

Slidesho, hvis du læser den anden tråd igennem så er der oplysninger om de samme ting hos NE, som travian teamet også er i besidelse af, men ja kom igen Wink Men føj da at NE bruger sådan nogle ting.

Udokumenterede beskyldninger er vist de billeder der, for hvor ser du mig bruge det på travian?? ingen steder, jeg ved hvad det er men jeg har aldrig brugt det. Nu hvor Slidesho, åbenlyst ikke følger godt nok med i sin alliance eller fortier noget, så kan jeg da sige til de uvidende at de skal søge på travian bot på google og så kan de tage deres egen konklusion af hans ord.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 8:16 pm

Hvor er du useriøs Goon. Dine beskyldninger er udokumenterede, uanset hvor mange gange du gentager dig selv.

Oplyningerne vedr snyd i DIN alliance er tilgengæld meget veldokumenterede. Jeg kan kun grine af dine utallige forsøg på, til stadighed på at flytte fokus over på ne.

Der foregår intet fordækt i NE, og hvis jeg havde beføjelse til det inviterede jeg gerne en multihunter ind på vores forum.

Endnu engang Goon, drop dine grundløse beskyldninger og kom igen når du rent faktisk har noget sagligt vi kan forholde os til, det andet der er tamt, og du fremstår som en ret ynkelig mand.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  dtrfyghj Tors Dec 06, 2007 8:30 pm

Slidesho du skal ikke påstå der ikke er mindst en i NE der har brugt beyond, cropfinder eller en bot - det er useriøst.

Desuden er de anklager og beviser her bestemt også useriøse. De er fremskaffet ved at hacke et forum (bryde loven). Der bliver ført udukumenterede beskyldninger fra en anonym kriminel - ja det kan man sku tage seriøst.

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 8:44 pm

Der tager du fejl. Jeg forholder mig modsat dig, til de oplyninger der er til hånde.
Der er screenshots af folk der snyder. JEg har endnu ikke set mere håndgribelige beviser i alt den tid jeg har spillet.

Hvis du stadig ikke kan se det, og til stadighed vil bringe min alliance ind i snakken, så kunne jeg ligeså godt konkluderer at du er en af de skyldige der figurerer på screenshotsne Question Ja, ligeså vel som du udfra din egen fri fantasi åbenbart kan konkluderer at vi snyder i NE.
Din post er dybt useriøs, fohold dig dog til faktum som er at NOGEN er taget for snyd, har du noget på nogle andre spillere, evt NE spillere så kom dog frem med det, det med at beskylde folk uden at have noget at ha' det i er for tamt. Og det eneste jeg ønsker er at retfærdigheden sker fyldest, er det så meget forlangt? JEg er sådan set ligeglad med hvilken alliance den enkelte er i. Tilfældet vil blot at der er håndgribelige beviser på at disse spillere snyder (jeg undlader at nævne alliancens navn) og disse spillere bør straffes efter min mening.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  dtrfyghj Tors Dec 06, 2007 9:07 pm

Der er screenshots af folk der snakker om en bot - det er det. Der er ikke beviser på det er blevet brugt på deres konto. Desuden så tager du slet ikke stilling til hvordan disse "beviser" er fremskaffet, at det bliver skrevet bliver overfortolket/fordrejet, draget konklutioner der slet ikke er belæg for og at der bliver impliceret folk der aldrig har været i nærhenden af den tråd. Ja det er utrogeligt troværdigt og seriøst.

Og igen at påstå der ikke er midst en i NE der har snydt er dydt useriøst og det ved du jo godt. Det at der ikke er beviser betyder øjensynligt ikke noget på det her forum.

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 9:25 pm

Der er screenshots af folk der snakker om en bot - det er det. Der er ikke beviser på det er blevet brugt på deres konto.
Har du læst nogle af kommentarene til Taog's travianbot? Ikke? Okay, jeg citerer:
- Kekn06ab: Hvordan forhindrer man at botten logger én ud af travian midt om natten?
- Taog: Travianbot gør det for mig - har bare tastet ind at den skal holde fester i alle mine byer hvert 24 time og tjekke for overflow hver time (har sat tolerance til 60% og antal af råstoffer til 3000)
- Thegrif: Den virker ikke sammen med Travian Beyond hos mig, hvad laver jeg forkert?

Ja, du kan jo selv gå ind og læse hele tråden, hvis ikke det er beviser på snyd, hvad er så??
Ja, det er at drage konklusioner, at man udfra tråden som ligger til baggrund for hele denne affære, påstår at navngivne personer snyder. Men det er ikke at drage forhastede konklusioner, det er tværtimod det du gør, ved at beskylde NE for snyd, uden at have noget at have det i whatsoever. Der skal du lige lære at kende forskel min ven.

Og igen at påstå der ikke er midst en i NE der har snydt er dydt useriøst og det ved du jo godt. Det at der ikke er beviser betyder øjensynligt ikke noget på det her forum.

Dybt suk.
På intet tidspunkt har jeg sagt at snyd ikke forekommer i NE, hvad den enkelte spiller installerer på sin pc'er har jeg ingen anelse om - mit svar, som du hentyder til, var på en tiltale om at der lå snyd på NE's forum, hvilket jeg kan afvise blankt. Hvis du skal kommenterer det jeg skriver, så sørg venligst for at kommenterer på det jeg rent faktisk skriver, og ikke det du finder på udfra din fantasi.

Der er ingen tvivl om hvilken "side" du holder med, og det er snydernes, derfor gider jeg slet ikke kommenterer på flere af dine tamme beskyldninger.

Jeg siger igen, at jeg i snakken om snyd, ikke holder med nogen side, jeg vil blot snyd til livs.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  dtrfyghj Tors Dec 06, 2007 10:20 pm

Dvs du har fundet "beviser" mod 2 ud af de 5 der bliver nævnt i toppen af dokumentet? Som nævnt før er det meget nemt at ændre i de screenshot så der er ingen garanti for at de ting rent faktisk er blevet skrevet og ikke bare er det pure opspin. Det kan og så slås hen som pral. Intet er bevidst.

På intet tidspunkt har jeg sagt at snyd ikke forekommer i NE
Der foregår intet fordækt i NE
Undskyld men du skrev rent faktisk at der ikke forekom snyd i NE så det er vidst dig der skal lære at læse havd du selv skriver (jeg du vil sige at du selvfølgelig mente "Der foregår intet fordækt på NE's forum" men det var ikke hvad du skrev). Godt at vi er enig om det.

derfor gider jeg slet ikke kommenterer på flere af dine tamme beskyldninger.
Mærkeligt når du lige har givet mig ret - så kan de vel ikke være tamme. Men ok hvis du ikke kan argumenterer bedre for dig sag så bliv endelig væk.

Ps. du har stadig ikke kommenteret på de vigtigste ting i den her sag - nemlig hvordan det her bevis er fremskaffet.

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 10:56 pm

Dvs du har fundet "beviser" mod 2 ud af de 5 der bliver nævnt i toppen af dokumentet? Som nævnt før er det meget nemt at ændre i de screenshot så der er ingen garanti for at de ting rent faktisk er blevet skrevet og ikke bare er det pure opspin. Det kan og så slås hen som pral. Intet er bevidst.

Hvis man læser hele tråden erfarer man hurtigt at alle omtalte 5dir spillere udviser en eller anden form for fornøjelse ved brugen af taog's travianbot.
Der er beviser mod dem alle, men jeg regnede lidt med at du havde læst hele tråden selv, så jeg ikke behøvede citerer samtlige. Prøv evt at læse det hele.
Dit forsøg på at undergrave de klokkeklare beviser på snyd ved at kalde screenshotsne for falsum er pinlig, men forståelig når man begynder at forstå hvem du er. Det er blevet verificeret mange gange af både nuværende samt tidligere 5dir spillere for at være ægte nok. Læs de andre tråde her på forummet.
Faktisk kan jeg slet ikke forstå hvorfor du har noget imod at snyderne får en straf, men du er måske selv en af dem?

Du skrev: Undskyld men du skrev rent faktisk at der ikke forekom snyd i NE så det er vidst dig der skal lære at læse havd du selv skriver (jeg du vil sige at du selvfølgelig mente "Der foregår intet fordækt på NE's forum" men det var ikke hvad du skrev). Godt at vi er enig om det.

Jeg skrev:
Der foregår intet fordækt i NE, og hvis jeg havde beføjelse til det inviterede jeg gerne en multihunter ind på vores forum.

Hvor er du dygtig at du kan citerer, men hvad med at citerer hele sætningen næste gang?
Du er alt for useriøs, og du forekommer mig som en meget slagen mand.

På intet tidspunkt har jeg sagt at snyd ikke forekommer i NE, hvad den enkelte spiller installerer på sin pc'er har jeg ingen anelse om - mit svar, som du hentyder til, var på en tiltale om at der lå snyd på NE's forum, hvilket jeg kan afvise blankt.

Forum, forum, forum. Jeg har ikke adgang til andre spilleres konti, emails, msn o.l der udtaler jeg mig kun om de ting jeg har til rådighed, såsom forum, og de screenshots fra 5dir's forum, måske du skulle gøre det samme.

Jeg nægter at tro på at du ikke forstår det, derfor må jeg konkluderer at du bare ikke gider forstå.

Ps. du har stadig ikke kommenteret på de vigtigste ting i den her sag - nemlig hvordan det her bevis er fremskaffet.

Det vigtigste for mig er at nogen har snydt, og de er blevet taget med pølsefingrene i kagedåsen.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Slidesho Tors Dec 06, 2007 10:59 pm

Slidesho du skal ikke påstå der ikke er mindst en i NE der har brugt beyond, cropfinder eller en bot - det er useriøst.

Desuden er de anklager og beviser her bestemt også useriøse. De er fremskaffet ved at hacke et forum (bryde loven). Der bliver ført udukumenterede beskyldninger fra en anonym kriminel - ja det kan man sku tage seriøst.


Der er da ingen der kan tage dine udtalelser seriøse, du mangler saglighed, dokumentation og virkelighedsfornemmelse. Hold dig til fakta, og prøv at begræns din fantasi lidt.

Slidesho
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 11:34 pm

@Slidesho

Men jeg kan kun igen henvise til det er sendt til MH og Admin at det foregår hos NE og en MH har sagt at have modtaget det. Og det er måden det køre på i travian, om du kan lide det eller ej Very Happy , men ligesom de ikke kan gøre os noget

jeg har stadig ikke brugt det og nu hvor du snakker om beviser, så vil jeg da godt se hvor jeg har brugt det på travian og i sær travian.dk server 2??

Så hvis du ikke har beviser så lad være med at kaste med mudder, var det ikke lidt i stil med hvad du prøvede at skrive til mig?

Men slidesho jeres taktik er god, pege fingre af alle de andre, men når man selv bliver taget med pølsefingrene i kagedåsen, så er den gal Laughing

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Goon Tors Dec 06, 2007 11:40 pm

Fuldføre lige sætningen.

Men jeg kan kun igen henvise til det er sendt til MH og Admin at det foregår hos NE og en MH har sagt at have modtaget det. Og det er måden det køre på i travian, om du kan lide det eller ej Very Happy , men ligesom de ikke kan gøre os noget, kan de nok heller ikke gøre jer noget, da vi desværre heller ikke har billeder af at i bruger det til spillet.

men hvis jeg brugte botten kan det da være jeg ikke behøvede så meget online tid Wink

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  dtrfyghj Tors Dec 06, 2007 11:55 pm

Hvor er du dygtig at du kan citerer, men hvad med at citerer hele sætningen næste gang?
Du er alt for useriøs, og du forekommer mig som en meget slagen mand.
Hvis du læser det der står i parantes så var jeg godt klar over du ville svarer på den her måde men det ændre altså ikke på det du skrev og at du kommer med en hentydning til forumet i den næste halvdel af sætningen har ikke nogen betydning for første halvdel. Og det var dig der skrev man skulle læse hvad der stod - det gælder måske ikke for det du skriver?

Det er blevet verificeret mange gange af både nuværende samt tidligere 5dir spillere for at være ægte nok.
Jeg har ikke adgang til andre spilleres konti, emails, msn o.l der udtaler jeg mig kun om de ting jeg har til rådighed, såsom forum, og de screenshots fra 5dir's forum, måske du skulle gøre det samme.
Går ud fra du heller ikke har adgang til 5dir's forum? Så hvordan ved du at de screenshots er ægte og ikke manipuleret og hvordan ved du at dem der har "verificeret" det rent faktisk er dem de giver sig ud for at være?

Der er da ingen der kan tage dine udtalelser seriøse, du mangler saglighed, dokumentation og virkelighedsfornemmelse. Hold dig til fakta, og prøv at begræns din fantasi lidt.
Hvis der er nogen der mangler saglighed og dokumentation er det da dig. Hvad har du af beviser? Screenshots frem skaffet på ulovligvis, fra en anonym og som nemt kan manipuleres - du har intet og hvis du mener det så skal du vidst begrænse din fantansi.

dtrfyghj
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  come on Fre Dec 07, 2007 4:08 pm

Nu skal i huske på noget, at vide nogen snyder er ikke det samme som at kunne bevise det, de snakker om det som om det brugte bot'ten ivrigt, men vi kan ikke bevise det....

Alle vidste Al Capone var top gangster men beviste FBI det nogensinde.....Skattesvindel siger jeg bare....

Spilde den anonyme stifter af dette forum sin tid, både og, der kommer debat, men desværre ikke noget kontruktivt, men må stadigvæk ikke true folk, eller anklage MH for at være partiske....

Hunter
Come on

Ps. jeg bander også af MH når jeg får en straf...

come on
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Denungeu Lør Dec 08, 2007 9:26 pm

Kan vi ikke få det bevis på NE og uniteds snyd? Der bliver konstant reffereret til beviser der ikke foreligger.. = Rygter?

En MH har udtalt osv. vil meget gerne ha det at vide, bl.a. fordi meget i mit fremtidige engagement i travian afhænger af dette.

Synes der er bevis i en sag, men synes det er snydere generelt der skal straffes og ikke bare 5dirs folk, vil gerne være objektiv, det er min spilleglæde det her går ud over..

Denungeu
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Goon Lør Dec 08, 2007 10:23 pm

@Denungeu
de er sendt til de rette instansser og ikke offentligt, som reglerne foreskriver, derfor skal du nok tage fat i travian teamet for at få de oplysninger, men tvivler på de heller udlevere nogen oplysninger.

Men du kan jo selv gætte på hvor mange der snyder med diverse ting (bots, scripts, cropfinder og andre hjælpeting), så hvis du ikke vil være her hvis nogen bruger de ting, så er du enten blind eller ser igennem fingre med det, da du så nok skulle være stoppet inden serveren overhovedet startede.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Denungeu Lør Dec 08, 2007 11:22 pm

goon@ Spørgsmålet er ikke om hvor vidt det bliver brugt eller ej, ved da godt folk generelt snyder i spil hvis de kan, men hvor udbredt det er, bruger jo trods alt penge på det her. Kan godt leve med scripts og cropfinder, da det er en lille hjælp, men bots, hackning etc, synes jeg er at tage det for vidt.

Kald mig naiv men troede det ku spores, vil lige sige jeg ikke er den store nørd, så min viden på området er ca 0. Very Happy

Kan af gode grunde ikke vide om der er brug af bots osv. hos enkelte medlemmer i NE, men vil dog sige at det aldrig har været alment acceptabelt i allyen, og at det ikke bliver det så længe jeg er medlem! Og mere end at være klar omkring min mening kan jeg vel ikke gøre i denne sag som medlem af ledelsen i NE.

Denungeu
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Goon Søn Dec 09, 2007 1:50 am

@Denungeu

troede snyd var snyd, men ok Smile

Hvor mange crop felter ville have været ejet af andre, hvis cropfinder ikke fandtes.... ville nok mene det er en stor hjælp.

Tror godt bots kan spores og derfor vil der nok også komme straffe for det, til dem der skulle bruge det.

Goon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  come on Søn Dec 09, 2007 3:56 am

Skal man ligefrem smide en screenshot af en fremtrædende NE spiller som henter programmet ned, eller skal men finde tekst frem hvor united tilstår at det er brugt af optil flere af deres store medlemmer, ville det gøre det bedre.....

Nej de navne syntes jeg skal forblive hemmelige, så der ikke kommer en hezt på dem ligesom der ahr været på andre spillere.. syntes i skal se ind af i ejene alliancer og tal om det på jeres forum, klag til jeres medspillere, lav en hemmelig afstemning i jeres ally som kan afsløre(hvis folk er ærlig)om i har brugt snyd...... vi har gjort det på vores forum, hvis nogen vil vide hvordan det enten ud, så fang mig på MSN...

Come on

Ps Man snyder ikke, medmindre man bliver fanget...

come on
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spilder ejeren af denne side sin tid ? Empty Sv: Spilder ejeren af denne side sin tid ?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum