Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  s2 spill Ons Dec 05, 2007 12:56 am

Jeg har efterhånden ingen tillid til det danske MH/mod-team - jeg er selv noia, men ser ingen sammensværgelse hér. Kun forsøg på at dække egen mås ved ikke at ville godtage beviser af nogen art - eller handle efter dem.

Det er vist på tide at involvere det tyske team direkte
Sad

Viel hilfe, bitte - eller hvad det nu hedder... Smile

s2 spill
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Anonym - Ons Dec 05, 2007 12:56 am

Miel vil vel også bare afvise det?

Screenshots er jo åbenbart ikke bevis nok...

Hvor mange MH´s er der ialt på s2? TM, Lindhardt, Miel og lad os kalde den sidste X? Har denne et navn?

Hvilken MH er det, der er ven med AEP fra 5DIR?

Anonym -
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty #arte

Indlæg  Lindhard Ons Dec 05, 2007 1:00 am

Nu kan jeg så ikke lige huske sagen, men skal da ikke udelukke at det kan være sker, hvis jeg modtager en msn fra en anden MH (karl xl var MH på det tidspunkt) bliver sagen da naturligvis ordnet med det samme, det kan jo være vigtige ting.. vi samarbejder jo trods alt på tværs af alle 5 servere.

Dog kan jeg ikke huske sagen i detalier lige nu, og gider ikke gå de ca 2000 IGM's igennem som ligger på min konto

//Lindhardt

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 1:00 am

Anonym - skrev:Miel vil vel også bare afvise det?

Screenshots er jo åbenbart ikke bevis nok...

Hvor mange MH´s er der ialt på s2? TM, Lindhardt, Miel og lad os kalde den sidste X? Har denne et navn?

Hvilken MH er det, der er ven med AEP fra 5DIR?

og er det alle os du mener er "korupte" eller??

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Lindhard Ons Dec 05, 2007 1:03 am

så vidt jeg ved er der ingen af MH'erne fra s2 der kender aep...

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 1:05 am

Arte ..

for det første .. jeg har ikke taget stilling til om det har været der eller ej i den her tråd... Jeg har enda skrevet tydelig at jeg ikke vil af- eller be-kræfte at det var på forumet..

Det jeg tager stilling til er:
Er de screenshot der er blevet postet bevis på at nogen har brugt bots/scripts på Travian..!

Og der har jeg porinteret at det ikke er bevis..!

Det er, nu sagt igen igen, et indicie.. og det vil, efter min opfattelse, ikke kunne holde alene i en dansk retssag så frem der blev kørt en over dette forløb..


Ang. spærring og straf i en sag som denne så bliver du nok slemt skuffet...
Men kan jo være at Admin godtager screenshotene etc. som bevis materiale og der med køre en sag mellem Mh'erne osv.


Ang. sagen så nej: Jeg vil ikke vide om det du siger er løjn med mindre 2 ting:
1. Jeg har stået og kigget dig eller lindhardt over skulderen i det øjeblik samtalen kørte..
2. Jeg kan få en tilståelse ud af Lindhardt..


Desuden: Fik du ordre på levere råstofferne tilbage dengang???
Samt modtog en advarsel???


Tilføjelse:
Hvis vi begynder at undersøge tingene så det min påstand at ALLE vil kunne få en mere eller mindre direkte kontakt til en Mh..
Der vil altid være nogle som kender nogen, som kender nogen, som kender nogen som kender en Multihunter..!
Og som igen kender så godt som alle andre Multihuntre ..

Vil tro at alle vil kunne fange en Mh på 5-7 leds kommunikation..
Og i alle større alliancer kan man lave 1-2 jumbs og finde nogen der kan fange en Mh ..

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nillo @ Ons Dec 05, 2007 1:13 am

Først vil jeg sige at jeg er meget rystet over hvad jeg har læst udfra de screenshots. Hvis det er sandt(det med travianbots) må jeg nok sige at det er dybt forkasteligt, mht. omtale af MH's upartiske eller partiske handlinger på s2 vil jeg også mene at det blot er spekulationer og at jeg vil se beviser i samme stil som det jeg har set her. Dog synes Artes indlæg at være et form for bevis! Jeg overvejer kraftigt at slette min acc. på s2 og ønske 5dir tillykke med sejren (i hvert fald over mig). Hvem kan hamle op med en computers kræfter, jeg kan i hvert fald ikke være vågen 24/7.

Mht. bevisførelse har du, Treb, ret i at den ikke holder i retten. Dog ser screenshots'ne overhovedet ikke ud til at være manipulerede - men jo, muligheden er der. Så det vil altid være frem og tilbage, kaffe og kage.
Du siger at du ikke vil udtale dig om hvad du ved om 5dirs forum. DU af alle, som en MH på en anden server og konstant "watcher" af friheden og det retfærdige må da stå frem og "vidne" om hvad du ved, du kan jo be- eller afkræfte det hele Trebond! Du minder mig om amerikanske gangstaer der påkalder sig "the fifth amendment" - retten til ikke at udtale sig/vidne mod sig selv eller andre.

Trebond skrev:
Der er nogle som kan se ud over deres eget verdensbillede og som ikke ser verden i sort og hvis og vi kan så bare håbe at vi alle til høre denne katagori.
Det kan du jo netop heller ikke selv!

mvh
Nillo, server 2

Nillo @
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Opfordring ..

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 1:13 am

s2 spill skrev:Jeg har efterhånden ingen tillid til det danske MH/mod-team - jeg er selv noia, men ser ingen sammensværgelse hér. Kun forsøg på at dække egen mås ved ikke at ville godtage beviser af nogen art - eller handle efter dem.

Det er vist på tide at involvere det tyske team direkte
Sad

Viel hilfe, bitte - eller hvad det nu hedder... Smile

Så frem du føler at det danske system ikke virker/er korrupt etc. så vil jeg KLART opfordre til at du skriver til Tyskerne..!!


Dette går også som en opfordring til alle andre:

1. Kontakt Miel med jeres bekymringer samt de beviser i kan forevise..
Men bliv ikke skuffede over hvis I ikke får det ønskede resultat ud af det..

2. Kontakt Tyskerne med evt. beviser osv. på at DK systemet er korrupt etc..


Og ja, jeg er udemærket klar over at dette måske kan betyde at jeg mister samtlige af de "poster" jeg besider i TravianTeamet .. men jeg vil hellere gøre dette og der så bliver rydet op i systemet, eller vi får afklaret om der er korruption eller ej..!

Så må folk så der efter beslutte om de forsat vil spille Travian eller ej....

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  nillo Ons Dec 05, 2007 1:18 am

Nu kan jeg så ikke lige huske sagen, men skal da ikke udelukke at det kan være sker, hvis jeg modtager en msn fra en anden MH (karl xl var MH på det tidspunkt) bliver sagen da naturligvis ordnet med det samme, det kan jo være vigtige ting.. vi samarbejder jo trods alt på tværs af alle 5 servere.

Dog kan jeg ikke huske sagen i detalier lige nu, og gider ikke gå de ca 2000 IGM's igennem som ligger på min konto

//Lindhardt


Så du mener simpelthen ikke at denne sag er vigtig nok? Jeg har ikke meget mere end latter til overs!

Mvh Nillo s2

nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 1:19 am

Nillo @ skrev:
Trebond skrev:
Der er nogle som kan se ud over deres eget verdensbillede og som ikke ser verden i sort og hvis og vi kan så bare håbe at vi alle til høre denne katagori.
Det kan du jo netop heller ikke selv!

Har jeg nogen sinde påstået andet???

Trebond skrev:Vi laver alle vores små verdensbilleder og de ting vi ser/læser/høre bliver hele tiden formet af vores verdensbillede så de passer til de ting vi gerne vil se/høre ... Ja, jeg selv inkluderet til en vis grad... Wink

Okay.. og igen: "til en vis grad" er farvet af det situationes billede jeg sidde med da jeg mener at det kun er til en vis grad farvet af min syn på sagen og at jeg konstant forsøger at se sagen fra alle sider , samt forsøger at køre en Logisk sags førelse og en, for mig at se, sund kildekritik.


nillo skrev:Nu kan jeg så ikke lige huske sagen, men skal da ikke udelukke at det kan være sker, hvis jeg modtager en msn fra en anden MH (karl xl var MH på det tidspunkt) bliver sagen da naturligvis ordnet med det samme, det kan jo være vigtige ting.. vi samarbejder jo trods alt på tværs af alle 5 servere.

Dog kan jeg ikke huske sagen i detalier lige nu, og gider ikke gå de ca 2000 IGM's igennem som ligger på min konto

//Lindhardt


Så du mener simpelthen ikke at denne sag er vigtig nok? Jeg har ikke meget mere end latter til overs!

Mvh Nillo s2

Hvis du har 10-30 sager kørende og har 4-6 sider med IGM's liggende så er der visse sager som du køre meget hurtig hen over..!
Og der kan være sager som afsluttes på 2 timer andre på 4 dage... sager kan varriere RIGTIG meget..!

Desuden bør man huske på at Multihuntere er alm. spillere som en selv som blot har øgede pligter og rettigheder.. folk, from my point of view, ser ofte Mh'er som nogen der har 36 timer i døgnet og altid bør være online ..

Men som sagt: de er alm. folk .. og hvis de har 7-16 job så er det jo klart at der ikke bliver svaret på IGMs i den tidsperiode, samt at når de så kommer hjem så bruges der 1-2 timer på at besvare igms etc.. så er det klart at visse ting gør MEGET hurtig fra tid til anden..!

Mvh.
Trebond ..


Sidst rettet af Ons Dec 05, 2007 1:25 am, rettet 1 gang
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  g'zuz Ons Dec 05, 2007 1:22 am

Min retssans er krænket. Det er ikke så meget det at folk snyder, men mere at tidligere mh's ligefrem opfordrer til snyd. Det er jo forkasteligt, og det er ikke ligefrem noget der forøger ens tiltro til at resten af mh slænget udfører deres opgaver efter bogen, sorry, men sådan er det. Det må enhver kunne forstå?
Jeg vil gerne se noget retfærdighed ske, iform af straf til samtlige implicerede spillere der har snydt ref screenshots, så skal jeg nok efterfølgende tage min indstilling til mh's op til genovervejelse Smile
Indtil da, siger i bare til når vi sletter vores kontoer i et kollektivt "selvmord".

g'zuz
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nillo Ons Dec 05, 2007 1:26 am

Treb:
Sorry, havde misforstået det du skrev mht. din egen virkelighedsopfattelse. Men man skal også huske på at der kun findes én virkelighed, og det er de handlinger som sker, uanset om vi er klar over det eller ej. Self er vi farvet af vores baggrund og har andre syn på tingene (jeg er United, du er tidligere 5dir, osv.), men derfor findes der stadig kun en virkelighed, en virkelighed som kun den alvidene fortæller kender til, og ingen af os har den rolle (jo måske George Bush Wink ). Men enten er det hele løgn og latin, eller også passer det hele/dele af det!

Jeg synes det er sjovt du ikke kommenterer resten af min post treb!

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty til Nilo

Indlæg  Lindhard Ons Dec 05, 2007 1:28 am

Med det mener jeg at jeg ikke gider bruge ca 10 timer nu på at læse IGM's jeg har faktisk også andet at lave, har ikke kunne udfylde min normale arbejds-funktion på s2 og svare på de IGM's der er kommet i dag pga alt det her.

Jeg vil så lige sige at jeg også har modtaget en IGM som viser at NE har det samme link til travian botten...
dog har jeg ingen intentioner om at sende linket ud da dette bliver en af mine sidste beskeder herinde, og må opfordre folk til at kontakte Admin på travian.dk så frem de ikke er tilfredse med det arbejde vi MH'er udfører

MVH Lindhardt

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nillo Ons Dec 05, 2007 1:28 am

Jaja, jeg mener bare en sag så vigtig som denne bør tjekkes op på! Ellers må I sgu be tyskerne om at lave et søge system Wink

Mvh
Nillo, s2

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Arte23 Ons Dec 05, 2007 1:29 am

Treb>> Det er jo ikke helt korrekt, når du siger beviserne ikke ville holde i en dansk retssal. Hvem snakker forøvrigt om at bringe det for retten? Rolling Eyes

Nå, men til sagen - der er da flere fildelere, som rent faktisk er blevet dømt - ud fra alene screenshots. Debatten har været stor omkring hvorvidt dette var tilstrækkelig, men det er det altså - i hvert fald i et civilt søgsmål.

Du går fint uden om, når jeg nævner både dig og Koldankels lukkethed, når det drejede sig om forskellige ting der var ulovligt i Travian.

Jeg fik ingen straf overhovedet i forbindelse med min "ugerning" dengang. Jeg fik en advarsel, men ikke hvad advarslen gik ud på. Ingen trussel om permanent spærring, hvis det skete igen.

Grunden til, at jeg som andre snakker om korruption, er da fordi du og måske andre ikke vil se dette som et bevis. Det skriger simpelthen til himlen - du vil ikke engang verificere om det er korrekt eller ej, da du jo har haft kendskab til det.

Arte23
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  trav-o-b Ons Dec 05, 2007 1:34 am

STAY ON TOPIC!!!!

U got dahm hijackers...



Som jeg ser det. så blev denne tråd handler om 5DIRS hemmelige våben og snyde robot udviklet af Taog, (kellberg.com/undermapper-som-er-blevet-sletttet)og materiale distribueret til alliancens "5DIRS" medlemmer.

Tråden handler samtidig om at få MHs på s2 til at erkende at dette er et problem..

Jeg opfatter tråden som et åbent sted hvor alle kan still spørgsmål til S2s MH team, uden de sædavane trådlukninger og sletninger på det off trav forum.

Lad os nu lade denne tråd handle om topic- og ikke alt det andet pis og gamle sager.


ARRGH- er jeg den eneste der hader det validation felt, man kan ikke se om det er store eller små bogstaver der skal skrives, er ved at få lange nosser..... Evil or Very Mad

TRAV S2

trav-o-b
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 1:36 am

Nillo @ skrev:
Mht. bevisførelse har du, Treb, ret i at den ikke holder i retten. Dog ser screenshots'ne overhovedet ikke ud til at være manipulerede - men jo, muligheden er der. Så det vil altid være frem og tilbage, kaffe og kage.
Du siger at du ikke vil udtale dig om hvad du ved om 5dirs forum. DU af alle, som en MH på en anden server og konstant "watcher" af friheden og det retfærdige må da stå frem og "vidne" om hvad du ved, du kan jo be- eller afkræfte det hele Trebond! Du minder mig om amerikanske gangstaer der påkalder sig "the fifth amendment" - retten til ikke at udtale sig/vidne mod sig selv eller andre.

Beklager Nillo at jeg ikke fik svaret på den del før.. skal jeg gerne gøre. Smile

Af princip årsager oplyser jeg ALDRIG hvad der har lagt på andre folks fora ... Handler ganske enkelt om at man ikke vidergiver oplysninger til andre fra steder man har været.. ellers bryder man den fortrolighed som andre har til en og det er jeg ikke ude på at gøre på nogne måde ..
Så beklager meget, men af pincip årsager oplyser jeg, som sagt, intet.

Selv ikke Admin/Miel ville få et svar om ting ang. 5dir's forum.. selv om han spurte direkte ..


Hvad jeg selv har gjort/har været spærret for etc. er mellem Traivan Systemet og jeg selv men hvad andre gør og siger, samt hvad der foregår på forum's er total ireelevant for andre da det kun skaber det vi ser her: Rygter og Kospirations teorier..!

Så kort og godt: Jeg vil ikke udtale mig om noget om 5dir's forum (punktum!)


I kan så kalde mig iloyal og alverdens ting .. men vil ikke ændre noget.

Er villig til at forlade Travian hvis det skulle komme der til.. men mine principper vil jeg have lov at beholde..!



Arte23 skrev:Treb>> Det er jo ikke helt korrekt, når du siger beviserne ikke ville holde i en dansk retssal. Hvem snakker forøvrigt om at bringe det for retten? Rolling Eyes

Nå, men til sagen - der er da flere fildelere, som rent faktisk er blevet dømt - ud fra alene screenshots. Debatten har været stor omkring hvorvidt dette var tilstrækkelig, men det er det altså - i hvert fald i et civilt søgsmål.

Du går fint uden om, når jeg nævner både dig og Koldankels lukkethed, når det drejede sig om forskellige ting der var ulovligt i Travian.

Jeg fik ingen straf overhovedet i forbindelse med min "ugerning" dengang. Jeg fik en advarsel, men ikke hvad advarslen gik ud på. Ingen trussel om permanent spærring, hvis det skete igen.

Grunden til, at jeg som andre snakker om korruption, er da fordi du og måske andre ikke vil se dette som et bevis. Det skriger simpelthen til himlen - du vil ikke engang verificere om det er korrekt eller ej, da du jo har haft kendskab til det.

Ingen snakker om at bringe det for retten..
Men så frem det ikke kan holde der, så er der lille risiko for at det kan bruges andre steder..!

Kan du komme med sager hvor screenshots er det ENESTE bevis der er i sagen???

For jeg er da villig til at trække mine ord i mig igen så frem at det er tilfældet..


Og ja.. Jeg har været så vel spærret som fået straf af MH i min tid på Travian..! Smile Ikke noget jeg er videre stolt af.. men er nu engang noget der ligger i min fortid som "Uvidende Travian Spiller"(UTS) ind til jeg fik læst reglerne .. Smile
Kan godt ske at nogen vil forsøge at stille mig op til noget stort, men jeg er LANGT FRA perfekt...! (Meget langt enda!!)

Ah.. så du fik en advarsel...!
Men så fik du jo også en straf..!

Mvh.
Trebond ..


Sidst rettet af Ons Dec 05, 2007 1:43 am, rettet i alt 2 gange
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Lindhard Ons Dec 05, 2007 1:36 am

Så længe min person bliver anklaget for at være korrupt finder jeg det ikke nødvendigt at gå tilbage til topic, og så frem der ikke kan fremlægges beviser på det, kan jeg være nød til at gå til forumotion.com og få lukket for den der har oprettet dette forum's ip, plus politi anmelde ham for bagvaskelse

//Lindhardt

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Til arte

Indlæg  Nillo Ons Dec 05, 2007 1:37 am

Jeg vil gerne bringe det for retten med krav om at få erstatning for alt det guld jeg har købt.. Wink Self kun hvis det kommer frem at MH'sne er korrupte, hvad andre spillere laver af ulovligheder kan de jo ikke gøre for, medmindre de har tilladt det pga. relationer til de enkelte spillere. I det tilfælde er det jo bondefangeri!! Vil gerne se MH'snes selvangivelser og se om TravianTeamet overfører ægte guld til dem Wink

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  TM Ons Dec 05, 2007 1:39 am

hmm lige nu undrer jeg mig...

hvordan kan det være at hver gang der sker noget specielt i travian er det altid multihunternes skyld??

1) dengang i starten af S1 da alliance Y ville slette, var det alle multihunternes skyld..

2) nu er der en alliance som bliver beskyldt for at bruge bots, om det passer ved jeg ikke (har min mening om det gør, men den mener jeg ikke jeg behøver lufte lige nu), men igen. bliver sagen ledt over på at multihunterne er korrupte, hjælper 5dir...

nu spørger jeg så mig selv.. er alle sådan efter multihunterne fordi det er dem der kan uddele straffe? eller hvorfor er det altid Multihunternet skyld, fordi 1 eller 2 multihuntere har været med i en alliance mens de spillede, gør det da langtfra alle multihuntere eller admin inhabile som nogen har sagt..
vil på godt dansk bede nogle af dem der skriver her tage sig sammen og holde sig til fakta i stedet for at slynge beskyldninger ud til højre og venstre... mener i en MH eller alle multihuntere er korrupte.. jamen fint så .. så smid nogle beviser mod den/de pågældende multihuntere eller lad være med at piske den stemning op som nogle af jer gør.

er rimelig sikker på samtalen ikke var endt i mudderkastning hvis ikke 1 eller 2 brugere var begyndt at skubbe skylden over på multihunterne udn nogen grund!

TM

Antal indlæg : 28
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Nillo Ons Dec 05, 2007 1:41 am

Treb: Du holder nøglen men vil ikke åbne døren af etiske grunde. Hvad der foregår på 5dirs forum har da i den grad noget at gøre med Travian hvis ulovligheder ift. Travian har opstået på det pågældene forum.

Lindhardt:
Er også ked af at folk beskylder dig for ting uden at der er beviser, men et eller andet sted holder du måske også nøglen men vil ikke åbne døren?

Nillo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Kozz Ons Dec 05, 2007 1:45 am

Det som der er af beviser et screenshot af en tråd på et forum... det screenshot kunne en 12 årig med lidt forstand på billed manipulation lave..!

I en dansk ret sag ville sagen her ikke holde en halv dag....!

Så er det sjovt nok at lige netop bevisfremførelse af screenshot / printscreen blev godkendt i flere retssager her i Danmark, som under piratkopieringssager fra APG imod de "skyldige". Ved godt det er noget andet, men stadig forkert at skrive det overstående.

Kozz
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  arte23 Ons Dec 05, 2007 1:46 am

TM>> Det skyldes måske, det jeg skrev før. Når Mods og MH ikke vil godtage de soleklare beviser der er, så lugter der fandme i bageriet. Det skal siges, at jeg har en udmærket opfattelse af dig. Men begynder du også med, at de screenshots ikke er nok bevis, så ændre jeg hurtig mening.

Når emnet bliver drejet over på MH, skyldes det selvf. at de allerede har taget den beslutning, at der ikke skal falde nogen straf. Det har de jo taget på dette forum - ellers er man godt dum, hvis man ikke kan læse dette.

arte23
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Lindhard Ons Dec 05, 2007 1:47 am

Jeg kan/og vil ikke udlevere ting fra vores admin program.

Om det så er til NE eller 5DIR er ligegyldigt. Jeg er ansat af travian til at udføre et stykke arbejde og det stykke arbejde har den der har oprettet det her været skyld i ikke har kunne udføres i dag.
Så håber at den der har startet denne sag (og blæst den op) er skyld i at alle dem jeg har spærret ikke bliver åbnet før i morgen aften (tidligst)

Lindhard
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Trebond Ons Dec 05, 2007 1:49 am

Kozz skrev:
Det som der er af beviser et screenshot af en tråd på et forum... det screenshot kunne en 12 årig med lidt forstand på billed manipulation lave..!

I en dansk ret sag ville sagen her ikke holde en halv dag....!

Så er det sjovt nok at lige netop bevisfremførelse af screenshot / printscreen blev godkendt i flere retssager her i Danmark, som under piratkopieringssager fra APG imod de "skyldige". Ved godt det er noget andet, men stadig forkert at skrive det overstående.

Har du beviser for din påstand??

Vil gerne æde mind ord i mig igen så frem jeg tager fejl..!

I sagen her er Screenshottet bare DET ENESTE bevis der er i sagen.. og det mener jeg ikke er nok(som jeg vist har slået fast nok nu)..

Mvh.
Trebond ..
Trebond
Trebond

Antal indlæg : 18
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 2 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum