Travian DK Server 2 Debatforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

+3
TM
Trebond
Admin
7 deltagere

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 9 Empty Sv: Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum

Indlæg  come on Fre Dec 07, 2007 2:07 am

Om Karl XL snyder og bruger bots er jeg bedøvende ligeglad med, da det ikke ændre på min glæde ved spillet, og jeg har ikke i sinde at stoppe med at spille bare af den grund...

Hvis karl XL har snydt så er det op til MH at straffe ham ikke alle os andre, for det er det de er der for, hvis der er beviser for at han har gjort noget galt, så må han bøde, hvis ikke så går han fri...

Jeg ved at både NE og United spillere har downloadet den bot, hvorfor høre man ikke noget til det ??

Vi går alle sammen til stregen hvad angår reglerne, og nogle gange over stregen, og så skal vi straffes, og det bliver vi. Hvem her har ikke kommet til at sende for mange resurser til en med spiller..

Hvorfor er det at i alle tror at hele 5dir eventuelt skulle snyde hvis 1 spiller gør det(ikke at jeg siger at der er nogen der snyder) jeg kan se at untied x har 1 spiller der er udelukket pga snyd, snyder hele united x så, tag jeg nu sammen og smid skyld der hen hvor det høre til, hos de enkelte spillere som snyder og ikke til hele alliancer...

Hvorfor udlevere Kalr XL's rigtige navn, det høre ingen steder hjemme, hvordan vil du/i have det med at han måske blev udsat for vold eller ligende, ikke fedt vel....Jeg er selv personligt blevet truet op til flere gange med tæsk pga af ting som jeg har gjort og ting som Hunters har gjort, flere af vores medlemmer er også blevet truet og det er ikke en fed ting, for det ligger en dæmper på et ellers sjovt spil.....

Jeg har spillet på et par .com servere og der har jeg aldrig været udsat for trusler, men på DK er det "normalt" at der kommer et par trusler i ny og næ, for styr på jeres medlemmer, det er bare ikke orden...

Hunters
Oberst
Come on

Ps. Jeg har fuld tillid til MH, i den her sag, bare trist at Karl ikke blev....

come on
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Snyder 5DIR? Tråden som blev slettet på det off. forum - Page 9 Empty BR - MH?

Indlæg  Ham med Lør Dec 08, 2007 1:05 am

Jamen forsatan, det er jo ligesom i cykelløb, hvis nogen finder ud af CSC har droppet rytttere så bliver der også rettet større blik mod dem end hvis et taber spansk hold har droppet ryttere, nemlig fordi BR (red:Bjerne Riis) engang var med i en kampagne mod dopingen, det er jo det samme som en MH er også til for at stoppe cheat, ligesom BR vil stoppe droping.

- Men håber da denne sag får en passene slutting, eller er det jo helt absurt.

Ham med
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum